آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۹۸۲۰
۱ نظر
۷۱۹
۱ نظر
۷۱۹
پ

برنامه قطعی‌ برق این مشترکان اعلام شد

عضو هیات‌مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت از آغاز قطعی برق در شهرک‌‌‌های صنعتی از هفته گذشته خبر داد و گفت: با توجه به برنامه‌‌‌ریزی‌‌‌های صورت‌گرفته، قطعی‌‌‌ها یک‌روز در هفته خواهد بود.

ایسنا: عضو هیات‌مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت از آغاز قطعی برق در شهرک‌‌‌های صنعتی از هفته گذشته خبر داد و گفت: با توجه به برنامه‌‌‌ریزی‌‌‌های صورت‌گرفته، قطعی‌‌‌ها یک‌روز در هفته خواهد بود.

آرمان خالقی با بیان اینکه قطعی برق به صورت یک‌روز در هفته در شهرک‌‌‌های صنعتی شروع شده است، اظهار کرد: از هفته گذشته قطعی برق در شهرک‌‌‌های صنعتی آغاز شده است.

برنامه قطعی‌ برق این مشترکان اعلام شد

وی با بیان اینکه در سال گذشته قطعی برق به دو روز در هفته هم می‌‌‌رسید، اما امسال برنامه‌‌‌ریزی برای قطعی برق یک‌روز در هفته است، گفت: بیشترین مصرف برق در بخش خانگی است. بنابراین به یک برنامه صرفه‌‌‌جویی و مدیریت انرژی در حوزه خانگی نیاز داریم.

در همین زمینه مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل توانیر، در خصوص برنامه مدیریت مصرف شهرک‌‌‌های صنعتی گفت: به منظور مدیریت بار تدابیری را برای میزان مصرف برق شهرک‌‌‌های صنعتی در نظر گرفته‌‌‌ایم که طبق آن، این شهرک‌‌‌ها ۶روز در هفته بدون محدودیت می‌‌‌توانند از برق استفاده کنند و تنها با جابه‌جایی یک جمعه با روز کاری فرآیند کاری خود را پیش می‌‌‌برند.

وی با بیان اینکه این موضوع تنها با هدف مدیریت مصرف صورت می‌گیرد و بخش صنایع نیز همکاری خوبی داشته‌‌‌اند، افزود: با تدابیری که سال گذشته نیز در همین راستا صورت گرفت، نه‌تنها محدودیت جدی برای بخش صنعت اعمال نشد، بلکه شاهد افزایش تولید صنایع کشور نیز بودیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بعد از نیم قرن هنوز از خاموشی حرف میزنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج