آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۹۹۶۸
۱ نظر
۱۳۳
۱ نظر
۱۳۳
پ

ایرانسل «تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» را دریافت کرد

در این مراسم، «لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» توسط «سازمان ملی حمایت مصرف‌‌کنندگان و تولیدکنندگان»، به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه‌دهنده خدمات نسل پنجم در ایران، اهدا شد.

برترین‌ها: ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن‌همراه، «لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» را از سازمان ملی حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان دریافت کرد. این نهمین سال است که ایرانسل در همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، برگزیده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، همایش بزرگداشت شهدای خدمت و بیست و دومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، صبح امروز دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳، با حضور دکتر عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر حسین فرهیدزاده معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان ملی حمایت مصرف‌‌کنندگان و تولیدکنندگان، معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیران بنگاه‌های اقتصادی و اهالی رسانه، در محل حوزه هنری انقلاب اسلامی، برگزار شد.

در این مراسم، «لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» توسط «سازمان ملی حمایت مصرف‌‌کنندگان و تولیدکنندگان»، به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه‌دهنده خدمات نسل پنجم در ایران، اهدا شد و مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل به نمایندگی، آن را دریافت کرد.

ایرانسل «تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» را دریافت کرد

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مراسم طی سخنانی گفت: از نظر رعایت اخلاق در کسب‌وکار، تفاوتی بین مصرف‌کننده و تولیدکننده وجود ندارد. تنها اخلاق باید بین این دو حاکم باشد و اگر اخلاق در کسب‌وکار نباشد، حقوق طرفین رعایت نمی‌شود.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان ملی حمایت مصرف‌‌کنندگان و تولیدکنندگان نیز با اشاره به اهمیت رضایت و حمایت از مشتری گفت: در دور جدید اعطای این جایزه، با اعمال رویه‌های تازه و سخت‌گیرانه در کنار افکارسنجی، سعی بر ایجاد انگیزه‌های جدید، در کنار تشویق بنگاه‌های اقتصادی داشتیم.

فرهیدزاده در ادامه افزود: بنگاه‌های اقتصادی بر اساس چهار شاخص کلی قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش و رضایت مشتری، تحت زیرشاخص‌هایی طبق جدول ارزیابی، مورد بررسی قرار می‌گیرند و نتایج ارزیابی، نشان می‌دهد که این جایزه به محلی برای بازتاب نظر مصرف کننده و اهمیت مشارکت او، تبدیل شده است.

این مراسم با هدف افزایش انگیزه و حساسیت در تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف‌کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس، افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات در جهت ارائه محصولات کیفی، تلاش در جهت برقراری قیمت عادلانه، تحویل به موقع و ارائه مطلوب خدمات پس از فروش و تشویق مصرف‌کنندگان، توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، برگزار می شود.

ارزیابی و انتخاب بنگاه‌های برگزیده در این همایش، حاصل فرآیندی یک ساله است که بر اساس شاخص‌ها و مفاد مندرج در آیین نامه اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان انجام می‌شود و در این دوره ارزیابی، عملکرد شرکت‌کنندگان در نقطه ارتباط با مشتریان و رضایت آن‌ها، بیشتر از دوره‌های قبل، حائز اهمیت بوده است. بر همین اساس در بیست‌ودومین دوره، از میان ۲۸۰ شرکت متقاضی، ۹ شرکت حائز شرایط تندیس طلایی، ۸ شرکت حائز شرایط تندیس نقره‌ای، ۲ شرکت حائز شرایط تندیس برنزی و ۱۶ شرکت حائز شرایط گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شدند و ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن‌همراه، در جمع برگزیدگان قرار گرفت و تندیس نقره‌ای را دریافت کرد.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، پیش از این و در هشت دوره، موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      تندیس قطع مکرر اینترنت و افزایش قیمت میرسه بهش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج