۱۴۰۸۰۳۳
۱۷۷۹
۱۷۷۹
پ

یک بام و دو هوای برخورد مومنانه در پرونده صدیقی!

این روزها ، برخی رسانه های اصولگرا در ماجرای باغ ۱۰۰۰ میلیاردی ازگل و در دفاع از کاظم صدیقی، دعوت به "برخورد مومنانه" می کنند و تاکید می کنند که تا وقتی حکمی در مراجع قضایی صادر نشده، نباید سوء ظن داشت و از این حرف های اخلاق مدارانه.

عصر ایران نوشت: این روزها ، برخی رسانه های اصولگرا در ماجرای باغ ۱۰۰۰ میلیاردی ازگل و در دفاع از کاظم صدیقی، دعوت به "برخورد مومنانه" می کنند و تاکید می کنند که تا وقتی حکمی در مراجع قضایی صادر نشده، نباید سوء ظن داشت و از این حرف های اخلاق مدارانه. خود کاظم صدیقی هم در دفاع از خود در تلویزیون گفت که بدون آن که حکمی قضایی علیه او وجود داشته باشد، دارند به او تهمت می زنند.
 

یک بام و دو هوای برخورد مومنانه در پرونده صدیقی!


همه این حرف ها درست، ولی خود همین آقای صدیقی و همان رسانه های مدافع، چند روزی است که می گویند همه خرابکاری ها زیر سر معتمد حوزه یعنی "جواد عزیزی" است.

خبرگزاری فارش به نقل از صدیقی می نویسد: "متأسفانه بر اساس اعتمادی که به آقای جواد عزیزی داشتیم، تمامی امور را به ایشان و معتمدان خود واگذار کردیم ولی این فرد بدون اطلاع بنده و دیگران ازجمله حاج‌آقای محسنی رئیس حوزه علمیه امام خمینی ره، شرکتی تأسیس کرد که ۱۰۰ درصد برخلاف اهداف و پیشنهادهایی بود که از ایشان خواسته شده بود و عملاً در این راستا، امضاهای بنده و دیگران ازجمله حاج‌آقای محسنی جعل‌ شده است.

ایسنا هم نوشت: آیت‌الله صدیقی درباره حواشی پیش‌آمده پیرامون واگذاری یک باغ در حوزه علمیه امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه و عنوان کرده است که «فردی به نام آقای عزیزی با سوءاستفاده از اعتماد مجموعه، اقدام به تدوین و ثبت اساسنامه، جعل امضاء، تسهیم سهام به آن کیفیت و ثبت موسسه بدون اطلاع تولیت، مدیر حوزه و برخی نزدیکان این‌جانب نمود.» حال سوال اینجاست که اگر نباید درباره صدیقی حرفی زده نشود تا روزی که اتهاماتش در دادگاه ثابت شود، چگونه خود صدیقی و رسانه های حامی اش، قبل از دادگاه می گویند که همه خرابکاری  ها زیر سر جواد عزیزی بوده است؟ 

برخورد مومنانه فقط ویژه آقای کاظم رجبی صدیقی است؟! خودشان خسته نشدند از این همه یک بام و دو هوا؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج