۱۴۲۹۹۸۱
۱۶۴
۱۶۴
پ

سفارش آنلاین جعبه مقوایی در تعداد کم، گامی فراتر از بسته‌بندی معمولی

اگر شما نیز کسب‌وکار و فروش محصولات خود را به تازگی شروع کرده‌اید، باید به فکر خرید جعبه‌های مقرون به صرفه برای بسته‌بندی محصولات خود باشید.

با خرید جعبه مقوایی می‌توانید با کمترین هزینه برند خود را تبلیغ کنید و بسته‌بندی محصولات خود را با روشی جذاب انجام دهید. امروزه اغلب شرکت‌ها و صاحبان کسب‌وکارها برای فروش محصولات خود و ارائه آن‌ها به مشتریان، از روش‌های بسته‌بندی مختلف استفاده می‌کنند.

اگر شما نیز کسب‌وکار و فروش محصولات خود را به تازگی شروع کرده‌اید، باید به فکر خرید جعبه‌های مقرون به صرفه برای بسته‌بندی محصولات خود باشید. اگرچه جعبه‌های پلاستیکی جزو ارزان‌ترین انواع جعبه‌ها هستند، اما ظاهر چندان زیبایی ندارند.

از این طرف جعبه مقوایی نه تنها دارای قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای هستند، بلکه ظاهر بسیار خوب و کاربردی نیز دارند. برای خرید جعبه مقوایی یا محصولات دیگر در این زمینه می‌توانید از مجموعه افرا باکس و محصولات متنوع آن از جمله هارد باکس و جعبه لمینتی وجعبه آماده کمک بگیرید.

سفارش آنلاین جعبه مقوایی در تعداد کم، گامی فراتر از بسته‌بندی معمولی

جعبه مقوایی چیست؟

جعبه‌های مقوایی در واقع یکی از ساده‌ترین و کم هزینه‌ترین انواع جعبه‌های بسته‌بندی هستند که یک جایگزین بسیار عالی برای بسته بندی‌های پر هزینه و سنگین محسوب می‌شوند. توجه داشته باشید مقوایی که برای تولید این نوع جعبه مورد استفاده قرار می‌گیرد، با مقواهای فروشگاه‌های لوازم تحریر متفاوت است.

جعبه‌های مقوایی از خمیر کاغذ تولید می‌شوند. این نوع جعبه‌ها دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و به‌راحتی دچار پارگی و خرابی نمی‌شوند. این محصولات وزن سبکی دارند، اما در مقابل از تراکم بسیار بالایی برخوردار هستند.

بسته‌بندی محصولات با جعبه مقوایی بسیار راحت، آسان و کم هزینه است. جعبه‌های مقوایی به طور معمول در اندازه و طرح‌های بسیار مختلفی تولید می‌شوند و می‌توان از آن‌ها در بسیاری از صنایع و شرکت‌های مختلف استفاده کرد.

به طور کلی، اگر شما جزو افرادی هستید که به دلیل نداشتن بودجه، بسته‌بندی محصولات خود را با جعبه‌های پلاستیکی یا جعبه‌های دیگر انجام می‌دهید، بهتر است کمی سلیقه به خرج دهید و این بار، محصولات خود را با خرید جعبه مقوایی و با بسته‌بندی در آن‌ها به فروش برسانید.

بسته‌بندی با جعبه مقوایی، از بسته بندی‌های معمولی، بهتر و کاربردتری است. به عبارتی دیگر، این محصولات یک گام از بسته بندی‌های معمولی فراتر هستند.

سفارش آنلاین جعبه مقوایی در تعداد کم، گامی فراتر از بسته‌بندی معمولی

چرا جعبه‌های مقوایی را انتخاب کنیم؟

جعبه‌های مقوایی از لحاظ ظاهری، نسبت به جعبه‌های معمولی و پلاستیکی بهتر هستند و اگرچه یک ظاهر بسیار ساده دارند، اما ظاهر آن‌ها کاربردی و همه پسند است. در ادامه این بخش دلایل انتخاب این جعبه را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • مقوایی که در تولید این نوع جعبه مورد استفاده قرار می‌گیرد، از چوب درختان تهیه می‌شود، به همین علت مقاومت آن بسیار بالا است و می‌توان بسته‌بندی محصولات حساس و شکننده را با استفاده از آن به راحتی و با اطمینان انجام داد.
  • جعبه‌های مقوایی در اغلب صنایع کاربرد دارند و می‌توان گفت استفاده از این نوع محصول در بسیاری از شرکت‌ها دیده می‌شود. این در حالی است که از جعبه‌های پلاستیکی در بسته‌بندی مواد غذایی و… نمی‌توان استفاده کرد. با توجه به این موضوع می‌توان پی برد که جعبه مقوایی از جعبه‌های پلاستیکی و معمولی بهتر است
  • این نوع جعبه‌ها دارای قیمت بسیار مناسبی هستند و شما با خرید جعبه مقوایی می‌توانید بسته‌بندی محصولات خود را با کمترین هزینه انجام دهید.
  • شما می‌توانید جعبه‌های مقوایی را بر اساس نوع محصولات خود در اندازه و طرح‌های مختلفی سفارش دهید.
  • توجه داشته باشید که چاپ جعبه مقوایی ساده‌تر قابل انجام است و هزینه کمتری دارد.

کاربرد جعبه‌های مقوایی

همان‌طور که پیش‌تر نیز به این موضوع اشاره کردیم، جعبه‌های مقوایی در اغلب صنایع کاربرد دارند. با این وجود ممکن است از خود بپرسید که این نوع جعبه در کدام صنایع کاربرد دارد؟ به طور کلی از جعبه‌های مقوایی برای بسته‌بندی انواع محصولات کوچک و بزرگ در صنایع مختلف مانند صنایع غذایی، دارویی، تولید لباس و… استفاده می‌شود.

شما با خرید جعبه مقوایی می‌توانید از آن‌ها برای بسته‌بندی اقلام بسیار متعددی از جمله تجهیزات دارویی و قرص‌ها، جعبه دستمال کاغذی، تجهیزات الکتریکی، جعبه خوراکی‌ها مانند بیسکوییت، جعبه پوشاک و… استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که جعبه‌های مقوایی تنها برای نگهداری محصولات مختلف و بسته‌بندی آن‌ها استفاده نمی‌شوند. گاهی اوقات، کسب‌وکارها با انتخاب جعبه‌های مقوایی زیبا، برای جذب مشتریان و جلب توجه و رضایت آن‌ها نیز استفاده می‌کنند؛ بنابراین جعبه‌های مقوایی در تبلیغ برند کسب‌وکارهای مختلف نیز کاربرد دارند.

سفارش آنلاین جعبه مقوایی در تعداد کم، گامی فراتر از بسته‌بندی معمولی

قیمت جعبه‌های مقوایی

همانطور که بیان کردیم، جعبه‌های مقوایی دارای قیمتی بسیار اقتصادی و مقرون و مقرون به صرفه هستند و به همین دلیل است که اغلب شرکت‌ها و صنایع تازه تأسیس از آن‌ها استفاده می‌شود. اگر به قیمت جعبه‌های دیگر توجه کنید، قطعا به اقتصادی بودن قیمت جعبه مقوایی پی خواهید برد.

به‌طورکلی، جعبه‌های مقوایی تفاوت قیمت چندان زیادی با جعبه‌های معمولی ندارند. در حالی که ظاهر، مقاومت و تنوع طرح‌های جمعه مقوایی نسبت به جعبه‌های معمولی بیشتر است.

متاسفانه در رابطه با قیمت خرید جعبه مقوایی نمی‌توانیم اطلاعات چندان دقیقی را ارائه دهیم؛ چراکه این موضوع به بسیاری از عوامل مختلفی مانند طرح، اندازه و نوع جعبه مقوایی بستگی دارد. شما می‌توانید با خرید جعبه مقوایی به‌صورت آنلاین و در تعداد کم از سایت افرا باکس، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

جعبه مقوایی را از کجا تهیه کنیم؟

اگر شما نیز قصد خرید جعبه مقوایی را دارید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سایت افرا باکس مراجعه کنید. افرا باکس جزو یکی از بهترین تولیدکنندگان جعبه مقوایی، هارد باکس، جعبه لمینتی و… در داخل کشور محسوب می‌شود که کیفیت محصولات آن عالی و قیمت آن‌ها نیز بسیار رضایت بخش و قابل قبول است.

به طور کلی این مجموعه در زمینه تولید و چاپ جعبه‌های بسیار زیبا و با کیفیت و مقرون به صرفه فعالیت می‌کند. در نظر داشته باشید که با خرید جعبه مقوایی از افرا باکس می‌توانید بسته‌بندی انواع محصولات خود را به زیباترین شکل ممکن و به صورت اقتصادی انجام دهید و از این طریق توجه مخاطبان را جلب کنید و از فروش گسترده‌تری بهره‌مند شوید.

جمع‌بندی

امروزه بسته‌بندی محصولات به یکی از دغدغه‌های اصلی برای صاحبان کسب‌وکارها تبدیل شده است. ممکن است شما نیز به عنوان صاحب یک کسب‌وکار، برای بسته‌بندی محصولات خود به دنبال یک جعبه بسته‌بندی مناسب باشید. احتمال دارد در چنین شرایطی سراغ جعبه‌های معمولی بروید، اما به شما پیشنهاد می‌کنیم که به جای جعبه‌های معمولی، جعبه‌های مقوایی را انتخاب کنید.

جعبه مقوایی در کنار قیمت مناسب، کیفیت بهتری نیز دارند. شما می‌توانید با خرید جعبه مقوایی مناسب و زیبا از افرا باکس، کیفیت و زیبایی بسته‌بندی محصولات خود را افزایش دهید تا بتوانید از این طریق توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کنید و موجب رونق کسب‌وکار خود و رسیدن به درآمدهای بیشتر شوید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج