آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۳۰۰۵۰
۱ نظر
۴۳۱
۱ نظر
۴۳۱
پ

قیمت مرغ زنده در بازار اعلام شد

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: در ۸ ماه گذشته بازار مرغ روند با ثباتی داشته و میانگین قیمت مرغ زنده ۵۶ تا ۵۷ هزار تومان است.

تجارت‌نیوز: مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: در ۸ ماه گذشته بازار مرغ روند با ثباتی داشته و میانگین قیمت مرغ زنده ۵۶ تا ۵۷ هزار تومان است.

قیمت مرغ زنده در بازار اعلام شد

علی ابراهیمی، مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور در نشست خبری این اتحادیه گفت: سال گذشته کشور مجبور به واردات مرغ بود اما امسال با رفع مشکلات تولید جوجه یک روزه و نیاز نهاده مرغداران، تولید افزایش یافت و به مرحله صادرات مرغ رسیدیم.

وی با بیان اینکه اکنون ظرفیت تولید کشور به ۳.۵ میلیون تن مرغ رسیده است، افزود: واگذاری امور به تشکل‌ها و تسهیل واردات نهاده و پیگیری وزارت جهاد کشاورزی برای رفع موانع تولید در افزایش تولید مرغ کارساز بود.

وی ادامه داد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ میانگین جوجه‌ریزی در کشور ۱۵۰ میلیون قطعه بوده که به این معنی است مازاد نیاز بازار تولید در حال انجام است.

وی با اشاره به آمار تولید سال گذشته اظهار کرد: فروردین سال گذشته میزان جوجه‌ریزی حدود ۱۰۵ میلیون قطعه بود؛ علاوه بر اینکه امسال نرخ مرغ زنده نسبت به سال گذشته روند کاهشی دارد.

ابراهیمی تاکید کرد: در ۸ ماه گذشته بازار مرغ روند با ثباتی داشته و میانگین قیمت مرغ زنده ۵۶ تا ۵۷ هزار تومان است اما تلاش خواهیم کرد که از ضرر و زیان مرغداران هم جلوگیری شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      هواگرم شده مرغ رودستتون میموند اگر قیمت بالا میرفت دروغگوها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج