آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۳۰۲۴۵
۲۵۸
۲۵۸
پ

رپورتاژ آگهی

درآمد تکنسین کاشت ابرو

درآمد تکنسین کاشت ابرو متناسب با نوع تجربه و حرفه هر فرد، متفاوت است. کاشت ابرو یکی از پر متقاضی‌ترین اقداماتی است که در سال‌های اخیر، برای علاقمندان به داشتن ابروهای طبیعی و با حجم زیاد، انجام شده‌است.

درآمد تکنسین کاشت ابرو متناسب با نوع تجربه و حرفه هر فرد، متفاوت است. کاشت ابرو یکی از پر متقاضی‌ترین اقداماتی است که در سال‌های اخیر، برای علاقمندان به داشتن ابروهای طبیعی و با حجم زیاد، انجام شده‌است. یک تکنسین مبتدی کاشت ابرو به طور متوسط در یک ماه و با کار در یک مرکز زیبایی، حقوقی مابین ۱۰ الی ۱۵ میلیون تومان خواهد داشت. این مبلغ برای تکنسین‌های باتجربه و حرفه‌ای که در مراکز خصوصی فعالیت می کنند، تا ۳۰ میلیون تومان در ماه نیز ارتقاء می‌یابد.

درآمد تکنسین کاشت ابرو

عوامل موثر در میزان درآمد تکنسین کاشت ابرو

همانند تمامی مشاغل دیگر، داشتن برخی از پارامترها می‌تواند بر روی میزان دریافتی حقوق یک تکنسین کاشت ابرو تاثیر گذار باشد. حقوق یک تکنسین مبتدی معمولا از ۱۰ میلیون تومان شروع می‌شود و با افزایش تجربه و مهارت و توانمندی برای انجام شخصی کاشت ابرو، تا چند برابر این مبلغ نیز ظرفیت بیشتر شدن دارد. از جمله مهمترین عوامل موثر در میزان درآمد تکنسین کاشت ابرو، موارد زیر است:

  • مهارت و تجربه: یکی از مهمترین عوامل ارتقاء حقوق تکنسین کاشت ابرو، داشتن مهارت و تجربه است. تکنسین ماهر و با تجربه می‌تواند با ظرافت و زیبایی بیشتری عمل کاشت ابرو را انجام دهد و همین امر سبب بیشتر شدن مراجعان و افزایش درآمد او در کلینیک‌های خصوصی می‌شود.
  • محل کار: طبیعتا تکنسین‌هایی که در مراکز خصوصی و مطرح شهر فعالیت می‌کنند به نسبت کسانی که در مراکز زیبایی و در مناطق پایین‌تر از نظر سطح اقتصادی فعالیت می‌کنند، حقوق بیشتری دریافت خواهند کرد. فعالیت در شهرهای بزرگ و پایتخت نیز می‌تواند میزان درآمد فرد را در این حیطه کاری تحت الشعاع قرار دهد.
  • تعداد مراجعین: همانطور که به آن اشاره کردیم، در صورت موفق بودن یک تکنسین کاشت ابرو در حیطه شغلی خود و ارائه یک کاشت تمیز و حرفه‌ای، تعداد علاقمندان به کاشت ابرو نزد وی افزایش می‌یابد و این امر سبب بیشتر شدن درآمد او می‌شود.
  • نوع روشن کاشت ابرو: تکنسین‌های حرفه‌ای با پیاده سازی متدهای نوین کاشت ابرو همچون میکروگرافت و فیوژن، دستمزد بالاتری دریافت می‌کنند. هر چقدر کیفیت کاشت ابرو به دلیل استفاده از تجهیزات مدرن و احاطه به دانش روز دنیا بیشتر باشد، میزان درآمد فرد و خالص دریافتی او نیز بیشتر خواهد شد.
  • خدمات جانبی: از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی میزان درآمد یک تکنسین کاشت ابرو، خدمات جانبی او پس از کاشت و پشتیبانی از فرد در حین نقاهت است. ارائه پک های کامل کاشت و مراقبت از ابروی کاشته شده می‌تواند بر روی درآمد فرد تاثیر بگذارد. خدماتی از جمله میکروپیگمنتیشن درآمدهای جانبی بیشتری را نصیب تکنسین کاشت ابرو می‌کند.

درآمد تکنسین کاشت ابرو در کلینیک ها چگونه محاسبه می شود؟

یک تکنسین کاشت ابرو معمولا در کلینیک‌ها و مراکز زیبایی خصوصی مشغول به کار می‌شود. ارائه خدمات کاشت ابرو در کشور ما معمولا در این مراکز انجام می‌شود و حیطه اصلی کار یک تکنسین کاشت ابرو در این محل‌ها است. اما تعیین دقیق درآمد تکنسین کاشت ابرو در یک کلینیک زیبایی با در نظر گرفتن حقوق ثابت و حقوق درصدی او امکان پذیر است. کلینیک‌ها معمولا به دو روش ثابت و درصدی اقدام به پرداخت حقوق پرسنل خود در زمینه با کاشت ابرو می‌کنند. از جمله ویژگی‌های روش ثابت و درصدی پرداخت حقوق، موارد زیر است:

  • روش ثابت: در این روش مسئول کلینیک اقدام به پرداخت حقوق ثابت ماهانه در ازای حضور فرد در محیط کلینیک و رسیدن به مراجعان در یک بازه زمانی مشخص می‌کند. حقوق پرداختی ثابت ماهیانه به یک کارشناس کاشت ابرو همان حقوق اداره کار است که پایه آن در سال جدید حدود ۷ الی ۸ میلیون تومان می‌باشد.
  • روش درصدی: در این روش مسئول کلینیک اقدام به پرداخت هزینه‌ای فرای حقوق ثابت فرد و در ازای کاشت تعداد بیشتر ابرو و میزان رضایتمندی مراجعان از تکنسین مربوطه می‌کند. سود خالصی که یک کلینیک زیبایی از درآمد ناشی از کاشت ابروی یک تکنسین موفق و حرفه‌ای کسب می‌کند بیشتر خواهد بود و همین امر سبب می‌شود تا درصدی از این سود به کارشناس کاشت ابرو نیز تعلق گیرد.

دوره کاشت ابرو

در صورتی که شما هم تمایل برای ورود به این حیطه کاری را دارید لازم است تا در دوره‌های آموزشی آن شرکت کرده و مهارت لازم را برای حضور موفق در کلینیک‌های زیبایی و انجام کاشت‌های قابل قبول کسب کنید. مراکز آموزشی متعددی در سطح شهر وجود دارند که اقدام به برگزاری دوره‌ آموزش کاشت ابرو می‌کنند. سرفصل‌های آموزشی این مراکز معمولا حول آشنایی با آناتومی ابرو، تسلط بر تکنیک‌های مختلف کاشت ابرو و نحوه مراقبت از ابروی کاشته شده‌است.

در بسیاری از این دوره‌ها فرد ملزم به گذراندن ساعات عملی و انجام کاشت عملی به صورت کاملا واقعی در مراکز درمانی است. در پایان دوره نیز از شرکت‌کنندگان دوره، آزمون پایان ترم گرفته می‌شود تا میزان تبحر و مهارت آن‌ها مورد ارزیابی و تایید قرار گیرد. از جمله نکاتی که می‌تواند به شما برای موفقیت در دوره کاشت ابرو در هر مرکز آموزشی کمک کند، موارد زیر است:

  • همواره به دنبال کسب مهارت عملی باشید و تنها به توضیحات تئوری و انجام یک کار در دوره اکتفا نکنید.
  • نظم و دقت را در کنار حوصله و سلیقه در جریان کاشت ابرو در نظر بگیرید.
  • با مراجعانی که برای کاشت ابرو نزد شما آمده‌اند با صبر و روی خوش پاسخ دهید.
  • همواره برای استخدام در مراکز معتبر و کلینیک‌های برتر شهر رزومه ارسال کنید.
  • در کار خود خلاقیت و نوآوری را در نظر بگیرید.

جمع بندی

درآمد تکنسین کاشت ابرو در کشور ما، برای افراد مبتدی در حدود ۱۰ الی ۱۳ میلیون تومان است که با افزایش تجربه و مهارت فرد، این میزان می‌تواند به ۳۰ میلیون تومان در ماه نیز برسد. تکنسین‌هایی که در مراکز تخصصی و زیبایی مطرح شهر مشغول به فعالیت هستند، حقوق بیشتری در برابر تکنسین‌های مبتدی دریافت می‌کنند. با گذراندن دوره کاشت ابرو در مراکز آموزشی معتبر می‌توان مدرک پایان دوره معتبرتری دریافت کرد که این امر بر روی استخدام در مراکز تخصصی زیبایی که میانگین حقوق پرسنل آن‌ها بیشتر از سایر مراکز زیبایی است، تاثیر گذار خواهد بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج