۱۴۳۱۲۵۹
۶ نظر
۹۲۶
۶ نظر
۹۲۶
پ

افشاگری خبرساز قالیباف علیه طرح نفتی جلیلی

قالیباف در یک برنامه تلویزیونی گفت: در تحریم، نفت می‌فروشیم و پول می‌گیریم و بعد تبدیل به ارز می‌شود، در نتیجه ۳۰ درصد در جابجایی پول‌ها حیف می‌شود.

خبر آنلاین: قالیباف در یک برنامه تلویزیونی گفت: در تحریم، نفت می‌فروشیم و پول می‌گیریم و بعد تبدیل به ارز می‌شود، در نتیجه ۳۰ درصد در جابجایی پول‌ها حیف می‌شود.

افشاگری خبرساز قالیباف علیه طرح نفتی جلیلی

محمدباقر قالیباف در بخشی از اظهارات خود در میزگرد اقتصادی شب گذشته خود در شبکه یک صدا و سیما، درباره رویکردش برای حضور در اقتصاد جهانی و حل اختلافات داخلی در این مسیر گفت: پیشرفت الزاماتی دارد؛ مثلا یکی از مشکلات به دلیل تحریم، سوییفت است.

وی توضیح داد: می‌توان روابط مالی دو جانبه با کشورهای بزرگ دنیا داشت و به جای دلار و یورو با ارزهای خودشان عملیات اقتصادی کنیم که از این ظرفیت ها استفاده نمی‌کنیم؛ این فرصت در شانگهای و بریکس وجود دارد.

قالیباف بیان کرد: در تحریم، نفت می‌فروشیم و پول می‌گیریم و بعد تبدیل ارز می‌شود، در نتیجه ۳۰ درصد در جابجایی پول‌ها حیف می‌شود؛ ما خودتحریمی به دلیل بی تدبیری و بی عرضگی و ناآگاهی درست کردیم.

باید خاطرنشان کرد که سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری شامگاه چهارشنبه 24 خردادماه در برنامه تلویزیونی گفت‌وگوی ویژه خبری درباره فروش نفت گفته بود: اصلا چرا ما باید نفت بفروشیم؟ مگر کسانی که نفت ما را می‌خرند چه کار می‌کنند؟ آنها به فرآورده تبدیل می‌کنند. خوب خودمان به جای آن که نفت خام را بفروشیم همین کار را بکنیم. قیمت بیشتری هم دارد!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      جلیلی انسان پاک و صادقی است ان شاء الله که با همت مردم رای بیاره

    • ناشناس

      دست ازاین مناظره های سوری بردارید. جلوی دوربین گوشت همومیخورید پشت دوربین نوشابه براهم بازمیکنید ویارغار هم میشید

    • ناشناس

      بخدا فقط فیلم بازی میکنن،

    • سعید

      همش داستان تکراری.شما که بلد بودین چرا درست نکردین چرا مملکت بجای پیسرفت پسرفت کرده یه هواپیمای سالم نداریم قطار بروز نداریم.....زاکانی میگه گوشت رو میاریم دم خونتون .مگه مردم ایران اینقد بدبخت سدن که با یک کیلو گوشت مشکلشون حل بشه یا میگه صف بمونین گوشت بخرین ازاد بفروشین یه تومن در روز کاسب میشین.کدوم کشور پیشرفته از این کارها میکنه ؟؟؟ایا المان فرانسه ژاپن سویس سوید کانادا امریکا حتی افغانستان اینجوری کار میکنن.اگه بلد نیستین بازنشست بشین نیرو ی تازه نفس تحصیلکرده با این رشته بیاد سر کار یا از کشورهای دیگه تقلب کنین ببینین چجوری پیشرفت کردن شما هم اونجوری کار کنین البته اگه دلتون واسه ملت و کشور بسوزه

    • ناشناس

      فرآوری مواد خام و ایجاد ارزش افزوده که شامل نیروی کار، تکنولوژی و ایده است بسیار خوب است. یک نکته دارد، ارزش افزوده یک شبه ساخته نمی شود و نیاز به سرمایه گذاری در طول زمان دارد. کاری که بدلایل مختلف در طول ۴۰ سال انجام نیافته یا ناقص است نیاز به سرمایه گذاری دارد. این سرمایه از کجا می آید؟ وام؟ وام به ایران پرداخت نمی شود. اوراق قرضه ۱۰ ساله بلند مدت؟ دولت های قبلی کلی اوراق قرضه صادر و تاکنون به نتیجه مشخص نرسیده و بیشتر آن خرج امور جاری دولت ها شده است. سود اوراق خود معضلی برای دولت شده است، زیرا اوراق دوره تنفس ندارند. می ماند فروش مواد خام مانند نفت، گاز، مواد معدنی و ... . در حال حاضر کشورهای غربی حاضر نیستند به ایران تکنولوژی ایجاد فرآوری مواد خام را به ایران بدهند. ضمنا قرارداد با روسیه و نیز چین برای عدم ارسال کامل تکنولوژی توسط آنها نهایی نشده است. دیدگاه آقای جلیلی بدون برنامه و مردم را به ذلت می رساند. مردم! مواد خام نمی فروشیم، تکنولوژی نداریم، سرمایه کم داریم. منتظر باشید تا ذهنم به ثمر برسد!. داستان نشده، اگه بشه چی میشه. فروش خواب بهشت!. بجای شعار، راه حل عملی بیان شود.

    • هوشنگ

      هیچکدام.میرومدبر.نیستند.مگرخدایه.فکری.بکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج