۱۴۳۳۳۷۹
۵ نظر
۴۴۸۰
۵ نظر
۴۴۸۰
پ

فروش طلای دست دوم ممنوع شد

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران از حذف کد آیسیک فروش طلای مستعمل از سامانه نوین اصناف و ممنوعیت فروش آن به طور رسمی خبر داد.

ایلنا: رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران از حذف کد آیسیک فروش طلای مستعمل از سامانه نوین اصناف و ممنوعیت فروش آن به طور رسمی خبر داد.

فروش طلای دست دوم ممنوع شد

کیومرث امیریان، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران از ممنوعیت رسمی فروش طلای دست دوم خبر داد و افزود: کد آیسیک فروش طلای مستعمل از سامانه نوین اصناف حذف شده و فروش آن در طلافروشی‌ها ممنوع است.

امیریان تصریح کرد: اتحادیه‌ها پس از اطلاع‌رسانی و دادن اخطارهای لازم می‌توانند نسب به اعمال قانون نسبت به واحدهای متخلف اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: پس مطرح شدن موضوع فروش طلای دست دوم و مستهلک در این کمیسیون تخصصی و پیگیری مجدانه موضوع از طریق مکاتبات و جلسات مستمر با وزارت صمت، اداره استاندارد، درخواست کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق مبنی بر حذف کد آیسیک فروش طلای مستعمل از سامانه نوین اصناف به انجام رسید.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع حمایت از تولید کنندگان و همچنین حمایت از مردم و خریداران برای جلوگیری از خرید طلاهای فاقد استاندارد، خوشبختانه این موضوع به انجام رسید و بدین ترتیب هیچ واحد صنفی اجازه فروش طلای دست دوم ندارد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران اظهار کرد: اتحادیه‌های سراسر کشور می‌توانند با اطلاع‌رسانی و ارسال اخطاریه لازم به واحدهای صنفی تحت پوشش خود و مشخص کردن یک ضرب‌الاجل یک ماهه نسبت به اعمال ماده ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی برای پلمب و یا ابطال پروانه کسب واحدهای صنفی متخلفی که اقدام به فروش طلای دست دوم بدون استاندارد می‌کنند، اقدام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      واااااا یعنی چی ؟؟؟؟
      این چه قانونیه ما نمیخوایم کلی مزد ساخت بدیم

    • ناشناس

      برای اینکه مالیات ندارد

    • پاپیون

      متاسفانه این دستورالعمل به ضرر خریداران منصوجات طلا و به نفع سازندگان آنها و طلافروشان میباشد.و خبر خوبی برای خانواده ها نیست.زیرا موجب افزایش قیمت طلا میشود.

    • Sina Isavi

      پس طلاهای دست دوم را بدین به ضایعاتی

    • مهدی

      الکی گفته شده که :جهت جلوگیری از متضرر شدن خریداران،😂
      در حالی که هدف جلوگیری از سودمند شدن خریداران و منفعت طلبی خودشان است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج