۱۴۳۶۳۳۹
۱۳۴
۱۳۴
پ

رپورتاژ آگهی

آهن شاپ، افتتاح اولین و تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی ورق گالوانیزه در ایران

آهن شاپ، با پشتوانه شرکت تهران گالوانیزه برنا به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی ورق گالوانیزه در ایران راه اندازی شد. شرکت تهران گالوانیزه برنا فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز نموده است

آهن شاپ، با پشتوانه شرکت تهران گالوانیزه برنا به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی ورق گالوانیزه در ایران راه اندازی شد. شرکت تهران گالوانیزه برنا فعالیت خود را از سال 1384 آغاز نموده است . مدیران شرکت مخصوصا آقای هوشمند لواسانی از همان ابتدای فعالیت با رویکرد ملی، تمرکز ویژه ای بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی داشته است به طوری که  به موازات راه‌اندازی کارخانه‌های تولید ورق‌های گالوانیزه استاندارد در ایران  نقش به سزایی در آشنا کردن بازار سنتی آهن و تشویق مصرف کنندگان به خرید محصولات داخلی داشته است. همچنین مسوولیت مدیریت آهن شاپ با آقای لواسانی است که با بیش از چهل سال سابقه حضور در بازار آهن که توام با حسن شهرت و جلب رضایت کامل خریداران و مشتریان بوده است، بسیار اطمینان بخش و قابل اعتماد است.

آهن شاپ، افتتاح اولین و تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی ورق گالوانیزه در ایران

آهن شاپ تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی در عرضه انواع ورق های فولادی شامل انواع ورق گالوانیزه ، ورق رنگی و ورق روغنی است و برای خریداران و مصرف‌کنندگان ورق گالوانیزه دروازه ای نوین گشوده است. فی الواقع آهن شاپ اولین پلتفرم خرید ورق گالوانیزه، ورق روغنی و ورق رنگی است که امکان خرید به هر میزان در سراسر ایران با صرف کمترین وقت و بدون هزینه فقط با چند کلیک و پرداخت اینترنتی برای همه خریداران فراهم کرده است. کلیه خریداران بدون نیاز به مراجعه حضوری یا تماس تلفنی، کالای مورد نظر خود را انتخاب و مراحل خرید را به طور کاملا آنلاین انجام می دهند.

یکی از بزرگ ترین چالش های خریداران آهن آلات نبود دسترسی به قیمت معاملاتی و موجودی لحظه ای کالا در محیط اینترنت از جانب فروشگاه های ظاهرا آن لاین می باشد که باعث شده است بسیاری از فروشگاه های فعال در این حوزه روال خرید کاملا آنلاینی را نداشته باشند و بیشتر فروش در چند  مرحله با تماس تلفنی و ارایه سفارش خرید و رفت و برگشت فروشنده تا تامین کالا و ارایه قیمت معاملاتی سپس  ارائه پیش فاکتور و نهایتا تایید خرید می باشد که آن هم در بسیاری از موارد با تغییر قیمت، تغییر برند، تغییر موجودی و حتی سبد کالایی همراه است در حالی که مراحل خرید در آهن شاپ کاملا یکپارچه، شفاف، آسان و واقعا آنلاین می باشد.

در پلتفرم آهن شاپ موجودی و قیمت کالاها بصورت لحظه ای از سامانه های انبار و CRM شرکت تهران گالوانیزه برنا بروز رسانی می شود و کاربران براحتی می توانند با انواع دسترسی و جستجوها سبد کالایی خود را انتخاب نموده و پس ثبت مشخصات خریدار و انتخاب شهر مقصد و محل دریافت کالا فاکتور خود را پرداخت اینترنتی کرده و فاکتور سفارش خود را ثبت نهایی نمایند.

آهن شاپ فقط فروشنده کالا نیست ، بلکه بعد از خرید در این پلتفرم  مشتریان از کلیه خدمات مورد نیاز اعم از برش یا خم کاری را به صورت آنلاین انجام میدهد.

تمامی سفارشات مشتری پس از تکمیل مراحل خرید در CRM آهن شاپ و شرکت تهران گالوانیزه برنا بروزرسانی شده و تیم فروش در کوتاهترین زمان و با تضمین کیفیت و سلامت از نزدیک‌ترین انبار شرکت، سبد کالا  را  به مقصد خریدار ارسال می‌نمایند.

یکی از برتری‌های خرید از آهن شاپ، ارائه قیمت‌های عمده برای خرید‌اران خرده است، که باعث می‌شود خریداران نه تنها برای رفت‌ و آمد به فروشگاه‌های آهن آلات سراسر کشور هزینه‌ای پرداخت نکنند، بلکه در هزینه‌های خرید صرفه‌جویی کنند.

از دیگر مزایای آهن شاپ که می بایست به آن اشاره کرد کامل بودن سبد کالایی در انبارهای این شرکت است که شامل تمامی سایزها و ضخامت‌های انواع ورق گالوانیزه، ورق رنگی و روغنی می باشد که خریداران به سرعت و با چند کلیک ساده می توانند کلیه نیاز های خود را در این حوزه در سبد کالای مورد نظر خود انتخاب و خریداری می نمایند.

در فروشگاه اینترنتی آهن شاپ تضمین سلامت و کیفیت محصولات را می توان به عنوان دیگر ویژگی مهم خرید اشاره کرد که پس از عبور از کنترل‌های دقیق کیفیت، سبد کالا به دست خریداران می‌رسد. همچنین، بسیاری از خریداران آهن شاپ، از جمله معامله‌گران و فعالان تجاری این صنعت هستند که به دلیل تجارب مثبت و به ‌صرفه بودن خریدهای خود، تمایل دارند سفارشات خود را به طور مستمر از آهن شاپ تامین کنند. این امر نه تنها رضایت مصرف‌کنندگان نهایی را با ارائه قیمت‌های عمده تأمین کرده، بلکه توانسته است اعتماد آهن‌فروشان و بنکداران را نیز به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای تأمین کالا جلب نماید.

خرید اعتباری در آهن شاپ

در حال حاضر یکی از چالش های مهم که خریدران عمده و تولید کنندگان با آن مواجه هستند تامین نقدینگی در خرید های کالاهای پایه در صنعت می باشد لذا شرکت تهران گالوانیزه برنا با تکیه بر اعتبار سال ها فعالیت خود این امکان را برای خریداران فراهم آورده است تا سبد کالایی خود را در قالب گشایش اعتبار اسنادی LC انجام دهند. تمامی هدف ما در آهن شاپ تامین نیاز مشتریان با بهترین شرایط است.

محصولات ارائه شده در آهن شاپ

محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آهن شاپ شامل محصولات تولیدی کارخانه های تولید انواع ورق های گالوانیزه، رنگی و روغنی شامل:

  • فولاد امیر کبیر کاشان
  • فولاد تاراز چهار محال
  • مجتمع فولادی روی اندود کاوه
  • کارخانجات نورد و لوله سمنان
  • صنایع فولادی شهریار تبریز
  • مجتمع فولاد دشتستان
  • مجتمع فولاد مبارکه اصفهان
  • صنایع هفت الماس
  • ورق خودرو چهار محال و بختیازی
  • چین
  • ورق گیلان
  •  

فروشگاه اینترنتی آهن شاپ به عنوان یکی از بزرگترین مرجع قیمت گذاری انواع ورق گالوانیزه، ورق رنگی و روغنی در ایران شناخته می‌شود. یکی از مزیت‌های اصلی فروشگاه اینترنتی آهن شاپ نسبت به سایر رقبا علاوه بر تنوع بالای محصولات، ارائه قیمت و موجودی لحظه ای می باشد که این امکان را به خریدران عمده و خرد می دهد تا در لحظه نسبت به خرید کالاهای مورد نیاز خود تصمیم گیری و اقدام نمایند.

آهن شاپ، افتتاح اولین و تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی ورق گالوانیزه در ایران

ویژگی‌های خرید از فروشگاه اینترنتی آهن شاپ

با پیشرفت فناوری اینترنت و رونق خریدهای آنلاین در ایران، شرکت تهران گالوانیزه برنا با ایجاد پلتفرم فروشگاه اینترنتی آهن شاپ، امکان خرید محصولات حوزه انواع ورق گالوانیزه، روغنی و رنگی را برای مشتریان خود در سراسر ایران فراهم کرده است.

از مهم ترین ویژگی های آهن شاپ:

  • فراهم آوردن دسترسی آسان برای خرید اینترنتی ورق گالوانیزه در ایران.
  • ساده‌سازی فرآیند خرید برای افزایش رضایت مشتریان.
  • گسترش میدان رقابتی به نفع مصرف‌کنندگان.
  • تضمین ارائه بهترین قیمت به خریداران.
  • بهره‌مندی از جدیدترین و بهترین دستاوردهای تکنولوژی در حوزه پلتفرم های فروشگاهی
  • تضمین حقوق خریداران و رعایت اصول اخلاقی در کسب‌وکار.
  • تقویت حس امنیت و اعتماد در مشتریان.

تضمین سرعت و امنیت و ارائه سریع خدمات به مشتریان.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج