۱۵۱۵۹۶۲
۲۱۴۰
۲۱۴۰
پ

ریخت‌‌وپاش صداوسیما برای منوچهر هادی هدر رفت!

شعار تبلیغاتی سریال «یزدان» و یکی از سکانس‌های آن با واکنش منفی مخاطبان روبه‌رو شده است.

برترین‌ها: شعار تبلیغاتی سریال «یزدان» و یکی از سکانس‌های آن با واکنش منفی مخاطبان روبه‌رو شده است. 

1403101609590626831832034+(1)

هفته‌نامه تی‌وی‌بان در این مورد نوشت: انصافاً جمله تبلیغی «یزدان» توصیف دقیقی از کیفیت پایین سریال است. «دیگه نه بینمت؛ نه بشنومت!» این یکی از جملات تبلیغی «یزدان» است. این شعار که از دیالوگ سریال گرفته شده، ضد تبلیغ است و وقتی آن را زیر بیلبوردهای شهری سریال می‌بینیم، کوهی از ناامیدی می‌دهد که «یزدان» نه قابل دیدن است و نه شنیدن؛ انصافاً که به‌نوعی طعنه به خودش هم هست.

photo_2025-05-25_20-57-06

عکسی که می‌بینید مربوط به سکانسی از «یزدان» و بیانگر اوج بی‌سلیقگی است. جایی که سازندگان سریال، چیپس و پفک و دیگر خوراکی‌های ویترین مغازه را برعکس چیده‌اند تا گرفتار پخش بازاریابی صداوسیما نشوند. خوش‌سلیقه‌ها اما چنین نمی‌کنند؛ یا سراغ ایده بهتر می‌روند و یا اصرار ندارند که سکانس، درست مقابل ویترین گرفته شود.

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج