خضریان: پدر امارات را در میآوریم
نماینده تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگوی تازه تلویزیونی درباره جنگ ایران با امارات اظهاراتی ارائه داد.
صداوسیما: علی خضریان؛ نماینده تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگوی تازه تلویزیونی درباره جنگ ایران با امارات اظهاراتی ارائه داد. او گفت: جنگ با آمریکا تمام شود، پدر امارات را در میآوریم. جنگ برای امارات وجودی شده است و ایران امارات را دیگر رها نمیکند.
نظر کاربران
اصلا امارات و بحرین رو باید به عنوان استانهای ۳۲ و ۳۳ به ایران اضافه کنیم.
زودتر تکلیف امارات، سه جزیره ی ایرانی و جزایر دیگر ایرانی که اشغال شده باید مشخص گردد