عجیب اما واقعی؛ «املت» قسطی هم از راه رسید
تصویری از تبلیغ متفاوت یک رستوران در فضای مجازی بازتاب گستردهای داشته است. این رستوران در اقدامی عجیب اعلام کرده مشتریان میتوانند هزینه «املت» را به صورت اقساطی و در چهار قسط پرداخت کنند!
برترینها: تصویری از تبلیغ متفاوت یک رستوران در فضای مجازی بازتاب گستردهای داشته است. این رستوران در اقدامی عجیب اعلام کرده مشتریان میتوانند هزینه «املت» را به صورت اقساطی و در چهار قسط پرداخت کنند!

این تبلیغ در حالی مورد توجه کاربران قرار گرفته که در ماههای اخیر افزایش قیمت مواد غذایی، بهخصوص تخممرغ، واکنشهای زیادی به همراه داشته است. برخی از کاربران هم با کنایه نوشتهاند غذایی ساده مثل املت که روزی ارزانترین انتخاب سفرهها بود، حالا کمکم به یک غذای لاکچری تبدیل شده است.

نظر کاربران
خاک بر سر ........ این کشور
گرسنگی ببینید تا کجا کشیده شده..
یارو برای تبلیغ و جذب مشتری کل اقتصاد کشور را زیر سوال می برد
یه پیروزی دیگه : املت دیگه رویا نیست
دیگه هرچی حرف بزنیم فقط ثبت که نمیکنه هیچی دیگه باید بوکشید وبه خاطرات پیوست متنفرم ازهمه دولتمردان اینا که یه طرف برنجم دیگه پرکشید دیگه جاش به یه چیز دیگه داده
خاک برسرتان با این مدیریت
این بازی ها چی یه عده احمق در میارن کجا چیزا گرونن آمریکا همه چی گرون شد مردمش هیچی نکردن
ما رکورد زدیم
ایران ثروتمند مردم همیشه گرسنه