قابهای کپیپیستی و عجیب در چند شبکه تلویزیون!
قالب تکراری برنامههای صداوسیما به موضوعی خسته کننده تبدیل شده است؛ برنامههایی که اغلب با یک دکور ثابت، ویدئووالهای بزرگ، یک میز و چند مجری روی آنتن میروند و محور اصلی آنها نیز تحلیلهای سیاسی و گفتگوهای مشابه است.
برترینها: قالب تکراری برنامههای صداوسیما به موضوعی خسته کننده تبدیل شده است؛ برنامههایی که اغلب با یک دکور ثابت، ویدئووالهای بزرگ، یک میز و چند مجری روی آنتن میروند و محور اصلی آنها نیز تحلیلهای سیاسی و گفتگوهای مشابه است.
این شباهت گسترده میان برنامهها نشان میدهد صداوسیما در سالهای اخیر کمتر به سمت ایدههای تازه، طراحی متفاوت و تولید محتوای خلاقانه حرکت کرده و بیشتر به تکرار فرمولهای قدیمی روی آورده است. در حالی که بسیاری از شبکههای رسانهای دنیا برای جذب مخاطب از قالبهای متنوع، اجرای متفاوت و تولید برنامههای نوآورانه استفاده میکنند، بخش زیادی از تولیدات تلویزیونی داخلی همچنان با ساختاری یکنواخت و قابل پیشبینی ساخته میشوند؛ مسئلهای که باعث کاهش جذابیت برنامهها برای مخاطبان شده است
از سوی دیگر، حجم بالای برنامههای تحلیلی و تکرار مداوم بحثهای سیاسی در شبکههای مختلف باعث شده بسیاری از مخاطبان احساس خستگی و فرسودگی ذهنی داشته باشند؛ تا جایی که تفاوت چندانی میان بسیاری از این برنامهها دیده نمیشود و فضای کلی آنتن بیش از حد به تحلیلهای سیاسی شباهت پیدا کرده است.

نظر کاربران
اصولا وظیفه ی خودتون میدونید هر روز اقلا یک تیتر منفی علیه تلویزیون کار کنیدا !! البته که صدا و سیما ایراداتی دارد ولی فکر نکنید متوجه نمیشیم تخریب صدا و سیما سیاست شماست.
فقط زرررررر میزنن
اخه اینا توی ساختمان صدا و سیما نیستن و برنامه هاشونو دارن از پناهگاه پخش میکنن که طبیعیه امکاناتشون کمتره
واقعا دیوانه کننده شده
کسی که تلویزیون میبینه خسته ام میشه ؟! این سطحش همینه