آوینا_استیکی 2
adexo3
۶۲۴۲۲۹
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

ماجرای هشتگ «گربه_هانيه» و اخلاق گمشده

روزنامه اعتماد نوشت: مساله اصلا غربي بودن يا غرب‌زدگي نبود؛ مرثيه‌اي بود كه هانيه توسلي در غم از دست دادن گربه‌اش با انتشار تصوير گربه مربوطه، در صفحه شخصي اينستاگرامش نوشت. اما كار بالا گرفت.
معترضان به ميدان آمدند و علاوه بر انتقاد به هانيه توسلي كه چرا خودش را مادر گربه‌ خطاب كرده، تصاويري از اين بازيگر با شال بنفش و در حال حمايت از حسن روحاني را در توييتر دست به دست چرخاندند و آن را از يك پست اينستاگرامي و خصوصي به سمت يك ماجراي سياسي بردند. كاربري به اسم محمود قائدي نوشت: «دست روزگار از #توسلي #پيشي گرفت تا همه بفهميم دغدغه تكراركنندگان چيست!»
تمسخر معترضان اما به همين‌جا ختم نشد و آنها مرزهاي انتقاد به هانيه توسلي را با توييت‌هايي مانند: «مراسم خاكسپاري #گربه_هانيه در پيشول‌آباد متعاقبا اعلام مي‌شود» گسترش دادند و با فتوشاپ اعلاميه‌اي براي «پيشي توسلي» طراحي كردند كه سنگ تمام بگذارند.
هشتگ «گربه_هانيه» روي ديگري هم داشت؛ كاربراني كه حق را به هانيه توسلي مي‌دادند و معترضان به پست اينستاگرامي او را فضولان مجازي ناميدند كه دنبال بهانه‌اند تا هر چيز بي‌ربطي را دستمايه تمسخر باورهاي عاطفي و حتي سياسي ديگران كنند. كاربري به اسم نورماه توييت كرد: «با شناختي كه از هانيه توسلي دارم، هر جا براي بچه‌هاي كار و بدسرپرست به كمكش نياز داشتيم، داوطلبانه حاضر مي‌شد».

كاربر ديگري نوشت: «از ما ترسناك‌تر وجود نداره. اون روح خبيثي كه پاي پست رنج هانيه توسلي اون‌طور وحشيانه نمود پيدا كرد، تمثيل جامعه واقعي ماست عزيزان».
سيداحمد خميني هم توييت كرد: «كار به درست و غلط بودن وابستگي به حيوان، اشيا و. . . ندارم ولي واقعا تمسخر نداره زندگي و علايق شخصي ديگران. . . اخلاق گمشده فضاي مجازي. . . » و در اين ميان كاربري هم بود كه تمام حواشي مرگ گربه هانيه را در ١٤٠ كاراكتر اين‌طور توصيف كرد: «مي‌دونيد چيه ماجراي گربه از دست‌رفته تو ذوق مي‌زنه؟ مردم به صاحبش فحش مي‌دن، دوستاي منم اينجا دارن به مردم فحش مي‌دن كه حقيرن، بيشعورن!».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • سعیدرحیمی

      کاشکی یه اسمی از پدر این گربه برده میشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سعید رحیمی : خخخخخخخ

    • بدون نام

      به نظر من يه كسي كه اسمش و حرفه اش هنرمند ه نبايد هر حرفي بزنه هر رفتاري انجام بده و يا هر مطلبي بنويسه. نميشه مطلب بگذاري كه مردم ببينند و بخونند ولي نخواي كه نظراتشو نو ارسال نكنند. اگر نميخواهيد نظرات مردم رو بخونيد نگذاريد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بسیار عالی گفتید

    • مانی

      چرا تو زندگی شخصی مردم دخالت میکنید ب عقاید هم احترام نمیذارید مگه خانم توسلی نظر سنجی کرده که این همه نظر میدید و دخالت میکنی عقاید شونو گفتن ب مردم چه ربطی داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نظرشو گفته باشه قبول اما به کی گفته ؟به مردم پس مردم هم نظرمیدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج