آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۶۸۳۴۵
۲۰۸۸
۲۰۸۸
پ

۲۴۰ میلیارد از بدهی بزرگ پرسپولیس کم شد!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد درآمدزایی این باشگاه نسبت به سال گذشته بیشتر خواهد بود اما همچنان این باشگاه چیزی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد.

ورزش سه: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد برخلاف انتقادهایی که از عملکرد او می‌شود توانسته میزان درآمدزایی باشگاه پرسپولیس را نسبت به فصل گذشته بالاتر ببرد. درویش تاکید کرد فصل گذشته میزان درآمدزایی باشگاه پرسپولیس ۱۹۰ میلیارد تومان بوده اما هزینه‌ها بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان شده است. وی همچنین گفت اختلاف این دو رقم را با برداشت از مبالغ فروش سهام باشگاه تامین کرده است اما برای فصل جاری نتوانسته از آن پول تا الان برداشت کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد درآمدزایی این باشگاه در فصل جاری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان بوده اما اسپانسر باشگاه (ایرانسل) اعلام کرده اگر مثل فصل قبل بتواند آن دو سه هزار ثانیه تبلیغات دور زمین را هم از سازمان لیگ بگیرد ۳۰ میلیارد تومان به این پرداختی اضافه خواهد شد.

درویش همچنین تاکید کرد بدهی باشگاه در زمان حضورش در پرسپولیس بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان بوده که الان با در نظر گرفتن تمام بدهی‌ها شامل بدهی به اعضای تیم، مالیات، وام بانکی و ... روی هم به ۳۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

وی با اعلام اینکه در دوره مدیریت او با بیش از ۴۰ بازیکن و مربی پرسپولیس از سال ۱۳۸۷ به بعد تسویه حساب شده گفت با در نظر گرفتن طلب‌های باشگاه و چنانچه بدهی‌های باشگاه را در نظر بگیریم یا شرایط  یر به یر می‌شود یا این باشگاه ۶۰ تا ۷۰ میلیارد تومان بدهکار خواهد شد.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس علاوه بر طلب ۱۰۲ میلیارد تومانی از دولت مبالغ قابل توجهی از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا طلب دارد اما رقم‌های چشمگیری هم به سازمان تامین اجتماعی، سازمان امور مالیاتی و... بدهکار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج