آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۷۵۵۵۱
۲ نظر
۵۶۴۷
۲ نظر
۵۶۴۷
پ

حمایت عجیب و بی‌شمار عربستانی‌ها از پرسپولیس!

برخی از هواداران تیم فوتبال الهلال عربستان درپی لغو سفر پرسپولیس به ریاض خواستار برنده اعلام کردن این تیم از سوی AFC شدند.

خبرورزشی: تیم‌های النصر و پرسپولیس در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ دوشنبه ۶ آذر از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه مرسول پارک به مصاف هم می‌روند. در همین حال قرار بود کاروان تیم پرسپولیس سه روز زودتر وارد ریاض شود که با کارشکنی مقامات عربستانی، انجام این سفر لغو و به صبح روز یکشنبه ۵ آذر موکول شد.

حمایت عجیب و بی‌شمار عربستانی‌ها از پرسپولیس!

تیم‌های النصر و الهلال دو رقیب سنتی در عربستان شناخته می‌شوند و همواره هواداران این دو تیم با یکدیگر کُری خوانی دارند. پس از لغو سفر پرسپولیس به ریاض، برخی از هواداران الهلال که بیشترین تعداد هوادار را در عربستان دارند در فضای مجازی خواستار برنده اعلام کردن پرسپولیس در مقابل النصر شدند و از مدیران پرسپولیس خواستند تا از این باشگاه به نهادهای مرجع شکایت کنند. در مقابل هواداران النصر پاسخ الهلالی ها را داده و گفتند چه الزامی وجود دارد که کاروان پرسپولیس در حالی که سه روز تا آغاز برگزاری مسابقه زمان باقی مانده است وارد عربستان شود؟

یکی دیگر از رسانه‌های طرفداری النصر نوشته است که با توجه به مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC فقط ۴۸ ساعت مانده به برگزاری مسابقه، هواپیمای حامل بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس مجاز به فرود در فرودگاه ریاض است و آنها (پرسپولیسی‌ها) به دنبال ایجاد جنجال پیش از این دیدار هستند.

پرسپولیس با ۷ امتیاز در رده دوم جدول گروه E قرار گرفته و النصر با ۱۲ امتیاز صدرنشین و ۹۰ درصد صعود خود را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرده است. در دیگر دیدار این گروه تیم‌های استقلال تاجیکستان و الدحیل قطر که هر دو هیچ شانسی برای صعود ندارند رو در روی هم قرار می‌گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اینا مهم نیست مهم اینه که ما قدرت اول منطقه هستیم

      پاسخ ها

      • ناشناس

        بسوز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج