adexo3
۱۳۷۰۶۶۶
۷۵۹
۷۵۹
پ

مهاجرانی: یحیی و چینش او را از دور قضاوت نکنیم

حشمت مهاجرانی که سال‌ها در کشورهای عربی مربیگری کرده به بهانه رویارویی حساس پرسپولیس مقابل النصر عربستان و الدحیل قطر و شرایطی که پرسپولیس بعد از تساوی مقابل استقلال تاجیکستان با آن مواجه شد گفت و گویی انجام داد.

ایران ورزشی: حشمت مهاجرانی که سال‌ها در کشورهای عربی مربیگری کرده به بهانه رویارویی حساس پرسپولیس مقابل النصر عربستان و الدحیل قطر و شرایطی که پرسپولیس بعد از تساوی مقابل استقلال تاجیکستان با آن مواجه شد گفت و گویی انجام داد.

مهاجرانی: یحیی و چینش او را از دور قضاوت نکنیم

 پرسپولیس در حالی که سه امتیاز بازی مقابل استقلال تاجیکستان در دستش بود آن را با نتیجه مساوی عوض کرد تا شانس‌اش برای صعود به عنوان تیم دوم هم کمتر شود!

بازی فوتبال پر از حوادث و اتفاقات غیرقابل پیش بینی است. در این بین پرسپولیس صددر صد تیم بهتری نسبت به تیم تاجیکستان بود و برنامه‌های خوبی هم برای دیدار در خارج از خانه‌اش داشت اما در نیمه اول و دوم ازفرصت‌هایش استفاده نکرد تا برروی تک فرصت‌ها موقعیت خودش را از دست بدهد و برد را با مساوی عوض کند. با این حال پرسپولیس از مدیریت و سرمربی خوبی بهره می‌برد و جمعی از بازیکنان خوب ایران را هم در اختیار دارد. از این رو من با وجود سخت شدن کار باز هم نسبت به بازی‌های آینده‌ امیدوارم و معتقدم کادر فنی و در رأس آنها یحیی با تمام وجود برای انجام وظیفه و تعهدی که دارند تلاش خودشان را انجام خواهند داد تا با دست پر در دو بازی حساس آینده که برای صعود از گروهشان لازم است نهایت تلاششان را انجام دهند.

 اما یحیی بعد از بازی مقابل تاجیکستان گفته که صعود از گروهشان سخت شده و به نوعی بازی‌های باقیمانده را به فینال تشبیه کرده است.

به هرحال در راه سختی که پرسپولیس پیش رو دارد حتماً احتیاط نیاز است و پرسپولیس اگر بخواهد مطرح شده و صعود کند حتماً در کنار بازی‌های خوب و هدفداری که انجام خواهد داد با بازیکنانش تمام تدابیر لازم را هم در نظر خواهد گرفت تا به نوعی غافلگیر نشود. با این وجود من معتقدم یحیی و کادر فنی‌اش خیلی درست تیم رقیب را آنالیز کرده و سابقه بازی‌های پرسپولیس در آسیا نشان داده که می‌تواند کارهای مشکل را به خوبی انجام دهد به همین دلیل من به تیم پرسپولیس و عملکرد موفقش در دو بازی آینده‌ بسیار امیدوارم و اعتقاد دارم که این تیم می‌تواند از شرایط سختی که دارد سربلند خارج شود.

 اما بازی‌های سخت پرسپولیس مقابل النصر در عربستان و الدحیل با وجود ستاره‌های متعددی که این تیم‌ها پیش رو دارند به نوعی یک جنگ نابرابر است!

راه پرسپولیس دشوار‌ است اما پرسپولیس تیمی است که همبستگی لازم را دارد و این نکته از سرمربی‌اش به بازیکنان تیم انتقال پیدا می‌کند. از این نکته گذشته بازیکنان پرسپولیس می‌دانند چند میلیون در ایران طرفدار دارند و برای شادی آنها همه تلاششان را انجام داده و با همه وجود می‌دوند چون استحقاق این موضوع را دارند واز استانداردهای لازم هم بهره می‌برند به همین دلیل باید برای پرسپولیس شانس قائل شد چون بازیکنان این تیم استحقاق این موضوع را دارند. در بازی مقابل النصر هم چمن خوب نکته بسیار مهمی برای ارائه بازی خوب از جانب بازیکنان پرسپولیس است. همان کاری که بازیکنان پرسپولیس آن را به خوبی در مقابل الدحیل نشان دادند و در چنین زمینی قادرند که خیلی خوب با یکدیگر همکاری کرده و پشتیبانی لازم را از هم انجام داده و پتانسیل فنی بالا را از خود نشان دهند.

 بحث روز پرسپولیس هم به استفاده ثابت یحیی از نبیل باهویی باز می‌گردد که چرا چنین بازیکنی که آمادگی لازم را ندارد به یکباره به عنوان بازیکن فیکس به زمین می‌رود و شهاب نیمکت‌نشین می‌شود؟

ما دور از تیم هستیم و این نکته را خوب می‌دانیم که سرمربی با اشراف کاملی که به تیمش دارد بازیکنانش را انتخاب می‌کند از این رو نباید یحیی و چینش او را از راه دور قضاوت کرده و زیر سؤال ببریم.

 قبول دارید که مساوی مقابل تیم درجه سوم تاجیکستانی برای فوتبال ما یکجورهایی زنگ خطر را به صدا در آورد!

این زنگ خطر برای فوتبال ما مدت‌هاست به صدا درآمده و ما مربیان و شما رسانه‌ها هم بارها و بارها به طور دقیق پرداخته‌اید و راهکارهای خودتان و ما را بیان داشته اید اما فکر می‌کنم آن شخص و کسانی که باید حرف ما و شما را بشنوند و راهکارها را عملی سازند این مسائل گفته شده را نمی‌شنوند به همین دلیل تا زمانی که این رویه ادامه داشته باشد فاصله رقبای پایین‌تر با ما کمتر شده و ما هم از قافله مدعیان دورتر می‌شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج