آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۷۸۰۴۶
۲۰۲
۲۰۲
پ

وضعیت نگران‌کننده استقلال بیرون از «آزادی»

استقلال پس از شکست تراکتور در تاریخ ۲۰ آبان دیگر موفق به ثبت پیروزی در لیگ برتر نشده است.

فوتبال ۳۶۰: هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با دیدار دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران به اتمام رسید. جدالی که تبدیل به دومین بازی بدون گل هفته شد و دو تیم به تساوی رضایت دادند. آبی‌پوشان تهرانی با تجربه سومین تساوی این فصل خود ۲۴ امتیازی شدند و همچنان صدرنشین باقی ماندند اما فاصله رقبای اصلی با آن‌ها نسبت به هفته قبل کم‌تر شد.

افت فاحش استقلال در چهار هفته اخیر

تیم تحت هدایت جواد نکونام در چهار دیدار اخیر خود در لیگ برتر عملکرد پرفروغی نداشت و تنها به یک پیروزی دست یافت. صدرنشین لیگ برتر به جز پیروزی 2 بر صفر خانگی مقابل تراکتور، در 3 بازی برابر شمس آذر، ذوب‌آهن و فولاد به ترتیب با نتایج 2-2، 1-1 و 0-0 متوقف شد تا 6 امتیاز حساس برای آبی‌ها از کف برود. آن‌ها پس از فیفادی اخیر، در 2 بازی برگزار کرده‌شان بردی نداشته‌اند و حالا باید مهیای جدال سرنوشت‌ساز با رقیب سنتی خود پرسپولیس شوند.

قهر استقلال با برد در خارج از تهران

این سومین تساوی پی‌درپی استقلال در بازی‌های خارج از خانه بود که به‌ثبت رسید. استقلال پس از عبور از سد مس در رفسنجان، دیگر نتوانست بردی را در قامت میهمان جشن بگیرد و در جدال با شمس آذر و ذوب‌آهن برد را با تساوی عوض کرد و سرانجام در جدال با تیم خوان ایگناسیو مارتینس تن به تساوی 0-0 داد. پس از شکست یک بر صفر در اصفهان برابر سپاهان، این دومین بازی استقلال در بیرون از خانه بود که در آن گل زده نشد. آن‌ها در سوی دیگر ماجرا موفق شدند برای سومین‌بار بیرون از ورزشگاه آزادی کلین‌شیت به‌ثبت برسانند و دروازه خود را بسته نگه دارند.

دشت ۴ امتیازی نکونام از خانه دوم

جواد نکونام سال‌های مهمی از دوران مربی‌گری‌اش را در استان خوزستان و در تیم فولاد خوزستان سپری کرد. تیم او در نیم‌فصل اول لیگ برتر 2 مرتبه به این استان سفر کرد که ماحصل آن برد 3 بر صفر در آبادان مقابل صنعت‌نفت و تساوی بدون گل با فولاد بود. 4 امتیاز، 3 گل زده و صفر گل خورده که آمار نسبتا قابل قبولی به‌حساب می‌آید. استقلال در مصاف با دیگر تیم جنوبی یعنی استقلال خوزستان، به پیروزی خانگی یک بر صفر دست یافت تا 7 امتیاز از 9 امتیاز ممکن در پیکار با نمایندگان استان خوزستان را در دور رفت به خود اختصاص دهد.

و حالا جدال با پرسپولیس

دربی پایتخت در شرایطی به انجام می‌رسد که پرسپولیس توانست طلسم نبردن‌هایش را پس از 46 روز در هم بشکند اما استقلال با یک طلسم دور از انتظار به جدال با مدافع عنوان قهرمانی لیگ و جام حذفی می‌اندیشد. شاگردان جواد نکونام آخرین پیروزی‌شان را در دیدارهای رسمی در تاریخ 20 آبان جشن گرفتند و هنگام بازی با سرخ‌پوشان، بیش از یک ماه است که رنگ 3 امتیاز را ندیده‌اند. آیا قرار است شاهد طلسم‌شکنی آبی‌ها در این دیدار حساس باشیم؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج