آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۸۵۴۲۲
۱۷۲۲
۱۷۲۲
پ

لقب جالب روزنامه قطری برای مهدی طارمی

روزنامه الرای قطر از مهدی طارمی با لقب «شکارچی گل‌ها» یاد کرد و نوشت تیم ملی ایران با این ستاره‌اش حریفان را در جام ملت‌های آسیا تهدید می‌کند.

برترین‌ها: تیم ملی فوتبال ایران یکی از بخت‌های قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به میزبانی قطر است. ایران در گروه C با تیم‌های امارات، فلسطین و هنگ‌کنگ همگروه است و در دیدار نخستش به مصاف فلسطین خواهد رفت.

لقب جالب روزنامه قطری برای مهدی طارمی

روزنامه الرای قطر با تیتر «ایران رقیبانش را با شکارچی گل‌ها تهدید می‌کند»، نوشت: «ایران روی قدرت گلزنی ستاره خود، مهدی طارمی، حساب ویژه‌ای باز کرده است. فوتبال ایران بعد از خداحافظی اسطوره‌اش، علی دایی، مدت‌ها برای ظهور جایگزین او صبر کرد و به نظر می‌رسد که با مهدی طارمی به گمشده خود در خط حمله دست پیدا کرده است. طارمی در هشت سال اخیر نشان داده است که یک مهاجم فوق‌العاده است. مهاجم سابق الغرافه نه‌تنها یکی از بهترین مهاجمان دورانش است بلکه بدون شک یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان فوتبال آسیا نیز به شمار می‌آید.»

الرای در ادامه نوشت: «مهدی طارمی بیشترین گل را به عنوان یک ایرانی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است. طارمی در ۷۴ بازی که برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفته، موفق به زدن ۴۱ گل شده است تا در جدول بهترین گلزنان تاریخ فوتبال ایران در رده چهارم باشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج