اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۲۸۷۴
۱۵ نظر
۶۷۴۴
۱۵ نظر
۶۷۴۴
پ

امضای دردسرسازی که سردار ایرانی را گروگان گرفت

در هفته‌ها و ماه‌های اخیر یکی از بحث‌های اصلی درباره لیست تیم ملی ایران برای شرکت در جام ملت‌های آسیا، حضور یا عدم حضور سردار آزمون بود.

برترین‌ها: در هفته‌ها و ماه‌های اخیر یکی از بحث‌های اصلی درباره لیست تیم ملی ایران برای شرکت در جام ملت‌های آسیا، حضور یا عدم حضور سردار آزمون بود.  مهاجم تیم ملی تابستان به رم منتقل شد و از همان زمان چنین بحث‌هایی را در رسانه‌ها دیدیم. یکشنبه اما امیر قلعه‌نویی لیست تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا را اعلام کرد که نام سردار آزمون نیز مشاهده شد. البته با این توضیح که اگر مکاتبه با باشگاه رم به سرانجام برسد، سردار می‌تواند تیم ملی را در این تورنمنت همراهی کند و در غیر اینصورت نه. انتقادها خیلی زود آغاز شد و البته سایت گل هم خبری با این مضمون منتشر کرد که در قرارداد آزمون با رم بندی گنجانده شده که به او اجازه حضور در جام ملت‌های آسیا را نمی‌دهد. همین یک خبر باعث شد تا رسانه‌ها مثل آوار روی سر آزمون خراب شوند و او را به باد انتقاد بگیرند. انتقادهایی از مهاجم رم که همیشه نشان داده علاقه ویژه‌ای به حضور در ترکیب تیم ملی دارد. در مورد این مسأله چند نکته مهم وجود دارد. اول اینکه باشگاه‌ها اختیار بازیکن را دارند تا از او در ترکیب خود- در تمام طول فصل و بجز روزهای فیفا- استفاده کنند. چون مسابقات جام ملت‌های آسیا هنوز به طور کامل وارد تقویم فیفا نشده، این امکان به طور کامل در اختیار تیم‌های ملی قرار نمی‌گیرد تا بازیکنان را تحت هر شرایطی در خدمت بگیرند.

امضای دردسرسازی که سردار ایرانی را گروگان گرفت

رسول بهروش در یادداشتی نوشت: سردار آزمون -از ستاره‌های تراز این نسل- موقع عقد قرارداد با رم به باشگاه اختیار داده مانع از حضورش در جام ملت‌های آسیا شود. همان زمان رسانه‌های ایتالیایی این موضوع را افشا کردند، اما مدیران ما که صبح به صبح «قرص دروغ» بالا می‌اندازند و از خانه می‌زنند بیرون، اطلاعیه دادند و داستان را تکذیب کردند. حالا اما در آستانه جام ملت‌ها، جایی برای حاشا نیست؛ در نتیجه آقایان به دست و پای رمی‌ها افتاده‌اند، بلکه مرحمت کنند و مهاجم نیمکت‌نشین‌شان را در اختیار تیم ملی کشورش قرار بدهند!

بی‌مهری سردار نسبت به تیم ملی، خیلی‌ها را یاد علی دایی انداخت؛ اسطوره فوتبال ایران که هر بار هرتابرلین و بایرن‌مونیخ را رها می‌کرد و با عشق و عطش برای بازی در پیراهن کشورش به ایران می‌آمد. شاید اگر او هم می‌توانست قید تیم ملی را بزند و جا پایش را در باشگاه سفت‌تر کند، در اروپا به غنایم بیشتری دست می‌یافت، اما جنس دایی چیز دیگری بود. امروز هم اگر می‌خواهید یقه سردار را بگیرید –که حقش است- بد نیست عاقبت شهریار را مرور کنید؛ مرد وطن‌دوستی که چون چهار کلمه خلاف میل آقایان حرف زد، از همه چیز منع و محرومش کرده‌اند و در کمال عجز و ناتوانی، حتی رو به سانسور اسمش آورده‌اند. همین چند هفته پیش کارشناس تلویزیون دولتی روی آنتن گفته بود: «علی دایی بمیرد، فراموش می‌شود.» با این گفتمان حقیر و پرعقده، چرا انتظار تکرار فداکاری‌های او را دارید؟

امضای دردسرسازی که سردار ایرانی را گروگان گرفت

در نهایت داستان امیر قلعه‌نویی هم جالب است؛ مردی که احمد نوراللهی را به خاطر اعتراض به سکونشینی در بازی با هنگ‌کنگ خط زد، اما امروز در حال خواهش و تمنا برای در اختیار گرفتن بازیکنی است که خودش امضا داده به تیم ملی نرود! این همان سرداری است که در اردوی فروردین هم دست رد به سینه امیر زد و والیبال تفریحی در گنبد را به حضور در مسابقات تیم ملی ترجیح داد. آیا همه خشم و نمایش اقتدارتان فقط سهم خطاکار بی‌سر و زبانی مثل نوراللهی است یا جرات دارید به همان راحتی قید آزمون را هم بزنید؟

بنابراین بهتر است قضاوت را بگذاریم برای زمانی که اصل ماجرا مشخص شود و به یک خبر معمولی تا این حد واکنش نشان ندهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      سردار چیه میخوام نیاد بچه خوشکل

    • مصطف

      بود و نبودش فرقی ندارد

    • ناشناس

      عشق تا اخر فقط علی دایی شهریار هیچوقت فراموش شدنی نیست

    • ناشناس

      متنی پر از عقده و بخل و عناد آقای محترم سردار از طریق باشگاه قبلی خود به صورت قرضی ب رم پیوسته و اختیارش دست باشگاه بوده چرا جوری نوشتی که نشون بده سردار از عمد چنین قراردادی رو امضا کرده متاسفم برای شما

    • ناشناس

      چه بخوان چه نخوان دایی افتخار کل ایرانه

    • شیپورچی

      روش نمیشه واگر نه هیچکدوم از بازیهای تیم ملی رو نمی آمد

    • ناشناس

      یادتون میادباباش چه کل کلی بابرانکومیکردکه پسرمن فلانه پسرمن بهمانه
      این آزمون اصلیتش ایرانی نیست اصلیتش برمیگرده به ترکمنستان نبایدهم تعصب ایران روبکشه

    • بینام

      درد و بلای دایی بخوره تو سر بعضی بی ... هاو ملیجک های کی روش

    • امید آبی دل

      متنی پر از عقده و بخل و حسد و کینه.....
      بهروش کیه دیگه....؟؟؟!!!

    • ناشناس

      علی دایی یه دونه است به خاطر همین ، دشمناش از احمقها تراز اول هستند ،

    • ر

      سلام سردار متولد گنبد اما بزرگ شده سیرجان هست من او را کامل میشناسم واقعا تیم ملی را دوست دارد

    • هر کس

      خیلی جالبه !!! آقای محترم هر چی عقده داشتی تخلیه کردی و قضاوت غلطتو کردی بعد پایینش مینویسی : « بنابراین بهتر است قضاوت را بگذاریم برای زمانی که اصل ماجرا مشخص شود و به یک خبر معمولی تا این حد واکنش نشان ندهیم. » واقعا تاسف بار هست تو اصلا چه خبر از تعصب ایرانی سردار داری ؟!!

    • ناشناس

      جانم رسول خان بهروش نوشته هایت بدی مردانگی میدهدهمخدمت دژبان مرکزی باغیرت وهمزبان اصیل من دوستت داریم همه چی تمام

    • ناشناس

      حقیقت محض

    • ناشناس

      دایی خودش یه کشوره مثل آریابرزن مثل رستم دستان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج