آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۸۹۲۶۷
۲ نظر
۱۶۵۴
۲ نظر
۱۶۵۴
پ

جریمه سنگین پرسپولیسی‌ها به‌خاطر پرتاب بطری!

باشگاه پرسپولیس به دلیل اتفاقات دیدار شاگردان یحیی گل‌محمدی مقابل استقلال تاجیکستان و الدحیل قطر نقره داغ شد.

ایلنا: کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) آرای خود را درباره دو دیدار خانگی پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ صادر کرد.

AFC درباره اتفاقات بازی پرسپولیس - استقلال تاجیکستان، اقدام هواداران در پرتاب سه ماده آتش‌زا (شامل مواد دودزا و بمب) و رفتار نادرست را ناقض بندهای ۶۵.۱ و ۶۴.۱ آیین‌نامه انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا دانست که به ترتیب مستوجب ۱۰ و ۵ هزار دلار جریمه نقدی است. این جریمه ۱۵ هزار دلاری باشگاه پرسپولیس باید حداکثر ۳۰ روز پس از اتخاذ تصمیم فوق پرداخت شود.

جریمه سنگین پرسپولیسی‌ها به‌خاطر پرتاب بطری!

رفتار هواداران پرسپولیس در جریان دیدار با الدحیل عواقب سنگین‌تری برای سرخپوشان به دنبال داشت. کمیته اخلاق و انضباطی AFC در این باره نوشت: تماشاگران اشیایی (حداقل یک بطری آب) قبل از شروع و حداقل پنج بطری آب و پنج لیوان آب در دقیقه 82 بازی، به سمت بازیکنان تیم میهمان پرتاب کردند.

این اقدام در دقیقه 13+90 با پرتاب 17 لیوان آب تکرار شد و حداقل 10 بطری آب و لیوان بعد از پایان دیدار، به سمت داوران یا بازیکنان تیم میهمان پرتاب شد. هواداران تیم متخلف همچنین حداقل 83 بطری آب، لیوان پلاستیکی، بوق و ساندویچ را پس از پایان مسابقه به سمت زمین و محوطه اطراف آن پرتاب کردند.

در پی این رفتارها، باشگاه پرسپولیس به دلیل نقض ماده 65.1 آیین‌نامه انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرداخت 55 هزار دلار و به دلیل نقض ماده 64.1 این آیین‌نامه، به پرداخت 10 هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد. این جریمه 65 هزار دلاری باید طی 30 روز از تاریخ صدور رأی پرداخت شود. به این ترتیب باشگاه پرسپولیس در مجموع باید جریمه‌ای به میزان 80 هزار دلار به AFC پرداخت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      از جیب مردم بیچاره باید پرداخت کنند

    • بابا شاه

      ای اف سی خودش ۲۰۰میلیارد به پرسپولیس بدهکاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج