آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۹۰۲۳۶
۱۱۸۷
۱۱۸۷
پ

سرمربی پرسپولیس در دبی معرفی می‌شود!

با توجه به منتفی شدن گزینه‌های قبلی سرمربیگری پرسپولیس دوباره روند بررسی گزینه‌های بعدی آغاز شده است

ورزش سه: از بین گزینه‌های قبلی سرمربیگری پرسپولیس ولادیمیر پتکوویچ اعلام کرد به ایران نخواهد آمد، جیووانی دی بیاسی هم با وجود توافق اولیه و مبلغ پائین‌تر نسیت به گزینه‌های دیگر ، به خاطر رزومه ضعیف وتو شد ضمن اینکه خودش نیز اعلام کرد به خاطر شرایط منطقه خاورمیانه حاضر به کار در ایران نیست و بحث خوسه پسیرو هم از این جهت که او گفته بود بعد از جام ملت‌های آفریقا حاضر به مذاکره خواهد بود منتفی شد.

سرمربی پرسپولیس در دبی معرفی می‌شود!

با این شرایط از روز گذشته همچنان گزینه‌های زیادی به مدیران باشگاه پرسپولیس معرفی شده و روند بررسی رزومه آنها آغاز شده است اما با وجود اسامی متعددی که مطرح شده و بعضا برخی‌شان مربیان شناخته شده‌ای هستند بیشتر آنها یا حاضر به کار در ایران نیستند یا قیمت بالایی دارند.
در حال حاضر مربیان نه چندان معروف و متوسطی که به پرسپولیس معرفی می‌شوند غالبا برای یک فصل بالای ۵۰۰ هزار دلار به عنوان رقم قرارداد طلب می‌کنند و اگر مربی صاحب رزومه باشد مبلغ درخواستی او بالای یکی میلیون دلار خواهد بود که این مساله کار سرند کردن گزینه‌ها و رسیدن به چند گزینه نهایی را دشوار کرده است.
با این حساب در شرایطی که قرار بود باشگاه پرسپولیس سرمربی تیم بزرگسالان خود را تا قبل از اردوی دوبی معرفی کند به دلیل طولانی شدن روند بررسی گزینه‌ها نمی‌تواند این اتفاق را در موعد مقرر رقم بزند اما یکی از مدیران باشگاه تاکید کرد تمام تلاش‌مان این است که در یکی دو روز ابتدایی اردو سرمربی جدید را انتخاب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج