آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۹۱۱۱۱
۱۰۶۰
۱۰۶۰
پ

مسی و رفقاش بعد از این خبر یک نفس راحت کشیدند

لیونل اسکالونی تصمیم گرفته در سمت سرمربی تیم ملی آرژانتین به کار خود ادامه دهد.

فوتبال 360: لیونل اسکالونی تصمیم گرفته در سمت سرمربی تیم ملی آرژانتین به کار خود ادامه دهد.

مسی و رفقاش بعد از این خبر یک نفس راحت کشیدند

پس از قهرمانی تاریخی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، صحبت‌های سرمربی تیم قهرمان در پایان بازی با برزیل در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، شایعاتی را مبنی بر قطع همکاری لیونل اسکالونی در آینده ای نه چندان دور را در فضای فوتبال این کشور پخش کرده بود. اسکالونی پس از آن دیدار گفت: «زمان آن رسیده تا توپ را نگه دارم و به خیلی چیزها به عنوان سرمربی این تیم فکر کنم. این بازیکنان چیزهای زیادی به من داده‌اند و نیاز دارم فکر کنم تا بدانم برای آینده آنها چه چیزی در دست دارم.» آرژانتین به همراه اسکالونی، دوران باشکوهی را پشت سر می‌گذارد و افتخارات را یکی پس از دیگری درو می‌کند و هواداران آلبی‌سلسته امیدوار به تداوم این روزها هستند. در ماه‌های آغازین سال ۲۰۲۴ و در آستانه برگزاری جام ملت‌های آمریکای جنوبی، اسکالونی با صحبت‌های خود در گفتگو با شبکه «Sky Italia» خیال هواداران قهرمان جهان را آسوده کرد.

زمانی برای تفکر

اسکالونی در مصاحبه خود با این شبکه ایتالیایی عنوان کرد: «همیشه صادقانه صحبت می‌کنم. زمانی برای تفکر و اینکه چگونه باید به کارم ادامه دهم، نیاز داشتم و این به مفهوم خداحافظی یا چیز دیگری نبود. در زمانی که باید به جوانان بیشتری فرصت داده شود، به این فکر می‌کردم چگونه باید کارم را در تیم ملی ادامه بدهم. این موضوع برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.» اسکالونی پس از تایید ادامه کار خود در تیم ملی در پاسخ به سوالی در مورد ادامه حضور لیونل مسی در جمع تیم قهرمان چهان گفت: «لئو به حضور خود در تیم ملی ادامه خواهد داد تا روزی که خودش چنین چیزی را رد کند. من نمی‌توانم به او بگویم دیگر در تیم ملی حضور نخواهد داشت. به نظرم مسی همچنان با ما خواهد بود چون در زمین بازی بسیار سرزنده است. او واقعا همه کار با توپ می‌کند و همیشه گفته‌ایم تا وقتی توانایی این کار را دارد، برای ما سخت است جهت حضورش در تیم ملی، مدت تعیین کنیم.»

لیونل اسکالونی با تایید ادامه کار خود با آرژانتین نشان داد به دنبال پربارتر کردن کارنامه خود با این تیم محبوب آمریکای لاتین است. این مربی 45 ساله که از اواخر سال 2018 هدایت آرژانتین را بر عهده دارد، یک قهرمانی ارزشمند در جام ملت‌های آمریکای جنوبی برابر برزیل، قهرمانی در «فینالیسیما» با شکست دادن ایتالیا و قهرمانی تاریخی با آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر را در کارنامه خود دارد و حالا با تیم قدرتمند خود چشم به جام ملت‌های آمریکای جنوبی 2024 و حتی جام جهانی 2026 دوخته است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج