آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۹۵۵۴۷
۵ نظر
۳۴۶۰
۵ نظر
۳۴۶۰
پ

کنایه به قلعه‌نویی از آن سوی آب‌ها؛ جواهرت را در گاوصندوق نگه داشتی

تلویزیون امارات صبح پنجشنبه در برنامه تحلیلی خود پیرامون قطر ۲۰۲۳ شکل استفاده سرمربی تیم ملی ایران از بازیکنانش را مورد انتقاد قرار داد.

همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال کشورمان با ارائه یک نمایش انتقادآمیز مقابل قطر شکست خورد تا از رسیدن به فینال جام ملت‌های آسیا محروم شود. در چنین شرایطی کاملاً بدیهی است که کارشناسان امیر قلعه نویی را به عنوان سرمربی تیم ملی را مقصر اصلی چنین شکستی قلمداد کنند و علاوه بر داخل رسانه‌های خارجی هم او را مورد نقد قرار بدهند.

در همین رابطه تلویزیون امارات صبح پنجشنبه در برنامه تحلیلی خود پیرامون قطر ۲۰۲۳ شکل استفاده سرمربی تیم ملی ایران از بازیکنانش را مورد انتقاد قرار داد.

مجری این برنامه با اشاره به عدم استفاده از مهدی قایدی در بازی با قطر از قلعه نویی انتقاد کرد و گفت: مهدی قایدی فصل بسیار خوبی را در لیگ حرفه‌ای امارات سپری می‌کند و در همین جام ملت‌های آسیا هم نمایش دلپذیری داشت اما قلعه نویی با استفاده نکردن از این بازیکن مقابل قطر، انگار یک جواهر ارزشمند را در داخل گاوصندوق نگه داشت و در حالی به قطر باخت که حتماً قایدی می‌توانست در نیمه دوم به تیم ملی ایران کمک کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • سعید سرخ

      دقیقا
      بهترین بازیکنی که میتونست تو اون لایه های دفاعی قطر گره گشا باشه قائدی بود

    • ناشناس

      تأسف برای آقای سرمربی . دلم خیلی پره . من فکر میکردم قهرمان جام بشیم ولی افسوس ... قطر با زنی بنام اکرم مارو ترکوند و شجاع و کنعانی نظاره گر بودند بیرون همیشگی نبود طارمی حالمو بهم زد . بنظرم 10 نفره بودیم ای کاش قاییدی از اول بازی بود در ادامه قلی و ترابی اضافه میشدن لعنت به شما که با احساسات مردم بازی می‌کنیم . کاشکی فوتبال جمع بشه تو ایران و پولش صرف رشته های مدال آور بشه

    • ناشناس

      گند زد با مهره چینی اش قلعه نویی

    • ناشناس

      این چه ترکیبی بود آخه !فقط بلدی بگی از جناهین سانت کن دیگه آقای قلعه نویی این تاکنیک ج نمیده شما فکر کردین قطر هم مثله تیم های ژاپن و کره هست رو هوا نقطه ضعف دارن !؟ این همه بازیکن خوب دریبل زن مهدی قائدی .محبی .قلی زاده و ترابی داشتیم بخدا اگه رو زمین بازی میکردیم راحت می‌بردیم

    • ناشناس

      اصلاطارمی هیچ حرکتی ازخودش نداشت مثل ماست همونجاایستاده بود،بعدگلزن قطری هاهمون فرفری میگم مثل فشنگ ازاینورزمین به اونورزمین میرفت اصلابه دروازبان بیرانوندهم رحم نمیکردتامیخواست توپ شوت کنه سریع میرفت که گل بزنه بعدطارمی فقط منتظرمیموندتاتوپ بهش برسه توپ هم که بهش میرسیدپاش سرمیخورد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج