آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۰۴۲۵۲
۱۵ نظر
۱۲۱۱
۱۵ نظر
۱۲۱۱
پ

نیکبخت: استقلال دو بر یک دربی را می‌برد

پیشکسوت فوتبال در مورد دربی پایتخت و شرایط دو تیم صحبت کرد.

ایلنا: علیرضا نیکبخت در خصوص برتری استقلال مقابل حریف همنام خوزستانی در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی بود و استقلال به نظرم عملکرد خوب و قابل قبولی از خودش ارائه داد و توانست مزد برتری خودش را هم بگیرد. ۳ امتیاز مهم کسب کرد و جایگاهش را در صدر جدول تثبیث کرد. خیلی خوب است که تیم در این شرایط سخت و با بضاعت محدود و دست خالی توانسته تا اینجای کار فوق العاده نتیجه بگیرد و به نظرم این تیم و این بچه‌ها نیاز به حمایت بیشتری از سوی مسئولین دارند و امیدوارم توجه بیشتری به آنها شود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود استقلال باید مقابل تیم‌ِ پایین جدولی پیروزی مقتدرانه‌تری داشته باشد هم توضیح داد: من این را قبول ندارم چرا که بازی مقابل تیم‌های پایین جدول خصوصاً در نیم فصل دوم به مراتب دشوارتر است چرا که آنها می‌خواهند امتیاز بگیرند و از شرایط پایین جدول راحت شوند. استقلال خوزستان هم خوب و شجاعانه بازی کرد و اصلاً بسته بازی نکردند. ضمن اینکه این بازی هفته قبل از دربی بود و چه بخواهیم و چه نخواهیم این بازی تحت تاثیر دربی قرار می‌گیرد. استقلال هم چند بازیکن سه اخطاره داشت و بالاخره روی بازیکنان تاثیر می‌گذارد تا با احتیاط بیشتری بازی کنند. مهم سه امتیاز بازی بود که حاصل شد.

پیشکسوت فوتبال در رابطه با اختلاف میان خطیر و نکونام هم گفت: به نظرم این اختلاف به تیم ضربه می‌زند و تا اینجا هم ضربه زده است و اگر یک دلی و همراهی وجود داشت اوضاع استقلال به مراتب بهتر از این هم بود. در اینجا من بخواهم حق را به کسی بدهم به نکونام می‌دهم چرا که با دست خالی و کمترین بازیکنان ممکن بهترین نتایج را گرفته است. او تنها است و باید از او و این تیم حمایت بیشتری صورت بگیرد و تقاضای من از مدیرعامل و هیات مدیره و مجمع این است که حمایت بیشتری از این تیم داشته باشند. حیف است این استقلال قهرمان نشود.

نیکبخت با تمجید از عملکرد بلانکو هم خاطرنشان کرد: به نظرم او فراتر از سطح فوتبال آسیاست و کلاس کاری بالایی دارد و استقلال به بازیکنان این چنینی نیاز دارد. خوشحال که او را در ترکیب تیم می‌بینم و از سبک بازی او خیلی خوشم آمد. دقت کنید در زمین همه کار برای استقلال می‌کند و اصلاً بازیکن ایستایی نیست.

پیشکسوت فوتبال در رابطه با دربی هم توضیح داد: این بازی با همه بازی‌ها متفاوت است و به شرایط روحی تیم‌ها در این بازی خیلی مهم است. من فکر می‌کنم استقلال ۲ بر یک دربی را می‌برد و بلانکو هم گلزنی خواهد کرد. شرایط استقلال را برای این بازی خیلی بهتر می‌بینم.

وی در مورد عملکرد تیم شادکام مشهد که هدایتش را بر عهده دارد هم توضیح داد: تیم خوبی داریم که با اسپانسر و به صورت خصوصی اداره می‌شود. واقعاً حیف است مشهد در لیگ برتر نماینده نداشته باشد و حمایتی از سوی مسئولان استانی نمی‌بینیم و اگر این حمایت صورت بگیرد می‌توانیم خیلی بهتر عمل کنیم و پیشرفت سریع‌تری داشته باشیم. این تیم اگر حمایت شود به زودی می‌تواند نماینده فوتبال مشهد در لیگ برتر باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • امید

      بلانکو فراتر از آسیاست؟؟ وظیفه مهاجم گل زدنه تا الان چند تا گل زده؟ حیف ارسلان نبود

    • اشکان

      بلانکو !فراتر از آسیا !؟ این همه بازی و یه گل زده معلومه فراتراز آسیاست 😂

    • ناشناس

      در خواب بیند پنبه دانه

    • ناشناس

      اوکی

    • ناشناس

      منتظرباش

    • کشاورز

      تماشا کن

    • ناشناس

      منظورت این بود: لنگی در خواب بیند پنبه دانه؟؟

    • ناشناس

      مشخصه فوتبال نمیفهمی لنگی

    • پناهی

      چقدر ما بدبختیم که نیکبخت پیشگویی میکنه

    • ناشناس

      اگه عدالت رعایت بشه پرسپولیس برنده اس اگه مث بازی رفت باشه که هیچ

    • ناشناس

      کیسه کش ها فقط تو خواب شادی هم نکنی که بیدار میشی

    • گودرز مرادپور

      مثل همیشه تیم کیسه باخفت میبازه

    • ناشناس

      به کیسه قول دادن داوری به نفعشونه حتما خخخ

    • ناشناس

      استقلال موقع خوبی به پرسپولیس خورد بی شک بازنده است استقلال چون پرسپولیس در همه ی پست ها برتر می‌باشد

    • کیسه‌های ۶ تایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج