آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۴۸۴۰
۱۳۲۰
۱۳۲۰
پ

یاغی، هیجان را به لیگ تزریق می‌کند

مهدی هاشمی‌نسب پس از تجربه حضور در جایگاه تیفوسی های استقلال جو ورزشگاه وطنی را تجربه می‌کند!

ورزش‌سه: مهدی هاشمی‌نسب مربی استقلال با پایان محرومیت آبی‌ها را در بازی با نساجی همراهی خواهد کرد و فرصت حضور در این بازی حساس و جو فوق‌العاده وطنی را از دست نداد.

یاغی، هیجان را به لیگ تزریق می‌کند

هاشمی نسب آخرین برد استقلال در ورزشگاه آزادی را از جایگاهی تماشا کرد که شور و هیجان استقلالی‌ها در آن سکو بیشتر از هرجای دیگری است و نود دقیقه تیمشان را تشویق می‌کنند و بعد از این تجربه فوق‌العاده حضور در ورزشگاه وطنی یک فرصت دیگر برای هاشمی‌نسب برای لذت بردن از فوتبال خواهد بود.

حضور مهدی ‌هاشمی‌نسب در کنار خط کمک شایانی به جواد نکونام می‌کند و در مسائل روحی روانی این تیم تاثیر زیادی خواهد داشت و در این مسابقه که فشار روحی زیادی به بازیکنان وارد می‌شود مربی‌ آبی‌ها می‌تواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

هاشمی نسب که سابقه حضور در کادرفنی نساجی را هم در کارنامه دارد با جو فوق‌العاده سکوهای وطنی ناآشنا نیست و بارها توسط هواداران نساجی در سالی که به لیگ برتر صعود کردند مورد تشویق قرار گرفته و تجربه جالبی را پشت سر خواهد گذاشت.

یاغی، هیجان را به لیگ تزریق می‌کند

در حکمی که امروز به باشگاه استقلال ابلاغ شد مشخص که مهدی‌هاشمی نسب مشکلی برای حضور مقابل نساجی نخواهد داشت و پس از گذراندن یک جلسه محرومیت، جلسه دوم محرومیت او به صورت تعلیقی خواهد بود، به این صورت مربی استقلال می‌تواند در سفر استقلال به قائمشهر این تیم را همراهی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج