آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۶۵۸۳
۱۴ نظر
۴۶۵۴
۱۴ نظر
۴۶۵۴
پ

اگر با فحش دادن به میثاقی، خالی می‌شوید، فحش بدهید!

باز هم به هفته‌های پایانی لیگ و رقابت سنگین سرخابی ها برای قهرمانی رسیدیم و باز هم هیجان و تنش بین هواداران استقلال و پرسپولیس بالا رفته و با کوچکترین اتفاقی در فضای فوتبال، شاهد اتهام زنی و تنش از سمت طرفین ماجرا هستیم.

برترین‌ها: باز هم به هفته‌های پایانی لیگ و رقابت سنگین سرخابی ها برای قهرمانی رسیدیم و باز هم هیجان و تنش بین هواداران استقلال و پرسپولیس بالا رفته و با کوچکترین اتفاقی در فضای فوتبال، شاهد اتهام زنی و تنش از سمت طرفین ماجرا هستیم. داستانی که انگار تمامی ندارد و هر سال هم از سال قبل بدتر می‌شود. داور، کارشناس، مجری و مسئول فدراسیون هر اظهار نظری بر خلاف میل هواداران این دو تیم انجام دهند مورد حمله دسته‌جمعی آنها قرار می‌گیرند و از انتقادات تند هواداران فوتبال در امان نیستند.

اگر با فحش دادن به میثاقی، خالی می‌شوید، فحش بدهید!

دیشب برنامه فوتبال برتر در آستانه هفته بیست و نهم لیگ برتر روی آنتن رفت و مسائل چالشی زیادی را مورد بررسی قرار داد که مورد توجه هواداران فوتبال قرار گرفت و شاهد واکنش‌های تند هواداران سرخابی به آیتم های مختلف این برنامه بودیم و محمدحسین میثاقی به شدت مورد انتقاد هواداران دو تیم محبوب پایتخت قرار گرفت.

در حالیکه اگر به صورت منطقی بخواهیم به برنامه دیشب فوتبال برتر نگاه کنیم آیتم‌های این برنامه جذاب و جامع بود و موارد چالش برانگیز روزهای گذشته فوتبال را به صورت منصفانه‌ای مورد بررسی قرار داده بود تا مخاطب به دیدگاه خوبی از اوضاع فوتبال ایران برسد. اینکه هواداران سرخابی توقع دارند این برنامه باب میل آنها رفتار کند منطقی به نظر نمی‌رسد. در ادامه تعدادی از توییت‌ها و نظرات هواداران سرخابی درباره برنامه دیشب فوتبال برتر را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم:

فردین یکی از هواداران پرسپولیس در شبکه مجازی ایکس نوشت: از دیروز تا الان جو تماماً علیه استقلال و نکونام بوده اما میثاقی با رسانه‌ای که در اختیار داره رسماً داره فضا رو علیه پرسپولیس میکنه پورموسوی رو آورده علیه پرسپولیس بگه دقیقی رو آورده تا تهییجش کنه برای بازی فردا به سازمان لیگ هم تشر میزنه بخاطر خواسته استقلالیا

اما این هوادار عزیز باید در نظر داشته باشد اینکه سیروس پورموسی بعد از بازی پر تنش پرسپولیس و استقلال خوزستان روی آنتن برنامه فوتبال برتر بیاید اتفاق عجیبی نیست. به هر حال او اتهاماتی به داور و عوامل باشگاه پرسپولیس وارد کرده بود که باید در مورد آنها شفاف سازی انجام می‌داد. همچنین صحبت با سعید دقیقی با توجه به شایعه استعفایش و دیدار فوق‌العاده حساس شمس‌اذر و پرسپولیس یک امر بدیهی بود و اگر این اتفاق نمی‌افتاد باید تعجب می‌کردیم.

اگر با فحش دادن به میثاقی، خالی می‌شوید، فحش بدهید!

یکی دیگر از هواداران پرسپولیس عقیده دارد میثاقی دارد تمام زور خود را می‌زند تا  بازی هفته آخر استقلال و پیکان  با حضور تماشاگران به اراک یا قزوین منتقل شود.

اما این هوادار محترم به این نکته توجه کند که این اتهام هم عجیب و بی پایه به نظر می‌رسد. همه می‌دانیم که اگر رقابت قهرمانی به هفته پایانی بکشد امکان برگزاری بازی در محله اکباتان و ورزشگاه دستگردی وجود ندارد و با توجه به قهرمانی احتمالی استقلال و هجوم مردم به سمت استادیوم، شاهد جو عجیب و وحشتناکی از لحاظ امنیتی خواهیم شد. ضمن اینکه فراموش نکنیم در دو سال اخیر بازی‌های خانگی پیکان با پرسپولیس با همین بهانه به جاهای دیگر منتقل شده است.

سینا حسینی، خبرنگار حوزه استقلال در مورد تداوم حضور علی خسروی در این برنامه نوشت: کمیته اخلاق ‎علی خسروی را از کلیه فعالیت‌های فوتبالی محروم کرده اما در کمال ناباوری نامبرده به عنوان کارشناس داوری در ‎رسانه ملی همچنان مشغول فعالیت است! از نظر عوامل برنامه ‎فوتبال برتر رفتار عضو کمیته داوران در فضای مجازی مورد تایید است که همچنان با او همکاری دارند؟!

همچنین یکی از کانال‌های هواداری آبی‌ها نوشت: صدا و سیما که زمانی عبدالرضا امیراحمدی رو به علت شوخی با واژه «بابا مسعود» از تلویزیون اخراج کرد، حاضر نیست علی خسروی رو بعد از فحاشی به استقلالی‌ها از برنامه فوتبال برتر کنار بگذاره. اصلا آدمی که به خاطر تعلقات رنگی به استقلال تهمت زده و به هواداراشون فحاشی می‌کنه، صلاحیت کارشناسی داوری رو داره؟ مدیران استقلال تا زمان اخراج خسروی از فوتبال برتر باید صداوسیما و برنامه فوتبال برتر رو بایکوت کنن.

آقای خبرنگار و ادمین عزیز باید به این موضوع توجه کنند که با توجه به اینکه از ابتدای فصل علی خسروی به عنوان یکی از سه کارشناس داوری برنامه فوتبال برتر مشغول به کار بوده است کنار گذاشتن او در دو هفته پایانی لیگ خیلی منطقی به نظر نمی‌رسد و نباید توقع داشت یک روز بعد از حکم کمیته اخلاق علیه این داور بازنشسته، او را از برنامه حذف کنند. البته این انتقاد به برنامه وارد است که چرا از ابتدا یکی از مسئولان کمیته داوران را به عنوان کارشناس فوتبال برتر انتخاب کردند.

یکی از هواداران استقلال در اظهارنظر عجیبی نوشت: میثاقی میگه امیدوارم بازی این هفته هم داوری تاثیر گذار نباشه!!!د اخه برنامه غصبی خودتت نشون داد کنعانی باید کارت میگرفت اخراج ده نفره 

باید بگوییم این هم از جنس همان ایرادهای بنی اسراییلی هواداران فوتبال است. حتی به آرزوی موفقیت میثاقی برای داوران هفته بیست و نهم لیگ هم گیر می‌دهند. ظاهراً باید آرزو می‌کرد که داوران در هفته پیش رو ناموفق باشند.

فرزاد راهبان با انتشار ویدئو زیر نوشت: میثاقی در قالب هوادار و بوقچی استقلال داره به نکونام بازیکنانش که خودشون رو باختن امید و روحیه میده چرا همه چی رو تموم شده میدونید هنوز دو هفته باقی مونده بجنگید  هیچ چیزی تموم نشده همونطوری که پرسپولیس هفته پیش بهتون رسید شما هم میتونید بهش برسید توی این دو هفته.

همچنین یکی دیگر از پرسپولیسی‌ها که همین عقیده را داشت و نوشت: از همون لحظه ای ک برنامه شروع شده، یک خط در میون داره به استقلالیا دلداری میده ک اصن نگران نباشید، بازیای پرسپولیس سخت تره، میگه چرا استقلالیا چرا تو نظرسنجی شرکت نمیکنید؟ چرا ناامیدین؟ باز میگه شمس آذر خیلی قویه و از پرسپولیس امتیاز میگیره..

می‌گویند چرا میثاقی گفته استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد و بازی های پرسپولیس سخت‌تر است. یعنی توقع دارید واقعیت را هم نگوید؟ همانطور که او هفته قبل همین صحبت‌ها را در مورد پرسپولیسی‌ها گفت و اعلام کرد این تیم شانس قهرمانی دارد، در برنامه دیشب هم اشاره کرد که کار هنوز تمام نشده و در دو هفته پایانی مسابقات احتمال تغییر صدر جدول وجود دارد بخصوص اینکه پرسپولیس با رقبای قدرتری بازی دارد. با همین فرمان جلو برویم به زودی همه اهالی فوتبال به خودسانسوری روی می‌آوردند تا به تدریج قبای هواداران سرخابی خدشه‌ای وارد نشود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • مهران

      هواداران پرسپولیس دوزاری توقع دارد میثاقی بیایید بگه پرسپولیس دوزاری قهرمان هست

    • سرخ

      اقای خبرنگار بنظر میاد شما وکیل مدافع استقلالی تا اقای میثاقی

    • ناشناس

      لنگیا انتظار دارن میثاقی بهشون بگه صدرصد قهرمانید خب چرا دو بازی دیگه برگزار بشه جام رو بدید لنگیا،چطور لنگ یه امتیاز عقب بود می گفتن هنوز امیدواریم ،انتظار دارن شمس آذر الکی سه امتیاز بهشون بده

    • ن

      دیگر حوصله سربر شده از قدیم الایام کفه داوریها وفدراسیون وکمیته اخلاق وباد ومه وخورشید به نفع پرس پوِلی س بوده ، آدم کور وکر هم اینها را فهمیده چه برسد به دیگر ان، چند فصل متوالی و ق ه ر م ا ن ی؟،؟؟!!!!!
      والله آقایان مسئول اگر وجدان دارند حق جوانان شایسته وافتخار آفرین تیمهای دیگر را بویژه شهرستانیهای عزیز را نگذارند پایمال شود

    • مهدی

      خدایا شکرت بابت قهرمانی های پی درپی که همه ساله پرسپولیس میاره وباز سال دیگه وبازسال دیگه

    • مسعود

      دیدید پشت سر آدم موفق چقد حرف هست ؟ الانم همون حکایت شده ، استقلالیا اگه بهشون لطف نمیشد الان اینجای جدول نبودن حالا هم میخوان با هوچی گری کارو در بیارن که باید بگم زورتون نمیرسه 🤌

    • نورعلی

      اصلا همه چیز به نفع پرسپولیس کبیر هستش می تونیم داداش ...
      ب سو زید

    • بختیاری

      کیسه های عزیز.اگه ناراحتی ب قول دکتر احمدی نژاد آبو بریز اونجا که میسوزه

    • ناشناس

      بله تا وقتی این داوران و وزارت ورزش را دارید چرا نگید خدا را شکر

    • لنگ بدون بابا مسعود و یایا

      فعلا شما دارین میسوزین

    • حسن

      حق

    • ناشناس

      پرسپولیس شیتیلی

    • ناشناس

      کیسه کشای عزیز16هفته صدربودین خوب بازی میکردیدونساجی رامیبردیدصدرراازتون بازورمیگرفتن میدادن به پرسپولیس؟ شما اصلا تیمتون فوتبال بازی نمیکنه. فوتبال دیمی وزیرش بکش اهرش همین میشه. ههخخ

    • کیسه‌های خیال باف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج