آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۷۷۴۲
۸ نظر
۱۱۷۸
۸ نظر
۱۱۷۸
پ

تلخ‌ترین برد تاریخ آبی‌ها امشب اتفاق افتاد

استقلال در هفته آخر لیگ برتر ایران با دو گل مهرداد محمدی موفق شد از سد پیکان عبور کند اما دست شاگردان نکونام از جام کوتاه ماند.

خبرورزشی: استقلال در هفته آخر لیگ برتر ایران با دو گل مهرداد محمدی موفق شد از سد پیکان عبور کند اما دست شاگردان نکونام از جام کوتاه ماند.

تلخ‌ترین برد تاریخ آبی‌ها امشب اتفاق افتاد

در چهارچوب هفته پایانی لیگ برتر ایران  در دیدار ی سرنوشت ساز استقلال در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲-۰ به سود شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

دو گل استقلال در نیمه نخست بازی و توسط مهرداد محمدی به ثمر رسید.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، دانیال جهانبخش، سامان نریمان جهان، حامد پاکدل (۷۵- ابراهیم صالحی)، فرشید اسماعیلی، علی قربانی، امیرحسین صدقی، سیدمحمد ستاری، محمد آژیر، مبین دهقان، محمدحسین فلاح (۵۶- ایمان صادقی).

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، امید حامدی‌فر، زبیر نیک نفس، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف (۶۳- جعفر سلمانی)، مهرداد محمدی (۷۳- امیرعلی صادقی) و گوستاوو بلانکو.

دقیقه ۱: نخستین موقعیت بازی را استقلالی‌ها خلق کردند که شوت رضاوند از پشت محوطه جریمه را دیناروند مهار کرد.

دقیقه ۸: حرکت استقلالی‌ها از سمت چپ و ضربه کم جان جلالی را دیناروند در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه ۹: استقلال سه موقعیت متوالی را به طرز عجیبی از دست داد. ابتدا ارسال حردانی را دیناروند از روی خط برگشت داد. در ادامه شوت محمدی را باز هم دیناروند دفع کرد و شوت سوم توسط بلانکو این بار به وسیله امیرحسین صدقی از روی خط دفع شد هر چند که در تصاویر تلویزیونی به نظر می‌رسید توپ محمدی از خط رد شده است.

دقیقه ۲۱: حرکت ماشاریپوف از سمت چپ و ارسال این بازیکن به روی دروازه با ضربه رضاوند همراه شد که پس از برخورد توپ به مدافعان پیکان، نصیب مهرداد محمدی شد و او ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که توپ او پس از برخورد به یکی دیگر از مدافعان، وارد دروازه شد.

دقیقه ۲۲: پاس دیدنی آرش رضاوند از مرکز زمین به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن در مصاف تک به تک با دیناروند، او را دریبل زد و با یک ضربه بغل پای ساده، به زیبایی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۳۰: ارسال ضربه کاشته جلالی با ضربه سر حامدی‌فر همراه شد که توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷: حرکت در عرض مهرداد محمدی و ضربه او از پشت دروازه را دیناروند مهار کرد.

دقیقه ۳۸: روی یک ضدحمله سریع از سمت راست، صالح حردانی در مصاف تک به تک با دیناروند وارد محوطه جریمه شد که شوت او را گلر پیکان مهار کرد.

دقیقه ۴۰: استقلال باز هم از سمت راست موقعیت خوبی را خلق کرد که شوت مهرداد محمدی را دیناروند راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۵+۳: ارسال خطرناک امیرحسین صدقی از سمت راست پیش از اینکه به پاکدل برسد، توسط مدافعان استقلال به شکل خطرناکی راهی کرنر شد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸: پیکان صاحب یک ضربه کاشته شد که شوت نریمان جهان را حسینی مشت کرد.

دقیقه ۵۵: ارسال حردانی از زمین خودی به پشت مدافعان، برای مهرداد محمدی ارسال شد و محمدرضا دیناروند سنگربان پیکان که از دروازه خارج شده بود، در محاسباتش مرتکب اشتباه شد و با دست توپ را دفع کرد و داور بازی نیز این گلر جوان را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

دقیقه ۶۴: ارسال سلمانی در دهانه دروازه با ضربه مهرداد محمدی وارد دروازه شد ولی به دلیل آفساید، مردود اعلام شد.

دقیقه ۶۹: استقلال چسبیده به محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد که شلیک زبیر نیک نفس به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و به درون زمین بازگشت.

دقیقه ۷۸: صالح حردانی از سمت راست وارد محوطه جریمه شد که توپ روی پای او جفت و جور نشد و شوت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۰: پاس در عمق و چیپ گوستاوو بلانکو در موقعیت تک به تک نصیب امیرعلی صادقی شد و این بازیکن با بی دقتی ضربه اش را به تور کنار دروازه کوبید.

دقیقه ۸۱: ارسال کرنر سامان نریمان جهان با ضربه سر محمد آژیر همراه شد و توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • محسن

      چقدر زور داره 28 هفته صدر رو تمیز کنی برای سرورت

    • لنگ کثیف حکومتی

      قهرمان واقعی شماییدخسته نباشیدشماهمزمان باتیم مقابل بایدباداور،وزارت ورزش وفدراسیون بجنگیدک این ی چیزغیرممکن حالاهرجای دنیا باش حالاایران ک برامسولین هیچ چیزجزرنگ قرمزوطرفدارلنگ بودن مهم نیس حالاسرهرچندتاتیم ک میخادباش ببرن براشون اهمیت ندارد

    • پرسپولیس

      پیکان الان بره دسته دو تا دیگه وا نده جلوی کیسه

    • بهلول

      قهرمان شدیم بخدا....با اختلاف ۲۵امتیاز از تیم دوم....چرکپولیس بازم با گل افساید و داور بازی رو برد...درود بر شرفتون استقلالیا

    • ناشناس

      اینوکه عنایتی ۵ هفته زود تر به همه کیسه کشها قولشو داده بود ولی شماها مال قهرمانی نبودید و نیستید حالا دیدین جام رو به فوتبال زیباتر میدن نه اتوبوس دو طبقه شیلنگ کن

    • ناشناس

      نوش جونش

    • ن

      کادر فنی استقلال هنوز وحتی با پایان یافتن لیگ برتر بایددنبال رفع موضوعاتی مانند: کند بازی کردن تیم در تمام مسابقات، دلخوش نبودن به اتفاقات داوری تیم خود ویا تیمهای دیگر ، نداشتن برنامه تاکتیکی واستراتژی برای تک تک بازیکنان وبازیها ، نداشتن ذهن برد در میان تمام اعضا و.... باشد

    • ناشناس

      تبانی نکونام و عنایتی جواب نداد، جام پرید، مکرو و مکرالله والله خیرالماکرین.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج