آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۸۸۲۸
۱ نظر
۱۹۳۳
۱ نظر
۱۹۳۳
پ

اتهام سنگین به اسپانسر قرمزها درباره القاعده!

استاندارد چارترد متهم به کمک‌ مالی برای گروه‌های تروریستی شده است.

فوتبال ۳۶۰: استاندارد چارترد متهم به کمک‌ مالی برای گروه‌های تروریستی شده است.

اتهام سنگین به اسپانسر قرمزها درباره القاعده!

اخیرا اعلام شد یک کارشناس نظارت بر معاملات شرکت‌های تروریستی دریافته بانک بریتانیایی استاندارد چارترد به مبلغ 7.5 میلیارد پوند معاملاتی را با برخی گروه‌های تروریستی مانند القاعده داشته است. گفته می‌شود آنها این مبالغ را به صورت وام و یا برخی تسهیلات در اختیار چنین گروه‌هایی گذاشته‌اند که باعث شده دولتمردان آمریکا به این تراکنش‌ها حساس شوند. این بانک از سال 2010 حمایت مالی از لیورپول را آغاز کرده و این قرارداد احتمالا برای چند سال دیگر ادامه داشته باشد اما در صورتی که آنها در دادگاه نتوانند اتهامات را از خود رفع کنند، اوضاع پیچیده می‌شود.

لیورپول و استاندارد چارترد

لیورپولی‌ها اکنون مبلغی حدود 50 میلیون پوند سالانه به صورت خالص از این بانک دریافت می‌کنند که قهرمانی‌های مختلف این مبلغ را افزایش می‌دهد. اعتماد 2طرفه میان لیورپول و بانک انگلیسی مدت‌هاست وجود دارد و قرارداد آنها هر چند سال یک بار تمدید می‌شود. با این حال اتهامات جدید برای  بانک بریتانیایی در صورت  اثبات، می‌تواند لیورپول را از همکاری با این بانک منع کند و آنها مجبور به قطع همکاری با استاندارد چارترد هستند. در چنین صورتی لیورپول مبلغ بزرگی را از دست خواهد داد و پرونده‌های مالی این باشگاه با مشکلات بزرگی روبه‌رو می‌شود.

اگر اتهامات استاندارد چارترد اثبات شود، لیورپول مجبور خواهد بود نام اسپانسر را از تمام پیراهن‌های تولید و پخش شده در فروشگاه‌های رسمی حذف کند که به معنی از بین رفتن بسیاری از لوازم و لباس‌های تولیدی باشگاه است. همچنین این احتمال وجود دارد آنها نیاز داشته باشند اسپانسر دیگری در اختیار بگیرند تا با مشکلات مالی روبه‌رو نشوند اما پیدا کردن اسپانسر در شروع فصل بسیار کار دشواری خواهد بود و عملا غیرممکن است. به همین دلیل اوضاع لیورپولی‌ها در نقل و انتقالات این فصل پیچیده می‌شود.

البته استاندارد چارترد به صورت ضمنی اطمینان داده می‌تواند اثبات کنند چنین خطایی را مرتکب نشده و دادگاه‌ها را به زودی و با موفقیت خاتمه می‌دهد اما هیچ چیز قطعی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • لرستان.

      لیورپولم شده مث کیسه کشا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج