۱۴۳۱۵۲۱
۱ نظر
۳۵۹۱
۱ نظر
۳۵۹۱
پ

گل‌محمدی در پرسپولیس جانشین دستیارش می‌شود؟

در حالی که باشگاه پرسپولیس در تلاش برای جذب مربی خارجی جدید است مراجعه به مربی سابق این تیم یعنی یحیی گل‌محمدی هم می‌تواند یکی از گزینه‌های روی میز باشد.

خبرورزشی: در حالی که باشگاه پرسپولیس در تلاش برای جذب مربی خارجی جدید است مراجعه به مربی سابق این تیم یعنی یحیی گل‌محمدی هم می‌تواند یکی از گزینه‌های روی میز باشد.

گل‌محمدی در پرسپولیس جانشین دستیارش می‌شود؟

فصل گذشته و در میانه‌های راه یحیی گل‌محمدی به دلیل اختلاف با رضا درویش بر سر مسایل مالی و هم چنین جذب بازیکن اردوی تیم را رها و پای خود را در یک کفش کرد که از تیم جدا شود. مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ابتدا گفت که یحیی گل‌محمدی از مربیگری خسته شده است اما یحیی گل‌محمدی این خبر را تکذیب کرد و گفت برای ادامه مربیگری اشتیاق زیادی دارد.

حال سوال مهم و اساسی اینجاست آیا در این برهه از زمان امکان بازگشت یحیی گل‌محمدی به اردوی سرخ‌ها وجود دارد؟

باشگاه در تلاش برای جذب مربی خارجی است و جالب اینجاست به تازگی باشگاه مطالبات معوقه یحیی گل‌محمدی را پرداخت کرده است تا دیگر هیچ تعلق خاطری بین باشگاه و سرمربی وجود نداشته باشد!

به نظر باشگاه پرسپولیس در این برهه از زمان مایل نیست یحیی گل‌محمدی را به خدمت بگیرد. به خصوص که مدیریت باشگاه تغییر نکرده است و همکاری دوباره رضا درویش و یحیی گل‌محمدی دور از انتظار است. نکته مهم دیگر اینکه مشکل یحیی گل‌محمدی برای ادامه کار در لیگ برتر است. مشکلی که بعد از جدایی از تیم پرسپولیس برای این مربی آغاز شد. مشکلی که موجب شد یحیی گل‌محمدی نتواند مربی فولاد یا تراکتور شود و حتی ممکن است آینده مربیگری این مربی را با خطر مواجه کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      به عنوان ی هوادار متعصب پرسپولیس میگم خداکنه يحيي نیاد دلم نمیخاد بیاد فردا اگه آمد هی بهونه ونق زدنت قهر میکنه میره میاد همش هی میگه پولم بدین این حرفا. ازبس دعا کردم بره تا رفت دوباره بیاد کجا. مطمنم اگ يحيي آمد نعمتی و صادقی تمام بازیا فیکس هستن خون میکنه تو دلمون تا ی برد ی گلی بیاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج