۱۳۲۳۰۷۷
۱ نظر
۱۳۷۷۸
۱ نظر
۱۳۷۷۸
پ

فروش اقساطی شگفت انگیر کوییک و کوییک پلاس | چجوری کوییک اقساطی بخریم؟

هیچ چیز نگران کننده‌تر از خراب شدن ناگهانی خودرو نیست. فکرش را بکنید ظهر یک روز داغ تابستانی ماشین شما خاموش شود و هر چقدر تلاش کنید دوباره به حرکت نیفتد. باید ساعت‌ها منتظر بمانید تا امداد خودرو از راه برسد و ماشین را به تعمیرگاه منتقل کند. چند روز بدون ماشین بمانید و جای نگران کننده قصه اینجاست: با یک فاکتور بلند بالا شگفت زده خواهید شد! اینجا دیگر تردید جایز نیست. بهتر است جلوی ضرر را بگیرید و ماشین قدیمی خود را رها کنید. آن را بفروشید و به خرید یک خودرو مدرن فکر کنید.

مسلما اکنون با خود خواهید گفت، ما هم دلمان می‌خواهد ماشین جدید بخریم اما کو پول؟! پاسخ ما این است که چرا به خرید قسطی یک ماشین اقتصادی فکر نمی‌کنید؟ خرید اقساطی کوییک یا دیگر خودروهایی که در محدوده اقتصادی قرار دارند، بهترین راه حل برای برون رفت از بحران هزینه کردن برای خودروهای قدیمی است.

فروش اقساطی شگفت انگیر کوییک و کوییک پلاس | چجوری کوییک اقساطی بخریم؟

 

تعمیر خودرو قدیمی یا خرید یک خودرو اقتصادی؟ کدام یک منطقی است؟

تعویض خودرو قدیمی ممکن است چالش‌های زیادی را به دنبال داشته باشد، اما با توجه به مزایای فراوانی که دارد، این تصمیم برای شما بهتر است. خودروهای قدیمی علاوه بر اینکه در سطح زیست محیطی آلودگی بیشتری ایجاد می‌کنند، هزینه‌های قابل ملاحظه‌ای نیز روی دستتان می‌گذارند. از دسترسی به قطعات یدکی گرفته تا مصرف سوخت و هزینه نگهداری. این در حالی است که خرید قسطی کوییک به عنوان یک خودرو اقتصادی عملکرد بهتری در اختیارتان می‌گذارد. خودروهای جدید با استفاده از فناوری‌های پیشرفته‌تر و بهینه‌تر، میزان سوخت مصرفی کمتری دارند و در نتیجه مصرف سوخت را کاهش داده و هزینه‌ها را کاهش می‌دهند.

به علاوه خودروهای جدید با ارائه امکانات متنوعی مانند کمک به راننده در جلوگیری از تصادف و کاهش خطرات، امنیت رانندگی را افزایش می‌دهند. در نهایت اینکه اگر به جای تعمیر خودرو قدیمی به تعویض آن فکر کنید و برای خرید اقساطی کوییک پلاس اقدام نمایید به حفظ سلامت فرد و جامعه کمک می‌کنید و به طور کلی شرایط زیست محیطی را نیز بهبود می‌بخشید.

کدام مدل کوییک بهتر است؟

چنانچه قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی کوییک را دارید، خوب است بدانید که سایپا در حال حاضر هاچبک کراس جذاب خود را در چهار مدل

  • کوییک معمولی

  • کوییک آر

  • کوییک اس

  • و کوییک اتومات پلاس

به بازار عرضه کرده است. کوییک معمولی نسخه اصلی این خانواده محصولات سایپا است که بقیه مدل‌ها بر اساس آن ساخته شده‌اند. نسخه اصلی دارای یک موتور 1.5 لیتری M15 هشت سوپاپه است که 87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و دارای یک گیربکس 5 سرعته دستی است.

به هر حال چنانچه نمی‌دانید کدام مدل کوییک بخرید و دچار تردید هستید، اگر برایتان مهم است که خودرو شما از آپشن‌های رنگارنگی برخوردار باشد و گیربکس اتوماتیک داشته باشد، خرید اقساطی کوییک پلاس اتومات را انتخاب کنید. اما اگر صرفا به دنبال یک خودرو جدید با محدوده قیمتی اقتصادی می‌گردید، کوییک معمولی بخرید. با این انتخاب از مزایایی مانند هزینه نگهداری پایین، دسترسی فراوان به قطعات یدکی و ظاهر زیباتر از تیبا 2 بهره‌مند خواهید شد.

فروش اقساطی شگفت انگیر کوییک و کوییک پلاس | چجوری کوییک اقساطی بخریم؟

 

چنانچه هدف شما از شرکت در طرح‌های فروش اقساطی کوییک، تصاحب خودرویی شهری با ظاهری اسپرت و جوان پسند است، سراغ کوییک R بروید. این مدل در نسخه سفید و قرمز یا سیاه و قرمز بسیار مورد توجه قشر جوان قرار گرفته است، زیرا استفاده از المان‌های مهیج قرمز رنگ در بدنه این خودرو، جذابیت بصری آن را دو چندان کرده است.

آیا کوییک ارزش خرید دارد؟

برای اینکه به این سوال پاسخ دهیم که آیا خرید اقساطی کوییک مقرون به صرفه است یا خیر، باید ابتدا به این موضوع بپردازیم که ارزش خرید یک خودرو را چه عواملی مشخص می‌کند. در این باره باید بگوییم ارزش خرید یک خودرو به مجموعه‌ای از عوامل بستگی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. در ابتدا باید گفت قیمت خودرو یکی از مهمترین عوامل در تعیین ارزش خرید آن است.

به عبارتی وقتی شما بین شرکت در طرح فروش اقساطی کوییک پلاس با دیگر رقبا دچار تردید شوید، یکی از دلایلی که در نهایت کفه ترازو به سمت کوییک سنگینی می‌کند، محدوده قیمتی اقتصادی و ارزان این محصول است. بنابراین با توجه به قیمت تعیین شده برای این هاچبک کراس، کوییک ارزش خرید دارد.

علاوه بر صرف هزینه برای خرید، هزینه تعمیر و نگهداری و عمر مفید و استهلاک خودرو نیز عواملی هستند که بر ارزش آن تأثیر می‌گذارند. تکنولوژی و امکانات موجود در خودرو و شرایط بازار هم به عنوان یکی از عوامل موثر در تعیین ارزش خودرو محسوب می‌شود. یعنی اگر دو خودرو در یک رده قیمتی قرار داشته باشند و از نظر فنی توان مشابهی ارایه کنند، خودرویی ارزش خرید بیشتری دارد که امکانات بیشتری داشته باشد.

خرید اقساطی کوییک به زعم کارشناسان مالی همواره یک تصمیم هوشمندانه است. زیرا خریدار ضرر نمی‌کند. او صاحب خودرویی شده است که حد نصاب رضایتمندی از زیبایی ظاهری، توان فنی، امکانات ایمنی و رفاهی را کسب کرده است. به علاوه هر زمان که اراده کند می‌تواند ماشین خود را به فروش برساند، زیرا بازار خرید و فروش کوییک داغ داغ است.

خرید اقساطی کوییک، فرصت یا چالش؟!

خرید خودرو قطعا یکی از بزرگ‌ترین تصمیمات مالی هر فردی است، زیرا مانند خرید مسکن، باغ یا زمین مستلزم پرداخت هزینه‌های زیادی است. در این راستا خرید خودرو به صورت اقساطی برای بسیاری از افراد گزینه خوبی است تا کمبود بودجه خود را جبران کنند. با این وجود برخی از خرید اقساطی کوییک نگران هستند. این افراد بیم دارند که با خرید اقساطی، فشار غیر قابل پیش بینی به معیشت آن‌ها وارد شود و مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافه شوند.

یکی از دلایل مهم ترس از شرکت در طرح‌های فروش اقساطی کوییک، عدم تضمین ثبات مالی مشتری در آینده است. به عنوان مثال، در شرایطی که درآمد مشتری کاهش یابد یا با مشکلات مالی مواجه شود، پرداخت اقساط خودرو برایش مشکل خواهد بود. همچنین برخی افراد نگران مسئله نوسانات بازار خودرو و تغییر در قیمت‌های خودروها هستند که می‌تواند برای آن‌ها هزینه‌های اضافی را به دنبال داشته باشد. در کل ترس افراد از خرید اقساطی خودرو از نظر مالی و مدیریت پولی، بسیار طبیعی است و لازم است که قبل از هر تصمیمی به دقت تحلیل و بررسی شود.

با این وجود یک راه حل ساده برای این موضوع وجود دارد. آن هم این است که برای خرید اقساطی کوییک پلاس یا هر مدل دیگری با مجموعه‌ای وارد معامله شوند که همه جوانب را در نظر بگیرد و به رفاه و رضایت مشتری فکر کند. مراکزی که فقط سود خود را در نظر می‌گیرند، برایشان مهم نیست که مشتری زیر بار چه مشقتی برای پرداخت اقساط برود. اما مراکز باسابقه و صاحب نام مانند فرنام خودرو، شرایط فروش اقساطی کوییک را به گونه‌ای در نظر می‌گیرند که خریدار و خانواده او تحت فشار قرار نگیرند.


فروش اقساطی شگفت انگیر کوییک و کوییک پلاس | چجوری کوییک اقساطی بخریم؟
کات مهمی که هنگام خرید اقساطی کوییک باید در نظر بگیرید

در شرایطی که اکثر مردم سرمایه آنچنانی برای خرید خودرو به صورت نقدی ندارند، خرید اقساطی کوییک یک روش مرسوم و جالب توجه است. با این حال برای اینکه خریداران بتوانند از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنند، باید به نکات مهمی توجه کنند. یکی از نکات مهم، انتخاب قرارداد مناسب است. خریداران باید قراردادی را انتخاب کنند که برای آن‌ها مناسب‌تر باشد.

به عنوان مثال، نوع قراردادی که پرداخت اولیه بیشتری نیاز دارد، اما به هزینه‌ی کل کمتری منجر می‌شود یا قراردادی که پرداخت اولیه کمتری نیاز است، اما هزینه‌ی کل بیشتری دارد. اگر شما قصد دارید در طرح فروش اقساطی کوییک پلاس شرکت کنید، اما موجودی حسابتان بسیار کم است، بهتر است در طرحی ثبت نام نمایید که با کمترین پیش پرداخت، اما اقساط بلند مدت به شما ماشین محبوبتان را عرضه کند. در حالی که اگر موجودی حسابتان کافی است، می‌توانید پیش پرداخت بیشتری بپردازید. برخی مراکز فروش خودرو مانند فرنام خودرو به اندازه مبلغ پیش پرداخت، سند خودرو را به نام مشتری می‌زنند. بنابراین هرچه بتوانید مبلغ اولیه را بیشتر کنید، درصد بیشتری از خودرو را به نام خود خواهید کرد.

در انتخاب فروشنده دقت کنید. متقاضیان خرید اقساطی کوییک باید به سابقه و شهرت مجموعه توجه کنند. مراکز معتبر و باسابقه هرگز رزومه درخشان خود را با بدعهدی یا دریافت سود بیشتر مخدوش نخواهند کرد.

همچنین مفاد قرارداد بسیار مهم است. در صورتی که اقساط با تأخیر پرداخت شود، کارمزد‌هایی لحاظ می‌شود که باید صراحتا در قرارداد آمده باشد. بنابراین با مرکزی معامله کنید که قرارداد شفاف و صریح در اختیارتان بگذارد و مراتب عقد قرارداد قانونی باشد. برای اینکه خریداران بدون مشکل اقساط خودرو را پرداخت کنند، باید به شرایط قرارداد و همچنین محدودیت‌ها و مشروطیت‌های آن توجه کنند. همان طور که پیشتر نیز اشاره کردیم، هر چقدر که فروشنده معتبرتر باشد، عمل به تعهدات او نیز مطمئن‌تر خواهد بود.

در نهایت اینکه اگرچه خرید اقساطی کوییک یک روش عالی برای خرید خودرو است در شرایطی که خریدار پول کافی برای خرید نقدی ندارد، اما بهتر است مرکز طرف معامله یا دقت و وسواس زیادی انتخاب شود تا خریدار از خرید قسطی خودرو لذت ببرد و تحت فشار مالی قرار نگیرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرشاد

      من الان می خوام یه ماشین قسطی بخرم ...
      یه کوییک اصلا برام مهم نیست چه مدلی هم باشه ...
      لطف کنید بگید کجا برم و چه کار کنم ...
      فقط همین ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج