۴۲۰۲۲
۵۱۰۴

هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

راهنمای تصویری خرید خودروی هاچ بک

هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

مجله تخت گاز :

راهنمای تصویری خودروی هاچ بک


هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

این پیکاسوی کره ای کوچکترین و کم مصرف ترین محصول تولیدی کمپانی کیا کره جنوبی است که در سال 2004 جایگزین مدل ویستو (Visto) این خودرو ساز گردیده است. کیا - پیکانتو (Kia Picanto) در گروه خودرو های کوچک شهری (City Car) قرار دارد. با کمی ارفاق می توان پیکانتو را در رقابت با یاریس جدید دانست.


هاچ بک های بازار ایران را بشناسید


هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

هاچ بک های بازار ایران را بشناسید


هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

اگر منصف باشيم مزدا 2 چيزي از يک 206 تيپ 6 بيشتر ندارد، حتي از گيرباکس تيپ ترونيک هم خبري نيست!مزدا 2 با امکانات محدود در اين بازه قيمتي با استقبال زيادي مواجه نشد و جاي خود را تقريبا به هيونداي i20 داده است.


هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

هاچ بک های بازار ایران را بشناسید


هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

اگر منصف باشيم مزدا 2 چيزي از يک 206 تيپ 6 بيشتر ندارد، حتي از گيرباکس تيپ ترونيک هم خبري نيست!مزدا 2 با امکانات محدود در اين بازه قيمتي با استقبال زيادي مواجه نشد و جاي خود را تقريبا به هيونداي i20 داده است.


هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

یاریس 2012 توانست معایب نسل قبلی خود را برطرف کند. کنسولی که دلنشین نبود جای خود را به یک کنسول سرگرم کننده داده و امکانات چشمگیرتری به آن اضافه شده. پنل سيستم صوتي آن شما را ياد کنسول بازي PS مي اندازد! توان حرکتی بهبود یافته و هنوز هم در مصرف بهينه سوخت حرف اول را می زند.


هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

طراحی بدنه جولیتا کاملا با سایر هاچ بک های بازار متفاوت است.در نمای جانبی و پشت می توانید رگه هایی از طراحی اصیل ایتالیایی را آمیخته با خطوط اسپرت مشاهده کنید. یکی از جذاب ترین نکات جولیتا ، طراحی مخفی دستگیره درب های عقب است که نمادی از طراحی خاص و نامتقارن ایتالیایی به حساب می آید. فضای داخلی جولیتا از آنچه که از بیرون به نظر می رسد بزرگتر و جادار تر است و به همین دلیل سرنشینان از محیط نسبتا مناسبی برخوردارند.فضای پای سرنشینان عقب که معمولا یکی از آزار دهنده ترین نکات هاچ بک های اروپایی به شمار می آید در این آلفا، مناسب و قابل قبول است. هندلینگ جولیتا قابل قیاس با ب ام و سری 3 است. سیستم فنربندی مدرن این خودرو چسبندگی بالایی به راه ایجاد می کند و هر راننده ای می تواند جسارت خود را در عبور از پیچ ها با سرعت های مختلف امتحان کند. راننده جولیتا دو راه دارد تا رفتار TCT را آن طور که می‌خواهد تنظیم کند. انتخاب اول قرار دادن سیستم آلفا بر روی حالت DNA است که در این حالت کلیه تنظیمات برای دینامیک، شرایط طبیعی و هر گونه آب و هوایی طوری تنظیم می‌شوند که رفتار موتور، سطح فرمان‌دهی و استقامت الکتریکی شاسی به بهترین حالت با تغییرات دنده تغییر کنند. انتخاب دوم هم حالتی بین جعبه‌دنده اتوماتیک و دستی در اختیار راننده است.


هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

سیستم تعلیق از نسل قبلی به طور محسوس اسپرت تر است. تعویض دنده از پشت فرمان کمی تنبل عمل می کند. صندلی ها به خوبی راننده را فرا می گیرند و امکانات رفاهی و دینامیکی خوب ، این خودرو را تکمیل می کند.طراحی بخش انتهایی خودرو مدرن و جذاب و فضای سرنشینان عقب از خودروهای هم کلاس خود بیش تر است.قیمت حدود 90 میلیون تومان برای این سواری مطلوب نیست. همچنین قیمت قطعات یدکی و به خصوص اجزای بدنه بسیار بالاست، البته اگر از کمیاب بودن آن صرف کنید. براي مطالعه بيشتر در مورد مزدا3 به تخت گاز شماره 2 مراجعه کنيد.


هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

فضای داخلش جادار و با امکانات است. موتور 2 لیتری برای این اتاق کوچک شتابی مطلوب به ارمغان می آورد.آسان موتور براي اين گروه نیاز بازار را به درستی تامین کرده و با عرضه i30 با تجهيزات کامل، طيف زيادي از مشتريان را پاسخگو بوده است.


هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

هاچ بک های بازار ایران را بشناسید

نام مدیران خودرو با خودروهای چینی گره خورده است. این بار نوبت به MVM315 می رسد که یک سر و گردن بهتر از سدان های قبلی این خودرو ساز است. در نمای عقب، مانند ب‌ام‌و سری 1 مدل 2005، چراغ‌ها، سپر و نمای عقب ساده و به دور از خلاقیت هستند اما معمولا این نوع طراحی برای خودروهای هاچ‌بک بسیار مناسب است.چهره خشن و چراغ های بزرگ جلو به شما این حق انتخاب را می دهد که اگر از چهره خوب اما تکراری 206 خسته شده اید ، سراغ این محصول نوظهور بروید، البته با کمی تردید بابت چینی بودن آن!نگاهی به داخل کابین می اندازیم ، نسبت به طرح خارجی آن اندکی بی مهری شده ، اما ظاهر غربیلک فرمان، صفحه کیلومتر و مجموعه نمایشگرها در سطحی ساده و مورد قبول قرار دارند.

محتوای حمایت شده

گوناگون

سایر رسانه‌ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج