اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۰۵۱۳
۹۰۰۸
۹۰۰۸
پ

برترین آموزشگاه تیزهوشان در ایران کجاست؟

یکی از دغدغه‌های مهمی که دانش آموزان و اولیا آن‌ها در پایان مقطع ابتدایی و به خصوص در پایان مقطع متوسطه اول دارند، تغییر مدرسه و ثبت نام در یک مدرسه جدید است. در این بین برخی ترجیح می‌دهند که به سراغ مدارس نزدیک‌تر بروند و برخی به سراغ مدارس برتر از جمله تیزهوشان و یا غیرانتفاعی‌های معتبر می‌روند.

امروز در این نوشته مدارس برتر و عادی را با هم مقایسه می‌کنیم و راهکارهای قبولی در آزمون ورودی این مدارس را به شما آموزش می‌دهیم؛ در پایان نیز برترین آموزشگاه‌ها و موسسات تیزهوشان که می‌توانید برای آموزش تیزهوشان ششم و یا نهم به سراغ آن‌ها بروید را به شما معرفی خواهیم نمود.

برترین آموزشگاه تیزهوشان در ایران کجاست؟

مقایسه مدارس برتر و مدارس معمولی!

منظور از مدارس برتر، مدارسی هستند که تنها دانش آموزان برتر و با معدل بالا را ثبت نام می‌کنند. این مدارس اکثرا دارای آزمون ورودی و شرط معدل هستند و تنها در صورتی می‌توانید در این مدارس تحصیل کنید که شروط لازم را داشته باشید. معمولا در مدارس برتر دانش آموزان خدمات و امکاناتی بیشتری دریافت می‌کنند و این موضوع باعث می‌شود که کیفیت آموزش در این مدارس افزایش یابد و شاهد نتایج بهتری باشیم.

برای مثال در سال‌های گذشته، دانش آموزانی که در مدارس تیزهوشان تحصیل داشته اند، آمار قبولی بالاتری در مقایسه با دانش آموزان در مدارس عادی داشته اند؛ به همین دلیل بسیاری از والدین و دانش آموزان به خصوص در هنگام ورود به متوسطه دوم که منتهی که کنکور می‌شود، ترجیح می‌دهند به سراغ این مدارس برتر بروند. مزیتی که مدارس تیزهوشان در مقایسه با مدارس غیرانتفاعی دارند، شهریه بسیار معقول و کمتری است که دارند.

چگونه در آزمون ورودی مدارس برتر پذیرفته شویم؟

برترین آموزشگاه تیزهوشان در ایران کجاست؟

همانطور که اشاره شد، مدارس برتر اکثرا دارای آزمون ورودی هستند و برای ثبت نام در این مدارس لازم است که ابتدا در این آزمون پذیرفته شوید. بهترین راهکارهای قبولی در آزمون که توسط مشاورین و پذیرفته شدگان توصیه شده است در ادامه برایتان آورده شده است.

1) آگاهی از منابع و مباحث آزمون

سطح آزمون ورودی مدارس معمولا در مقایسه با امتحانات مدارس برتر بالاتر و حتی متفاوت است و به همین دلیل شما لازم است تا به طور دقیق از منابع و مباحث آزمون اطلاع داشته باشید. برای این کار می‌توانید از طریق سایت مدارس و پایگاه اطلاع رسانی که در اختیارتان قرار می‌دهند، اقدام نمایید. برای مثال در زیر منابع و مباحث آزمون تیزهوشان که توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) اعلام شده است را مشاهده می‌کنید:

منابع و مباحث آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم که به ورودی هفتم نیز شهرت دارد، 3-4 سالی است که با تغییرات اساسی همراه شده است و دیگر هیچ سوال مستقیمی از کتب درسی دانش آموزان مطرح نمی‌شود. طبق اعلام سمپاد، امسال نیز آزمون تیزهوشان ورودی هفتم تنها شامل سوالات استعداد تحلیلی و هوش خواهد بود که به منظور محک زدن و سنجش هوش، استعداد، خلاقیت، دقت، سرعت العمل و ... دانش آموزان گرفته می‌شود. شرکت در دوره‌های آموزش تست هوش تیزهوشان ششم می‌توانید در افزایش مهارت شما برای این آزمون مفید باشد.

منابع و مباحث آزمون تیزهوشان نهم به دهم

آزمون تیزهوشان نهم به دهم اما کمی با آزمون ششم به هفتم متفاوت است و علاوه بر سوالات استعداد تحلیلی شامل سوالات استعداد تحصیلی نیز می‌باشد. سوالات استعداد تحصیلی از دروس ریاضی، علوم، ادبیات و زبان فارسی، مطالعات اجتماعی و قرآن و معارف اسلامی پایه هشتم و نهم مطرح می‌شود. اگر قصد شرکت در این آزمون را دارید می‌توانید برای آمادگی در کلاس‌هایی که برای آموزش تیزهوشان نهم برگزار می‌شود، شرکت نمایید.

2) استفاده از کتب کمک آموزشی

همانطور که اشاره شد سطح آزمون تیزهوشان و مدارس برتر در مقایسه با امتحانات و کتاب و جزوه مدرسه بالاتر است و اگر شما می‌خواهید شانس خود را برای قبولی در آزمون افزایش دهید، نباید به کتاب و جزوه مدرسه بسنده کنید و نیاز دارید تا به سراغ کتب کمک آموزشی که ویژه آزمون ورودی طراحی شده اند، بروید.

3) استراتژی جدید با برنامه ریزی اصولی

دانش آموزان اگر می‌خواهند در آزمون ورودی مدارس برتر و تیزهوشان قبول شوند، لازم است تا علاوه بر دروس مدرسه و امتحانات، وقت ویژه‌ای برای تست زنی و تمرین برای آزمون ورودی بگذارند؛ به عبارت دیگر می‌توان گفت باید با یک برنامه ریزی اصولی و صحیح، استراتژی درس خواندن خود را تغییر دهند.

4) افزایش مهارت تست زنی

با توجه به اینکه امتحانات و آزمون‌های داخل مدارس تقریبا همگی به شکل تشریحی هستند، دانش آموزان اکثرا آشنایی چندانی با مباحث تستی و مدیریت زمان ندارند. شما می‌توانید با حل تست و تمرین، این مهارت را به مرور زمان تقویت کنید تا دیگر زمان آزمون ورودی مشکلی نداشته باشید.

5) شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون ورودی

بسیاری از موسسات و آموزشگاه‌های علمی در سطح کشور، کلاس‌هایی را تحت عنوان کلاس آمادگی آزمون ورودی مدارس برتر برگزار می‌کنند. در این کلاس‌ها معمولا مباحث هوش و استعداد تحلیلی و دروسی که در آزمون ورودی مطرح می‌شوند، آموزش داده می‌شود. شما می‌توانید با انتخاب یک کلاس برتر و باکیفیت، شانس قبولی خود را برای آزمون چندین برابر کنید. جالب است بدانید که بسیاری از پذیرفته شدگان در مدارس برتر، راز طلایی خود را شرکت در این کلاس‌ها بیان کرده اند.

معرفی برترین آموزشگاه تیزهوشان در ایران!

همانطور که گفتیم، آموزشگاه‌ها و موسسات زیادی در کشور فعالیت دارند که متاسفانه تنها تعداد انگشت شماری از آن‌ها کیفیت لازم را دارند و واقعا به شما کمک می‌کنند. اگر قصد ثبت نام در کلاس‌های آمادگی آزمون تیزهوشان و مدارس برتر را دارید، حتما به معیارهای کمی و کیفی زیر توجه نمایید:

  • آمار قبولی بالا
  • رضایت دانش آموزان سال‌های گذشته
  • کیفیت بالای کلاس‌ها
  • اساتید و مدرسین کاربلد در زمینه آزمون ورودی
  • برگزاری آزمون شبیه ساز
  • پشتیبان و مشاوره تحصیلی
  • کلاس تحلیل آزمون
  • موقعیت مکانی
  • انتخاب دلخواه کلاس حضوری یا آنلاین
  • و ...

موسسه فرهنگی آموزشی موفقیت، برترین موسسه تیزهوشان در ایران!

برترین آموزشگاه تیزهوشان در ایران کجاست؟

طبق تحقیقات و نظرسنجی‌های صورت گرفته، موسسه موفقیت واقع در خیابان پاسداران شهر تهران، در حال حاضر بهترین آموزشگاه برای قبولی در آزمون تیزهوشان و مدارس برتر است. این موسسه در سال گذشته با آمار قبولی واقعی بالای 80% توانست بهترین آمار را در بین تمامی موسسات داشته باشد و از این حیث رتبه اول را دارد. کیفیت و سطح کلاس‌های موسسه موفقیت با داشتن اساتید مختصص در زمینه تیزهوشان و آزمون ورودی بسیار عالی است و هر آنچه که دانش آموزان برای قبولی در مدارس تیزهوشان لازم داشته باشند، در این کلاس‌ها تدریس می‌شود.

شما با ثبت نام در کلاس‌های موسسه موفقیت، علاوه بر کلاس آموزشی از خدماتی همچون آزمون شبیه ساز، پشتیبان و مشاور تحصیلی، کلاس تحلیل آزمون، کلاس رفع اشکال و ... بهره مند خواهید شد. کلاس‌های موسسه موفقیت به سه شکل حضوری، آنلاین و دوره‌های آفلاین موجود هستند که شما با توجه به شرایط خود می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آگهی از قیمت و نحوه برگزاری کلاس‌های موسسه موفقیت می‌توانید به وب سایت این موسسه به نشانی www.amoozeshcenter.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۲۲۸۹۱۸۴۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

سخن پایانی

در این مطلب ابتدا به مقایسه مدارس عادی و برتر پرداختیم تا شما از اهمیت تحصیل در مدارس برتر مطلع شوید. سپس بهترین راهکارهای قبولی در مدارس برتر و تیزهوشان را به شما آموزش دادیم. در ادامه شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون را به عنوان یکی از بهترین راهکارهای قبولی در آزمون پیشنهاد دادیم و معیارهایی که برای ثبت نام در کلاس‌ها باید در نظر بگیرید را با شما در میان گذاشتیم. در پایان نیز برترین آموزشگاه تیزهوشان در ایران را به شما معرفی کردیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و اطلاعات مفیدی را کسب کرده باشید. لطفا نظرات و تجربیات خود را در رابطه با آزمون ورودی مدارس در قسمت ارسال نظر با ما به اشتراک بگذارید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج