جاباما
۱۲۰۷۷۸۶
۶ نظر
۱۲۷۹۱
۶ نظر
۱۲۷۹۱
پ

وضعیت مالی تعدادی از سلبریتی‌های مشهور جهان

در این مقاله بدون توضیح اضافه سراغ وضعیت مالی تعدادی سلبریتی پیش از به شهرت رسیدن رفته‌ایم و بررسی کرده‌ایم وضعیت مالی خانواده آن‌ها در زمانی که سلبریتی محبوب این روزها کودکی بیش نبود، چگونه بوده است.

برترین‌ها: در این مقاله بدون توضیح اضافه سراغ وضعیت مالی تعدادی سلبریتی پیش از به شهرت رسیدن رفته‌ایم و بررسی کرده‌ایم وضعیت مالی خانواده آن‌ها در زمانی که سلبریتی محبوب این روزها کودکی بیش نبود، چگونه بوده است.

با هم زندگی پیش از شهرت این افراد و البته شرایط مالی و خانوادگی آن‌ها را مرور می‌کنیم.

هیلاری سوانک: خودساخته

وضعیت مالی تعدادی از سلبریتی‌های مشهور جهانوضعیت مالی تعدادی از سلبریتی‌های مشهور جهان

این بازیگر موفق و با استعداد دوران کودکی‌اش را در فقر گذراند و خانه او در آن دوران در حقیقت یک تریلر قدیمی در پارکینگی مخصوص تریلرها در شهر واشنگتن بود. هیلاری در این باره به Together Magazine می‌گوید:

"موافق نیستم که کودکی‌ام در فقر مطلق گذشت. در آن دوران من سقفی بالای سرم داشتم و هیچ‌وقت گرسنه نبودم پس شرایط آنقدرها هم بد نبود. در واقع تاثیر منفی آن شرایط در زندگی من این بود که خیلی زود فاصله اجتماعی و اقتصادی بین خانواده‌ها را درک کردم. یادم هست که تنها 6 سال داشتم وقتی پدر و مادر دوستانم به خاطر وضع مالی بدِ خانواده‌ام، از من می‌خواستند ارتباطم را با فرزندشان قطع کنم."


کارا دِلِوین: دارای خانواده‌ای ثروتمند

وضعیت مالی تعدادی از سلبریتی‌های مشهور جهانوضعیت مالی تعدادی از سلبریتی‌های مشهور جهان

خانواده این مدل انگلیسی علاوه بر ثروتمند بودن به شدت هم از منظر اجتماعی، خانواده‌ای مهم با روابط قدرتمند محسوب می‌شدند و حتی با خانواده سلطنتی بریتانیا مرتبط بودند. مادربزرگ مادری کارا به شدت به شاهزاده مارگارت نزدیک بود و پدرِ مادرِ کارا هم یکی از غول‌های بازار چاپ و نشر بریتانیا محسوب می‌شد و البته لقب پرافتخار شوالیه را هم یدک می‌کشید.

مادربزرگِ پدری این مدل یک اشراف‌زاده بود و پدربزرگش فردی مهم در بازار سهام و البته از دوستان نزدیک شاهزاده ولز بود. پدرِ کارا به حرفه خرید و فروش املاک اشتغال داشت و حتی مادرخوانده این مدل مشهور هم یک انسان عادی و غیر معروف نبود. در حقیقت جوان کالینز، بازیگر مشهور انگلیسی مادرخوانده کارا دلوین بود.


نیکی میناژ: خودساخته

وضعیت مالی تعدادی از سلبریتی‌های مشهور جهانوضعیت مالی تعدادی از سلبریتی‌های مشهور جهان

اگر از طرفداران این رپر مشهور باشید حتما درباره زندگی سخت او چیزهایی شنیده‌اید. نیکی زمانی که تنها 5 سال سن داشت به همراه خانواده‌اش از ترینیداد به آمریکا و نیویورک مهاجرت کرد. نیکی در مصاحبه‌ای با مجله رولینگ استونز درباره آن روزها گفته است:"یادم هست که در آن روزها هر شب پایین تختم زانو می‌زدم و  دعا می‌کردم و از خدا می‌خواستم آنقدر ثروتمند شوم که بتوانم برای مادرم رفاه و آسایش فراهم کنم."

این رپر آمریکایی در مستندی که شبکه MTV درباره زندگی‌اش ساخته بود درباره روزهای زیادی حرف زده است که مادرش برای سیر کردن شکم فرزندانش مجبور به اجاره دادن خانه‌شان می‌شده است و نیکی و بقیه مجبور بودند در زیرزمین زندگی کنند.


بردلی کوپر: دارای خانواده‌ای ثروتمند

وضعیت مالی تعدادی از سلبریتی‌های مشهور جهانوضعیت مالی تعدادی از سلبریتی‌های مشهور جهان

بردلی کوپر برخلاف نیکی میناژ از زمانی که چشم‌هایش را باز کرد خود را غرق در ثروت و رفاه می‌دید. پدر بردلی متخصص خرید و فروش سهام بود و برای شرکت معروف و موفق مِریل لینچ کار می‌کرد و مادرش هم در شبکه NBC مشغول به کار بود.

بردلی کوپر در مدرسه‌ای خاص و ممتاز به نام جرمنتاون آکادمی تحصیل کرده است. مدرسه‌ای که بین خانواده‌های ثروتمند و مشهور آمریکا بسیار محبوب است و دانش‌اموزانش را برای راه یافتن به کالج‌های درجه یک آمریکا یا اصطلاحا آیوی لیگ آماده می‌کند.


لِیتون میستِر: خودساخته

وضعیت مالی تعدادی از سلبریتی‌های مشهور جهانوضعیت مالی تعدادی از سلبریتی‌های مشهور جهان

این بازیگر محبوبِ Gossip Girl در شرایطی چشم به این دنیا باز کرد که مادرش به جرم قاچاق مواد مخدر، مشغول گذراندن حکمِ زندانش در یک زندان فدرال بود. لیتون تنها اندکی پس از تولد به مادربزرگش سپرده شد و تا زمان آزادی مادرش از زندان نزد مادربزرگش زندگی می‌کرد. او در نوجوانی به بازیگری علاقمند شد و کلاس‌های مختلفی را برای ورود به حرفه محبوبش امتحان کرد.

لیتون در مصاحبه‌ای با ماری کلر درباره دوران نوجوانی‌اش می‌گوید:"وقتی به کلاس بازیگری می‌رفتم همیشه از هم سن و سال‌هایم دوری می‌کردم و ترجیح می‌دادم با افراد بالغ وقت بگذرانم چرا که به هیچ‌وجه با دختران و پسران هم سن خودم دغدغه یکسانی نداشتم. در حالی که آن‌ها نگران این بودند که چرا فلانی دوستشان ندارد من به این فکر می‌کردم که برای امروز پول غذا یا بنزین دارم یا نه؟"


اما استونز: دارای خانواده‌ای ثروتمند

وضعیت مالی تعدادی از سلبریتی‌های مشهور جهانوضعیت مالی تعدادی از سلبریتی‌های مشهور جهان

ستاره فیلم لالالند و یکی از خوش آتیه‌ترین بازیگران زن هالیوود هم کودکی‌اش را در رفاه کامل گذراند و هرگز نگرانی‌هایی مانند فقر و گرسنگی به ذهنش راه نیافت. پدرِ اِما مدیر عامل یک شرکت ثروتمند و موفق ساختمان سازی بود و جالب است بدانید هنوز هم به همان کار اشتغال دارد.

شرکت ساختمان‌سازی تحت مدیریت پدرِ اما به موفقیت‌های فراوانی دست یافت و درآمد سالانه این شرکت سالانه به صدها میلیون دلار سود خالص می‌رسید.


سلنا گومز: خودساخته

وضعیت مالی تعدادی از سلبریتی‌های مشهور جهانوضعیت مالی تعدادی از سلبریتی‌های مشهور جهان

خواننده تِرکِ محبوب Lose You to Love Me و یکی از موفق‌ترین چهره‌های 10 سال اخیر بازار موسیقیِ دنیا، دوران کودکی سختی را دست‌کم از لحاظ مالی گذرانده است. سلنا زمانی به دنیا آمد که مادرش تنها 16 سال سن داشت و وقتی سلنا هنوز پنج سالش هم نشده بود، پدر و مادرش از هم جدا شدند. سلنا گومز توسط مادرش و در تگزاس بزرگ شد.

این خواننده و موزیسین مشهور در برنامه ویژه‌ای در سال 2011 درباره آن روزها صحبت کرده است:"ما در آن زمان بسیار فقیر بودیم و حتی پول بنزین یکی از نگرانی‌های بزرگ کودکی من بود. یادم هست که ماشین مادرم همیشه بنزین تمام می‌کرد و ما پولی برای بنزین زدن نداشتیم. در چنین مواقعی ما بچه‌ها از ماشین پیاده می‌شدیم و با گرفتن سکه‌های کوچک از بقیه راننده‌ها به مادرم برای خرید بنزین کمک می‌کردیم."


جونا هیل و بینی فِلداستین: دارای خانواده‌ای ثروتمند

وضعیت مالی تعدادی از سلبریتی‌های مشهور جهانوضعیت مالی تعدادی از سلبریتی‌های مشهور جهان

پیش از هرچیز برای آن دسته از مخاطبان که خبر نداشتند لازم است یادآوری کنم که جونا هیل و بینی فلداستین خواهر و برادر هستند و البته جزئی از آن دسته از بازیگران هالیوودی هستند که حتی پیش از به شهرت رسیدن هم دغدغه مالی چندانی نداشتند.

 مادر جونا و بینی یک طراح لباس و استایلیستِ مشهور بود و پدر آن‌ها هم شغل جالبی داشت. پدر آن‌ها حسابدار بود و حتما فکر می‌کنید کجای این شغل جالب است. باید اضافه کنم او وظیفه حسابداری برای گروه تکرار نشدنی راک یعنی گانز ان روزز(Guns N’Roses) را به عهده داشت. دوران کودکی بینی و جونا در لوس آنجلس گذشت و کودکی این خواهر و برادر پر بود از مسافرت‌های اشرافی و تفریح‌هایی که حتی تصورش هم برای بیشتر افراد غیر ممکن است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      لاتین ها سیاه ها سرخ پوست ها همشون فقیر بودن هستند سفید ها پولدار درصد کمی از اونا زندگی فقیرانه داشتند

    • ناشناس

      خوش به حالشون

    • ناشناس

      هرچقدر هم خودساخته باشی و به موفقیت برسی بازم کمبودهای کودکی تو ذهنت میمونه

    • فرازی

      خانم میستردوویژگی زیبایی وخودساختگی کنارهم امتیازبزرگی برای یک خانم محسوب میشود👏👏👏

    • علی

      این دنیا خوشن اون دنیا چی پس خوش به حال ما

      پاسخ ها

      • عادل عارفی

        مگه بااین حرف ها دلت رو خوش کنی علی، اخه نکه هر از گاهی برات تور اون دنیا میذارن براهمین به این درک رسیدی که اون دنیا تو حتما میری بهشت و اونها میرن جهنم توهم تا یه جایش خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج