۱۰۰۰۷۲۶
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

خبر مهم آذری درباره شروع مجدد لیگ برتر

مدیرعامل فولاد می گوید اردوی آماده سازی این تیم یک هفته دیگر در تهران ادامه پیدا خواهد کرد.

ورزش سه: مدیرعامل فولاد می گوید اردوی آماده سازی این تیم یک هفته دیگر در تهران ادامه پیدا خواهد کرد. سعید آذری دراین باره گفت: با جلسه ای که با آقای نکونام داشتیم قرار شد یک هفته دیگر تمرینات آماده سازی خود را در تهران ادامه بدهیم. تمرینات خوبی انجام داده ایم و امیدوارم با رعایت پروتکل ها تمرینات خوبی انجام بدهیم.

او در مورد بازی با استقلال در اهواز گفت: موضوع فولاد تغییر نکرده است ولی وقتی می گویند بازی ها برگزار شود همه باید تمکین کنیم. ما علاقه ای به شروع بازی ها نداشته و نخواهیم داشت ولی الان مطالبات هواداران خیلی مهم است. اینکه وضعیت اهواز چطور است اجازه بدهید کسانی که پروتکل را نوشته اند در این باره تصمیم بگیرند. دوستان ما در استقلال هم بدانند اما از ۲۰ خرداد تمرینات مان را در اهواز پیگیری می کنیم. من امروز هم با آقای شریعتی استاندار محترم صحبت می کنم ولی امیدواریم بازی ها در اهواز پیگیری شود چون این حق طبیعی ما هست.

مدیرعامل فولاد در مورد استعفای ۴ تیم از بازی های لیگ برتر هم گفت: در کل دنیا اظهار نظرهای متفاوتی می کنند، ما ششم اسفندماه موضع رسمی خود را مبنی بر تعطیلی لیگ گفتیم ولی کسی از ما حمایت نکرد. ما خودمان عملا داریم القا می کنیم فدراسیون هیچ کاره است و وزارت ورزش تصمیم می گیرد. اگر من آن زمان از آقای روحانی خواستم چون آن زمان ایشان رییس ستاد مبارزه با کرونا بودند. ما نامه نزدیم وقتی کسی جرات نداشت ولی الان مردم می خواهند بازی ها برگزار شود حتی خواست خود بازیکنان هم همین است.

وی افزود: بازیکنان می گویند باشگاه ها برای بازی کردن مقاومت می کنند چون نمی خواهند پول ما را بدهند ولی واقعا اینطوری نیست. جان مردم درخطر است حتی با برگزاری مسابقات جان شما اصحاب رسانه هم در خطر است. هر صحبتی انجام بدهیم از آن تفسیر می کنند، دیشب گفتم اگر یک فرد عادی فوت کند بازتاب رسانه ای ندارد ولی شرایط برای بازیکن فوتبال فرق دارد گفتند آذری گفته جان مردم عادی مهم نیست. لطفا حرف های من را تفسیر نکنید.

آذری در مورد لغو بازی های دوستانه هم گفت: در بوندس لیگا چند بازی دوستانه برگزار شد؟ بازی ای برگزار نشد ولی مساله جنبه روانی ماجرا است. کرونا تا سال ۲۰۲۱ هست ولی مردم دوست دارند بازی ها برگزار شود و جان فوتبالیست ها هم از جان مردم مهم تر نیست. من مطمئن هستم از ۲۱ خرداد بازی های دوستانه هم برگزار می شود.

او در مورد پرداختی باشگاه فولاد به بازیکنان در صورت تعطیلی لیگ گفت: بچه ها زحمت کشیده اند، باشگاه فولاد با توجه به بخشنامه فیفا در این زمینه تصمیم گیری می کند ولی بازیکنان نگران نباشند و به حداکثر پول شان می رسند.

مدیرعامل فولاد در مورد زمان اضافه شدن پاتوسی هم گفت: ما مرتب با آفریقای جنوبی در تماس هستیم، مشکل پاتوسی این است که پروازی انجام نمی شود و او با اولین پرواز به ایران خواهد آمد. با این حال بقیه بچه آنقدر آماده هستند که اگر او به بازی اول نرسد اتفاقی رخ ندهد.

آذری در مورد اساس نامه فدراسیون فوتبال هم گفت: همه این حرف ها را من ۴ ماه پیش گفتم. تنها راهش این است این کار را با مذاکره با فیفا پیش برد. به عنوان عضو مجمع می گویم تهدید فیفا جدی است و دشمنی ای هم با کسی ندارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ورزشگاه خالی و ضدعفونی شده هتلهای خالی با رعایت اصول بهداشتی همه مهیای بازیها در اهواز هست آذری کیسه کش رفتارت بیشتر بنفع کیسه تهران هست تا فولاد

    • بدون نام

      جناب آذری فایده ندارداینهاهمه می کشندچون هرچه پیروزی گفت فدراسیون همان می گوید

    • بدون نام

      خوب بود میگفتی در صورت تعطیلی پول بازیکنان تمام کمال پرداخت میشود چون ما خواهان تعطیلی لیگ هستیم و بازیکنان آماده به بازی

      پاسخ ها

      • محمدی

        کاش سپاهان هم مدیری مثل اذری داشت که بازیش راعقب مینداخت بجای بازنده شدن بدون بازی وتقدیم قهرمانی به جان ندیده های لونگی...

    • بدون نام

      لنگی حکومتی هوچی افشین مختلس

    • بدون نام

      شما را همه میشناسند اگراصراربربرگزاری دارید فقط به خاطرمنافع شخصی خودتان میباشد چون جیب بزرگی دوخته اید !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج