۱۰۰۰۷۸۱
۱۲ نظر
۵۰۰۷
۱۲ نظر
۵۰۰۷
پ

خبیری: کسی که می‌گوید مسی را می‌آورم، کمدین است

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: ما اگر به دنبال جام بدون بازی بودیم که سه دوره با عرق ریختن و تلاش کردن قهرمان لیگ برتر نمی‌شدیم.

خبرگزاری میزان: حسین خبیری در خصوص شرایط باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: تیم به طور مرتب زیرنظر کادرفنی در حال تمرین است و بازیکنان برای ادامه لیگ از آمادگی بالایی برخوردار هستند و منتظریم اولین بازی تیم آغاز شود.

وی در خصوص ادامه مسابقات لیگ برتر یا لغو آن تصریح کرد: از ابتدا سیاست باشگاه ادامه مسابقات بود، فوتبال حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای در همین شرایط مشخص می‌شود، اینکه فدراسیون فوتبال و ستاد مبارزه با کرونا اعلام کردند مسابقات باید برگزار شود و مدیرعامل و بازیکن یک تیم حق اظهارنظر در این‌باره نباید داشته باشند.

وی ادامه داد: کجای دنیا فدراسیون یک کشور تصمیمی می‌گیرد، اما مدیرعامل یک باشگاه برخلاف آن عمل می‌کند؟ این تصمیمی بود که متخصصان بهداشتی و ورزشی گرفتند و هیچکس حق دخالت نباید داشته باشد. در ضمن جالب است کسانی این حرف‌ها را می‌زنند که خودشان کارخانه‌دار و شرکت هواپیمایی دارند، ولی نگران کارمندان و کارگران خود نیستند، اما فقط نگران بازیکنان و فوتبال هستند.

خبیری در همین خصوص افزود: یک مالک که با پول وارد این فوتبال شده است حقی ندارد درباره لیگ برتر اظهارنظر کند، این مباحث به فوتبال آسیب می‌زند و احتمال دارد در صورت لغو مسابقات دوره بعدی لیگ برتر هم تعطیل شود و این به صلاح فوتبال نیست.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در خصوص صحبت یکی از مدیران سابق استقلال تصریح کرد: این آقا صحبت‌هایی انجام داده است که در شان یک مدیرعامل نیست، ما اگر به دنبال جام بدون بازی بودیم که سه دوره با عرق ریختن و تلاش کردن قهرمان لیگ برتر نمی‌شدیم، تنها جامی که ما بدون بازی گرفتیم سوپرجام بود که تیم مقابل از ترس بازی با ما از کشور خارج شد و جرات رویارویی با ما را نداشتند. آقایان صحبت‌های لمپنیسمی نکنند، این‌هایی که صحبت از آوردن مسی می‌کنند بیشتر از اینکه مدیرعامل باشند کمدین هستند.

خبیری ادامه داد: آقایانی که هر سال سه مربی عوض می‌کنند و پول‌های میلیاردی خرج می‌کنند و بازیکن ملی می‌گیرند و تازه هم وارد فوتبال شده‌اند و به بهانه کرونا به دنبال این هستند که جام به قهرمان لیگ نرسد، شما اگر نگران فوتبال هستید، جای خرج برای بازیکنان میلیاردی از بازیکنان بومی استفاده کنید تا خدمتی هم به شهر خودتان کرده باشید. اگر ما دنبال جام هستیم شما ۱۰ برابر ما دنبال جام فلزی هستید، بیشتر از ما هزینه کردید، ولی به جایی نرسیدید.

وی در پایان افزود: تا زمانی که ما در پرسپولیس هستیم از حق این تیم دفاع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که حق این تیم پرهوادار ضایع شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دو روز دوام نیاورد خودشو زد به کرونا دلقک باز

    • بدون نام

      دقیقا. حاج فتل یک کمدینه

    • بدون نام

      این آدم دلقک خوبیه کاش باشه تاهمه بخندن حیفه وزیربایدبیاردش واسه جوک خوبه

      پاسخ ها

      • علی

        نمیخواد کیسه تا دلت بخواد دلغک داره و نفهم
        همون بهتر بمونه تو روزنامش کارهای فوتوشاپی انجام بده

    • بدون نام

      اس دق لال هم‌ شد تیم

    • بدون نام

      اینقد عرق میریزین تموم نشین ی وقت

    • نون.خ

      حرف مفت نزن هنوز30امتیاز مونده مردک لنگی اوعای قهرمانی داری؟؟

    • فرهاد

      اصلا داداش این حرف رو نزن مگه نشنیدی که میگن خالی بندان در جهان صنعتگرند شاید این بنده خدا هم یکی از اونا باشه خدارو خوش نمیاد که ابرو و شرف نداشته ی نفر رو ببرین

    • بدون نام

      خخخخ

    • تاجی

      آخی بمیرم چقدر شما لنگیهای عرق ریختین تو این چند سال کل مردم ایران میدونن تمام نتیجه بازیها مهندسی شده است حتی خود داوران تو برنامه زنده تلویزیونی اعتراف کردن اگر تو آبادان بازی با نفت آقای اکبریان اون گل سالم استقلال و مردو نکرده بود جای قهرمان عوض می شد خود. اکبریان هم قبول کرد که بهش گفتن نزارید استقلال برنده بشه تواین بازی آقای خبیری دیگه نمیشه عالم و آدم گول زد

    • Taj kabir

      ای دیگه کیه ک صحبت‌های بی اهمیتشو گذاشتی اخه

    • hamiiiiiid

      کیسه‌ها از حسادت و عصبانیت دق کنید لطفا
      ً

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج