اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۷۷۵۸
۳۹۵
۳۹۵
پ

سردار رادان: چشم مردم نباید به بی‌حیایی عادت کند

فرمانده کل فراجا گفت: چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می‌شود، محیط برای فرد بیننده عادی می‌شود وقتی محیط برای مردان و زنان باغیرت ما عادی شد یعنی یک ارزش شکل می‌گیرد در جایی که بی ارزش ترین، ارزش‌ها از منظر دین و قرآن و اسلام است.

ایسنا: فرمانده کل فراجا گفت: چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می‌شود، محیط برای فرد بیننده عادی می‌شود وقتی محیط برای مردان و زنان باغیرت ما عادی شد یعنی یک ارزش شکل می‌گیرد در جایی که بی ارزش ترین، ارزش‌ها از منظر دین و قرآن و اسلام است.

سردار رادان: چشم مردم نباید به بی‌حیایی عادت کند

سردار رادان فرمانده کل فراجا گفت: بدانیم در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسیده است که نبرد رویارو با ایران اسلامی به جز شکست هیچ چیز در بر ندارد و از همین رو وارد جنگ فرهنگی شده است. دشمنان تلاش دارند دو بال از ما گرفته بشود اولین بال، بال حیا و عفت است و دومین بال، بال غیرت است.

وی گفت: چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می‌شود، محیط برای فرد بیننده عادی می‌شود وقتی محیط برای مردان و زنان باغیرت ما عادی شد یعنی یک ارزش شکل می‌گیرد در جایی که بی ارزش ترین، ارزش‌ها از منظر دین و قرآن و اسلام است.

سردار رادان گفت: آیا این دختران وطن، دشمنان ما هستند، هرگز، این‌ها دختران ما هستند که مورد هدف هجمه دشمن قرار گرفتند تا بتوانند سرباز بی جیره و مواجب آنان باشند ما در حقیقت داریم حفظ و صیانت از دختران میهن اسلامی مان را انجام می‌دهیم از دخترانی که مادران آینده این مرز و بوم هستند، از مادران آینده‌ای که بایستی رزمنده پرور، شجاع پرور، میهن دوست پرور و اسلام دوست باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج