جاباما
۱۰۰۱۲۵۵
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

دستور جدید رئیس‌جمهور درباره دریاچه ارومیه

مدیردفتر برنامه‌ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت:هم اکنون رئیس‌جمهور به رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور داده که تمامی پروژه‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه تا آذر ماه تکمیل و به پایان برسد.

خبرگزاری تسنیم: مسعود تجریشی،مدیردفتر برنامه‌ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه اظهار کرد: هم اکنون رئیس‌جمهور به رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور داده که تمامی پروژه‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه تا آذر ماه به پایان برسد.

وی تصریح کرد: تونل انتقال آب از زاب به دریاچه ارومیه، که یکی از مهمترین پروژه‌های احیاء به شمار می‌رود، از دو قسمت تشکیل شده که یک قسمت آن مرداد ماه و یک قسمت دیگر آن در آذر ماه به پایان برسد.

مدیردفتر برنامه‌ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: اگر این پروژه در آذر ماه به پایان برسد، در دی ماه پس از آبگیری، آماده بهره‌برداری رسمی توسط رئیس‌جمهور خواهد شد.

وی افزود: همچنین وزارت نیرو قول بهره‌برداری از تصفیه‌خانه ارومیه را تا پایان شهریور ماه داده و تصفیه‌های تبریز نیز تا آذر ماه به پایان خواهد رسید.

تجریشی با اشاره به اینکه ۳۳ کیلومتر از ۳۶ کیلومتر پروژه زاب به پایان رسیده است اظهار کرد: این پروژه هم اکنون بالای ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان خرداد به ۹۰ درصد می‌رسد.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، مدتی پیشرفت فیزیکی پروژه زاب به تاخیر افتاد و پروژه در اسفند و فروردین تعطیل شد در حالی که اگر تعطیل نمی شد قسمت خروجی آن در خرداد ماه به پایان رسیده بود.

مدیردفتر برنامه‌ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: هم اکنون ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تمامی پروژه‌های سخت‌افزاری احیای دریاچه ارومیه تا آذر و دی ماه به پایان برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینم بدیدپشت قباله روسیه خخخخ

    • بدون نام

      مگه الان احیا نیست که شما دنبال احیا کردنشین ؟؟؟

    • ر ی

      سپاس

    • بدون نام

      کاش ی دستور جدیدی هم درباره جنگلهای زاگرس میداد

    • ازر ارومچی

      تشکر که به فکر مائئ تابهترنفس بکشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج