۱۰۰۱۲۵۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پاسخ مبهم تراشتگن به احتمال تمدید با بارسا

مارک آندره تراشتگن می‌گوید که به دلیل شیوع ویروس کرونا تمدید موضوع تمدید قراردادش با بارسلونا به تعویق افتاده است.

ورزش سه: مارک آندره تراشتگن می‌گوید که به دلیل شیوع ویروس کرونا تمدید موضوع تمدید قراردادش با بارسلونا به تعویق افتاده است.

قرارداد فعلی ماریو گوتزه با باشگاه دورتموند در تابستان پیش رو به پایان خواهد رسید و او بعد از آن بازیکن آزاد خواهد بود. همچنین اخیراً دورتموند اعلام کرد که هیچ برنامه ای برای تمدید قرارداد با ستاره آلمانی ندارد تا جدایی گوتزه از این تیم قطعی شود.

خود ماریو گوتسه اخیرا اعلام کرد که قصد دارد فوتبالش را در خارج از کشور آلمان ادامه دهد. اگر چه بسیاری از منابع ادعا کردند که چالش بعدی ماریو گوتزه در سری آ و فوتبال ایتالیا رقم خواهد خورد اما حالا هم وطن او و دروازه‌بان آلمانی بارسا یعنی مارک آندره تراشتگن مدعی شده که لالیگا می تواند گزینه خوبی برای هافبک آلمانی باشد.

تراشتگن در این باره گفت: " ماریو بازیکنی است که می تواند توپ را کنترل کند و بازی را پیش ببرد. او قطعاً در لیگ اسپانیا جا می افتد. من نمی‌دانم که آیا هدف اصلی او فوتبال است یا خیر. ما وقتی با هم صحبت می کنیم هیچ حرفی درباره فوتبال زده نمی شود. برای من مهم ترین چیز این است که تصمیم درستی بگیرد و خوشحال باشد. او می‌تواند در بسیاری از باشگاه‌ها بازی کند و تفاوت‌ها را برای آنها را رقم بزند."

تر اشتگن در ادامه پیرامون تمدید قراردادش با بارسلونا نیز گفت: " مذاکرات را آغاز کردیم اما ناگهان ویروس کرونا آغاز شد. این وضعیتی نیست که ما بخواهیم در آن پیرامون تمدید قرارداد صحبت کنیم. فعلاً چیزهای مهم تری وجود دارد بنابراین تصمیم گرفتیم که این موضوع را به تعویق بیندازیم. من اساساً احساس خوبی دارم چون خانواده ام خوشحال هستند. با این حال شما هرگز نمی دانید که طی چند سال آینده چه اتفاقی خواهد افتاد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج