جاباما
۱۰۰۱۶۵۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

زمان بهره‌برداری از قطعه دوم آزادراه تهران- شمال

رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اهمیت زیرساخت‌های حمل و نقل برای توسعه گردشگری استان مازندران اظهار داشت که قطعه دوم آزاد راه تهران شمال تا پایان امسال به بهرداری برسد.

ایرنا: رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اهمیت زیرساخت‌های حمل و نقل برای توسعه گردشگری استان مازندران اظهار داشت که قطعه دوم آزاد راه تهران شمال تا پایان امسال به بهرداری برسد.

محمدباقر نوبخت عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در فرودگاه رامسر با اشاره به اینکه هفته آینده همراه با وزیر راه و شهرسازی و رییس بنیاد مستضعفان از آزادراه تهران - شمال بازدید خواهند داشت افزود: امیدواریم تا پایان سال عملیات ساخت قطعه دوم نیز به پایان برسد و زیر بار ترافیکی برود.

وی افزود :‌ با وجود آنکه قطعه اول آزادراه تهران - شمال افتتاح شده است، تلاش و برنامه‌ریزی دولت برای ادامه عملیات ساخت قطعه دوم این آزادراه تا بهره برداری کامل است.

رییس سازمان برنامه و بودجه تامین زیرساخت‌های حمل و نقل را لازمه جذب گردشگر و توسعه گردشگری در مازندران و شهرهای شمالی عنوان کرد و گفت: طرح توسعه فرودگاه رامسر ظرفیتی مناسب برای اجرای قراردادهای گردشگری با کشورهای همسایه است.

نوبخت در خصوص احداث راه‌آهن شمال هم گفت: اجرای طرح‌های خط ریل در جاده شمالی با به اصطلاح کناره در دست مطالع است ضمن اینکه اعتقاد دولت بر اتمام طرح‌های ناتمام است و چنانچه تامین اعتبار مالی آن انجام شود در این زمینه هم مطالعاتی را انجام خواهیم داد.

شهرستان ۸۰ هزار نفری رامسر در غرب مازندران قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بوی پول میآید رفیق نوبخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج