جاباما
۱۰۰۱۶۸۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نساجی در بین ۳ تیم برتر لیگ

تیم قائمشهری لیگ برتر در بخشی از عملکردهایش در بین ۳ تیم برتر لیگ قرار دارد.

خبرگزاری ایلنا: تیم قائمشهری لیگ برتر در بخشی از عملکردهایش در بین ۳ تیم برتر لیگ قرار دارد.

این تیم که ۲۰ هفته با هدایت رضا مهاجری به میدان رفت بر اساس داده های ارایه شده از سوی سایت های آنالیز لیگ برتر در چهار آیتم دقت شوت - میانگین شوت در چارچوب - میانگین دریبل موفق و میانگین نبرد موفق جز سه تیم بالای جدول بوده و این نشان می دهد این تیم از ابتدای فصل با اندیشه تهاجمی به میدان آمد و میل به پیروزی داشت؛ هر چند در نتیجه گیری آنچنان که باید و شاید موفق نبود و همان طور که اشاره شد با وجود ارایه بازی های تهاجمی تنها ۲۳ امتیاز اندوخت و هم اکنون تیم دهم جدول بشمار می رود.

نساجی در آخرین بازی اما با هدایت محمود فکری به مصاف ماشین سازی رفت و نتیجه جالب ۳-۰ صفر را در برابر این تیم بدست آورد و چه بسا اگر لیگ برتر به بهانه کرونا تعطیل نمی شد نتایج خوب نساجی ادامه پیدا می کرد. رضا مهاجری ابتدای فصل و بعد از اینکه هدایت تیم نساجی را برعهده گرفت به صراحت اذعان کرد، می خواهد سبک بازی نساجی را بعد از سال ها از بازی مستقیم و دفاعی به بازی مالکانه و تهاجمی تغییر داد. او به خوبی در این مسیر موفق عمل کرد، بطوریکه در ابتدای فصل نساجی تهاجمی ترین تیم لیگ برتر بود اما فرصت سوزی در برخی از بازی ها موجب شد تا تیم با وجود نمایش های خوب در امتیاز گیری خیلی موفق عمل نکند و در نهایت رضا مهاجری در پایان هفته بیستم به بهانه بیماری آمبولی ریه و زمانی که برای استراحت نیاز دارد اردوی تیم را ترک کرد و جای خود را به محمود فکری داد.

نساجی با توجه به اینکه به خوبی از سوی شرکت هواپیمایی وارش حمایت می شود و هم چنین برخورداری از حمایت دهها هزار تماشاگر می تواند به ماجراجویی اش در هفته های باقی مانده و فصل آینده ادامه دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج