۱۰۰۲۷۹۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آتش‌سوزی در فضای سبز جامعه الزهرا قم

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام با اعلام خبر آتش سوزی محوطه فضای سبز جامعه الزهرا(س) از انتشار سریع این آتش و درگیری حدود یک سوم فضای سبز جامعه الزهرا(س) خبر داد.

ایسنا: سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام با اعلام خبر آتش سوزی محوطه فضای سبز جامعه الزهرا(س) از انتشار سریع این آتش و درگیری حدود یک سوم فضای سبز جامعه الزهرا(س) خبر داد.

روح الله عباسپور با اشاره به آتش سوزی عصر امروز در محوطه جامعه الزهرا(س) اظهار داشت: در نتیجه بارندگی‌های اخیر سطح محوطه فضای سبز جامعه الزهرا(س) از گیاه پوشانده شده بود که با گرمای هوا خشک شده و به صورت خارهای خشک درآمده بود که مستعد آتش سوزی بود.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه این آتش سوزی در بخشی از محوطه جنوبی جامعه الزهرا رخ داده است، افزود: این آتش سوزی از محوطه جنوبی جامعه الزهرا(س) مشرف به خیابان یاسمن آغاز شد و به دلیل وجود بوته‌ها و خارهای خشک به سرعت رشد کرد و تقریبا یک سوم باغ جامعه الزهرا(س) طعمه حریق شد.

وی از حضور ۱۰ گروه امداد آتش نشانی در صحنه خبر داد و گفت: علت قطعی این حادثه مشخص نیست و تیم‌های کارشناسی آتش‌نشانی در حال بررسی علت حادثه هستند.

عباسپور با بیان اینکه این آتش سوزی بیش از ۲ ساعت ادامه داشت، افزود: با توجه به سرعت بالای سرایت آتش بخش گسترده‌ای از محوطه فضای سبز جامعه الزهرا(س) درگیر این آتش سوزی شد و در نتیجه آن دود غلیظ ناشی از آن کل محوطه را پوشاند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه درخت مثمری در این منطقه آسیب ندیده است، افزود: محوطه فاقد درختان سبز و مثمر بود و با تلاش نیروهای آتش نشان با وجود پیشروی سریع، خوشبختانه این آتش‌سوزی به ساختمان ها و تاسیسات سرایت نکرد.

عباس جعفری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم نیز در این رابطه با بیان اینکه اعلام حریق محوطه فضای سبز جامعه الزهرا ساعت ۱۳:۳۵ دقیقه به مرکز پیام سازمان آتش نشانی صورت گرفت اظهار کرد: به سرعت و پس از اعلام به مرکز پیام سازمان اعزام نیروها و ناوگان عملیاتی به محل حادثه صورت گرفت.

وی با اذعان به اینکه ۱۰ دستگاه خودروی سنگین عملیاتی به محل حریق اعزام شدند خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقدامات اولیه برای مهار حریق انجام شد و سپس به طور کامل محل پاکسازی صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: در حال حاضر عملیات اطفای حریق به اتمام رسیده و نیروهای آتش‌نشانی در حال پاکسازی لکه های باقیمانده و ایمن‌سازی محل هستند.

آتش‌سوزی در فضای سبز جامعه الزهرا قم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج