۱۰۰۳۳۲۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سعادتمند و آینده‌ی پیش رویش در استقلال

خیلی دلمان می‌خواهد که باور کنیم علی خلف سرپرست روابط عمومی باشگاه استقلال به همان دلیلی از استقلال رفت که در نامه‌ی استعفای خود به آن اشاره کرده، یعنی مشغله‌ی کاری بالا و عدم رسیدگی به وظیفه‌ی خطیرش در استقلال

آی اسپورت: خیلی دلمان می‌خواهد که باور کنیم علی خلف سرپرست روابط عمومی باشگاه استقلال به همان دلیلی از استقلال رفت که در نامه‌ی استعفای خود به آن اشاره کرده، یعنی مشغله‌ی کاری بالا و عدم رسیدگی به وظیفه‌ی خطیرش در استقلال، مهدی روحی یکی دیگر از افرادی است که با سعادتمند نزدیکی زیادی دارد روحی قریب به سه ماه است در کنار سعادتمند برای استقلال تلاش می‌کند و بسیار امیدوار است که بتواند در استقلال به عنوان یکی از همکاران اجرایی و عملیاتی مدیدعامل حضور داشته باشد، اما سعادتمند تا اینجای کار موفق نشده برای او حکم رسمی حتی به عنوان یکی از مشاوران خود صادر نماید، شاید او هم به سرنوشت علی خلف دچار شود و درب های خروج از استقلال به رویش باز شود، چند نفر دیگر هم بودند که هواداران استقلال تصور می‌کردند در تیم مدیریتی استقلال در حلقه‌ی افراد نزدیک به سعادتمند حضور داشته باشند و مدیرعامل نسبتاً جوان و جدید آبی‌ها از تجربه و دانشی که این افراد در امور مدیریتی دارند برای تحقق اهدافش در استقلال بهره ببرد.

ولی هیچکدام از افکاری که در سر سعادتمند در مورد به کارگیری افراد نزدیک و معتمدش بود به مرحله‌ی عمل و اجرا نرسید چون سدی محکم به نام وزارت ورزش روبروی آن قرار دارد.

اندیشه‌های سعادتمند آن گونه که ایشان انتظار داشت پیش نرفت. او می‌خواست پایه‌های مدیریت خود را روی افکار تازه و با حضور و نقش آفرینی کسانی سازمان دهد که تاکنون در استقلال حضور نداشته‌اند و به نوعی سورپرایز او برای هواداران استقلال می‌باشند، در این راستا علی خلف به عنوان سرپرست روابط عمومی باشگاه استقلال انتخاب شد و این حکم به نوعی تنها حکمی بود که سعادتمند از همان روزهای نخست حضورش و بدون درنگ در استقلال صادر کرد، علی خلف یکی از ژورنالیست‌های قدیمی مطبوعات ورزشی است که در حوزه‌ی استقلال قلم می‌زند و از وجاهت قابل قبولی در میان اهالی رسانه قرار دارد که هواداران استقلال هم از این بابت بسیار خوشحال بودند که یک آدم کاربلد به استقلال آمده و از همه مهمتر خلف یک استقلالی متعصب هم هستند، حالا این حکم هم با استعفای ناگهانی خلف از ادامه‌ی همکاری با احمد سعادتمند خیلی زود به پایان راه رسید.

اگر بخواهیم به زبان ساده‌تر بگوییم چرا کارها آنگونه که هواداران و سعادتمند انتظار داشتند پیش نرفت و افراد معتمد و قابل اطمینان سعادتمند برای مدیریت در استقلال برگزیده نشدند باید به این موضوع اشاره کنیم که وزیر ورزش از انتخاب های سعادتمند برای امور اجرایی استقلال استقبال نکرد، سلطانی‌فر از احمد سعادتمند انتظار نداشت به افرادی روی آورد که قبلاً با او زاویه داشته‌اند و علیه‌ او حرف زده‌اند، مطلب نوشته‌اند و یکی از مشکلات فوتبال و استقلال را شخص وزیر ورزش می‌دانند. سلطانی‌فر به احمد سعادتمند علاقمند است و او را قبول دارد اما نه اینکه ایشان برود کسانی را به عنوان همکار انتخاب کند که وزیر ورزش را قبول ندارند و حتی می‌خواهند نفوذ و تأثیر قدرت وزارت ورزش در فعل و انفعالات استقلال و فوتبال را کاهش دهند.

حتی به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی برای عقب افتادن صدور احکام مدیریتی عوامل اجرایی در استقلال توسط احمد سعادتمند، امیدوار بودن مدیرعامل برای رایزنی و حرف زدن با وزیر و جلب رضایت ایشان بود که بتواند با همان افرادی کار کند که خود علاقمند است اما سلطانی‌فر راضی نشد و هم چنان روی حرف خود که کنار گذاشتن افراد مد نظر سعادتمند بود پافشاری کرد و بالاخره موفق هم شد به آن‌چه مد نظرش است دست پیدا کند.

سعادتمند وقتی دانست که مقاومت و ایستادگی برابر وزیر ره به جایی نمی‌برد و انجام کارها در استقلال با مشکل روبرو می‌شود مجبور شد به همان شکلی عمل کند که وزارت ورزش انتظار دارد.

حالا شاید دلخوشی هواداران و پیشکسوتان استقلال این باشد که حالا که افراد مد نظر مدیدعامل به استقلال نیامدند حداقل افرادی بیایند نه صرفاً انتخاب وزیر باشند و نه با سعادتمند مشکلی داشته باشند و واقعاً برای خدمت به استقلال پا به کار زار سخت مدیریت در استقلال گذاشته باشند. افرادی میانه رو و کاربلد باشند و با تند رویی و احساسات بیهوده هزینه‌های اضافی به آبی‌پوشان تحمیل نکنند.

اینک با این اتفاقات این نگرانی هم وجود دارد که احمد سعادتمند با این شرایط تنها شده باشد و نتواند با انگیزه‌های اولیه برای استقلال کار کند، به هر حال یکبار دیگر وزارت ورزش در کارهای اجرایی و مدیریتی استقلال دخالت کرد و نشان داد تا این باشگاه‌ با شرایط دولتی اداره شود امیدی به تغییر و تحول واقعی در آن‌ وجود ندارد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که در آینده چه اتفاقی در استقلال روی خواهد داد و افراد جدید که با مسئولیت هایی مهم به استقلال آمده‌اند چه عملکردی از خود بروز خواهند داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج