جاباما
۱۰۰۴۱۲۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رونالدینیو: تا ابد عاشق بارسلونا خواهم بود

رونالدینیو بعد از سپری کردن چند هفته در زندان حالا در حصر خانگی به سر می برد و در حال سپری کردن این دوران دشوار است.

آی اسپورت: رونالدینیو بعد از سپری کردن چند هفته در زندان حالا در حصر خانگی به سر می برد و در حال سپری کردن این دوران دشوار است. ستاره محبوب بارسلونا مدعی شد پیام های باشگاه بارسلونا و بازیکنان این تیم نقش مهمی در تحمل این شرایط برای او داشته است.

رونالدینیو گفت: "شصت روز طولانی را سپری کردم. مردم باید بپذیرند شرایط زندگی جدید با آنچه در گذشته به آن عادت داشتند متفاوت است. من فکر می کنم این چیزی است که پس از زندگی در این تجربه پیچیده برای همیشه در زندگی ما خواهد ماند. امیدوارم به زودی همه چیز به حالت عادی برگردد و ما بتوانیم به خانه هایمان بازگردیم. امیدوارم همه چیز مانند گذشته شود.

رابطه من با باشگاه بارسلونا؟ قطعا من و بارسلونا برای همیشه کنار هم هستیم. ابن شهر همیشه این دومین شهر من خواهد بود. بارسلونا همیشه با من و عشق و احترام زیادی رفتار می کند. من با تمام وجود از پیام های هواداران و عشق تان متشکرم. من یک بازیکن فوتبال با عشق به این حرفه هستم. آنها من را به خوبی می شناسند و می دانند که این دوران آسان نبود. حرف های کارلس پویول مهم بود و به من کمک کرد که هرچه سریعتر از این طوفان خارج شوم. من با تمام وجود از شما تشکر می کنم. بارسلونا بهترین باشگاه است و هواداران در قلب من جای دارند. من با تمام وجود از شما تشکر می کنم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج