adexo3
۱۰۰۵۱۳۶
۱۹ نظر
۵۰۱۲
۱۹ نظر
۵۰۱۲
پ

واعظی: از هیچ یک از شعارهای دولت عدول نکردیم

رییس دفتر رییس جمهوری در اینستاگرام نوشت: تلاش کردیم از هیچ یک از برنامه‌ها و شعارهای دولت عدول نکنیم و در گشایش‌ها و ناکامی‌ها، صادقانه با مردم سخن گفتیم. بی‌نقص نبودیم اما تمام توان خود را برای تمشیت امور و اداره کشور به کار گرفتیم.

برترین‌ها: رییس دفتر رییس جمهوری در اینستاگرام نوشت: تلاش کردیم از هیچ یک از برنامه‌ها و شعارهای دولت عدول نکنیم و در گشایش‌ها و ناکامی‌ها، صادقانه با مردم سخن گفتیم. بی‌نقص نبودیم اما تمام توان خود را برای تمشیت امور و اداره کشور به کار گرفتیم.

محمود واعظی روز شنبه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام یادآورشد: بیست و چهارم خرداد ماه یادآور حماسه‌ای ماندگار و برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی است. حماسه‌ای که سال ۱۳۹۲ با حضور شورانگیز مردم در پای صندوق‌های رای رقم خورد و حاصل آن، اعتماد گران‌سنگ آنها به دولت تدبیر و امید بود.

واعظی: از هیچ یک از شعارهای دولت عدول نکردیم

واعظی اظهار داشت: برای تمام کسانی که در دولت حسن روحانی ایفای وظیفه می‌کنند، این مناسبت که در واقع سالروز اعتماد مردم به دولت تدبیر و امید است، بسیار ارزشمند است. در هفت سال گذشته، روزهای پرفراز و نشیبی بر کشور گذشته و تجربیات گرانقدری در حوزه حکمرانی به دست آمده است.

وی خاطر نشان کرد: دستاوردهای بزرگی تحصیل و در عین حال، سختی‌هایی نیز در اثر تروریسم اقتصادی دشمنان و فشارهای ناجوانمردانه تحریمی به زندگی مردم تحمیل شده است. تلاش کردیم از هیچ یک از برنامه‌ها و شعارهای دولت عدول نکنیم و در گشایش‌ها و ناکامی‌ها، صادقانه با مردم سخن گفتیم. بی‌نقص نبودیم اما تمام توان خود را برای تمشیت امور و اداره کشور به کار گرفتیم.

رییس دفتر رییس جمهوری تاکید کرد: در این سال ها موانع بسیاری از بحران‌های متعدد طبیعی، بحران کرونا و سقوط آزاد قیمت نفت گرفته تا بدعهدی و تحریم‌های بی‌سابقه دشمنان در مسیر اداره کشور به وجود آمد اما به مدد الهی و البته همراهی بزرگوارانه مردم و مقام معظم رهبری توانستیم بر آنها غلبه کنیم.

واعظی تصریح کرد: در آستانه ورود دولت به هشتمین سال فعالیت خود، همچنان وام‌دار اعتماد مردم و مدیون حمایت‌ها و بزرگی‌ آنها هستیم. امیدوارم در سال پایانی که دولت روی جهش تولید تمرکز کرده است، با همکاری نزدیک قوای سه‌گانه و پشتیبانی نهادها و حمایت نیروهای مسلح بتوانیم بر مشکلات اقتصادی داخلی در شرایط تحریم فائق آییم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کار تو که فقط تملق اقا حسن

    • بدون نام

      زرشک اگه تو راست بگی

    • رحیم اسماعیل پور

      آقای رئیس دفتر اصلآ مردم از دولت ناراضی هستند داستان تکراری را مجدد ساز کردید دولت کلا نا کارآمد مردم روز شمار می کنند تا عمر باقیمانده دولت به پایان برسه.

    • بدون نام

      راست میگه اصلا اینها همشون جزو معصومینن

    • بدون نام

      حداقل کمی خجالت بکش

    • بدون نام

      تمام وعدهای دولت شعار و دروغگو بود

    • حسن

      راست میگه همش شعار بوده

    • محمدی

      اقای واعظی توی این هفت سال با عدم تدبیرتان وعدم عملکردتان همه روزه حال مارا بهم زدید خواهشمند است با حرفهای پوچ و بی معنی تان به ان دامن نزنید.

    • بدون نام

      شما را به خدا جناب واعظی ، از سالروز انتخابات دولت دوازدهم حرف نزن که مردم هر موقع یادشان بیاید به خود نفرین می فرستند ، باکدام عملکرد ( مسکن ، اشتغال ، ازذواج ، تورم وگرانی افسار گسیخته ، وضعیت میوه وصیفی جات وارزاق عمومی ، وضعیت خودرو و.....) به چه شما می نازید ومی بالید

    • امیر عباس

      خداوکیلی چه رویی دارید شما مردم بافلاکت زندگی می کنند ادم هست که روزی صد بار از خدا طلب مرگ میکند

    • بدون نام

      بابا خیلی مردید شماها . شرمنده کردید ما رو با اون صداقت خالصانتون . تو این یه سال میشه کمتر ریخت شما رو ببینیم . میشه . تو رو خدا میشه .

    • جومونگ

      خودتی ...

    • بدون نام

      درست میگه عدول نشده فراموش شده.

    • الف دال

      انشالله راست گفته باشی فقط جزای شعار مردم خوزستان را دراین دنیا پس بدهی بعد از این بروی ما که هوا نداریم اما هواتو داریم پس چی شد

    • سروش

      سن بازنشستگی اینا معلوم هست؟؟؟

    • Ahmad Rahimi

      چقدر اینا وقیح و پرو هستن

    • محمد

      بله شعار كه تا دلتون بخاد ميدين

    • بدون نام

      خدایی شعار دولت رو اجرا کردید اون شعاری که با شیب ملایم یه کمی شیبش تند درد داشت البته یه مقدار فشار کلید هم زیاد بودتکونش میدادید اذیت میشدیم

    • عباس گلدوست

      یکیش هم حقوق بازنشسته ها و مستمری بگیران بیچاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج