اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۸۹۵۵
۳ نظر
۱۴۰۹۴
۳ نظر
۱۴۰۹۴
پ

خودروی محبوب ایرانی‌ها، رقیب محصول پرفروش ایلان ماسک شد

چری از کراس اور کانسپت و برقی فنگیون ای ۰۶ – Chery Fengyun E۰۶ concept رونمایی کرد که می‌تواند رقیب تسلا مدل Y باشد.

گجت نیوز: چری از کراس اور کانسپت و برقی فنگیون ای 06 – Chery Fengyun E06 concept رونمایی کرد که می‌تواند رقیب تسلا مدل Y باشد.

در ادامه با مشخصات فنی و قیمت احتمالی و شانس واردات خودرو کانسپت چری فنگیون E06 به ایران همراه شما هستیم.

خودروی محبوب ایرانی‌ها، رقیب محصول پرفروش ایلان ماسک شد

شرکت چری با دست پر و مدرن‌ترین محصولات خود از جمله سدان کانسپت A9 و کراس اورهایی مثل لوکانو ۷ و لوکانو ۸ رونمایی کرد. حالا در آخرین شاهکار خود که به سراغ رقابت با پرفروش‌ترین محصول تسلا یعنی کراس اور مدل وای رفته است.

مشخصات فنی خودرو کانسپت چری فنگیون E۰۶

در حال حاضر در مورد توان و مشخصات فنی خودرو کانسپت چری فنگیون ای 06 اطلاعات رسمی و دقیقی در دسترس نیست اما اگر این محصول قصد رقابت با تسلا مدل وای را داشته باشد باید حداقل‌هایی را رعایت کند. انتظار داریم که کراس اوور برقی کانسپت چری فنگیون E06 در قامت یک کراس اور تمام برقی و در دو نسخه چرخ عقب محرک و تمام چرخ محرک راهی بازار شود که در نسخه اول چیزی حدود ۲۹۰ اسب بخار و در نسخه تمام چرخ محرک حدود ۳۹۰ اسب بخار قدرت را تحویل راننده دهد.

خودروی محبوب ایرانی‌ها، رقیب محصول پرفروش ایلان ماسک شد

همچنین حدس می‌زنیم که پکیج باتری‌های خودرو کانسپت چری فنگیون ای ۰۶ ظرفیتی معادل ۶۰ تا ۸۰ کیلووات ساعت را داشته باشند که به لطف چنین اعدادی بتوانند در یک بار شارژ شدن تا نزدیک ۵۰۰ کیلومتر را یک نفس طی کنند. همچنین تکنولوژی معماری برق ۰۰ ولت دی‌سی هم به این خودرو نین امکانی را می‌دهد تا به لطف شارژرهای فست شارژ در کمتر از ۳۰ دقیقه دوباره شارژ شود.

طبق ادعای چری این خودرو به سیستم کنترل رانندگی خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز خواهد بود که امکاناتی بیشتر از سیستم رانندگی خودکار سطح ۲.۵ پلاس را ارائه خواهد کرد.

خودروی محبوب ایرانی‌ها، رقیب محصول پرفروش ایلان ماسک شد

یعنی انتظار داریم که امکانات آپشن‌ها و تجهیزات ایمنی خودرو برقی چری فنگیون E06 شامل مواردی مانند دستیار حرکت در شیب کروز کنترل اتوماتیک و کروز کنترل مخصوص ترافیک دستیار حرکت بین خطوط و هشدار خروج از خط رادار تشخیص عابر پیاده و راکب، رادار لایدار برای اسکن مسیر و … باشد.

همچنین با توجه به برچسب قیمتی و هدف گذاری برای رقابت با تسلا، امکانات خودرو کانسپت چری فنگیون E06 باید شامل مواردی مثل سقف پانارومیک، صندلی‌های برقی، سیستم تهویه مطبوع دو کاناله با فیلتر تصفیه هوا، سیستم نورپردازی کابین و دستیار اجرای فرمان‌های صوتی باشد.

خودروی محبوب ایرانی‌ها، رقیب محصول پرفروش ایلان ماسک شد

طراحی ظاهری و ابعاد

ابعاد خودرو کانسپت برقی چری فنگیون E06 شامل ۴۸۲۰ میلی‌متر طول، ۱۹۲۰ میلی‌متر عرض و ۱۶۸۵ میلیمتر ارتفاع خواهد بود و فاصله محورها هم چیزی در حدود ۲۹۲۰ میلی‌متر ثبت شده است. اگر این اعداد را ملاک قرار دهیم به نظر می‌رسد که رقیب چینی تسلا مدل وای کمی از کراس اور پرفروش ایلان ماسک بزرگتر باشد.

از جذاب‌ترین نکات در طراحی ظاهری خودرو کانسپت چری فنگیون ای ۰۶ می‌توان به سبک جالب سپر جلو، هندسه زیبای چراغ‌های ال ای دی، رینگ‌های ۱۹ اینچی آیرودینامیکی، سقف دو رنگ همراه با رادار لایدار، دستگیره‌های در مخفی شونده اشاره کرد که همگی از مدرن‌ترین المان‌ها و فاکتورهای طراحی در خودروهای چینی به حساب می‌آیند.

خودروی محبوب ایرانی‌ها، رقیب محصول پرفروش ایلان ماسک شد

طراحی داخلی و کابین

داخل کابین و داشبورد خودرو کراس اوور برقی چری فنگیون E06 شاهد استفاده از مدرن‌ترین نوع فرمان یعنی فرمان دابل دی کات با غربیلک دو پره هستیم که در کنار نمایشگر مولتی مدیای ۱۵ اینچی و کلاستر دیجیتال ۱۰ اینچی یک فضای شدیداً مدرن و آینده نگرانه را خلق می‌کنند.

قیمت کانسپت چری فنگیون E۰۶ و شانس واردات به ایران

انتظار می‌رود که نسخه نهایی و مخصوص به بازاری که بر مبنای خودرو کانسپت برقی چری فنگیون ای 06 تولید می‌شود، قیمت معادل حدود ۲۰ هزار دلار تا ۲۷ هزار دلار داشته باشد. این عدد متناسب با نسخه RWD یا تمام چرخ محرک تغییر خواهد کرد. با توجه به این برچسب قیمتی حدس می‌زنیم در صورتی که برای واردات نسخه‌ی تولید انبوه و نهایی خودرو مفهومی چری فنگیون E06 به ایران اقدام شود قیمت این محصول در کشور ما کمتر از ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان باشد.

خودروی محبوب ایرانی‌ها، رقیب محصول پرفروش ایلان ماسک شد

خودروی محبوب ایرانی‌ها، رقیب محصول پرفروش ایلان ماسک شد

خودروی محبوب ایرانی‌ها، رقیب محصول پرفروش ایلان ماسک شد

خودروی محبوب ایرانی‌ها، رقیب محصول پرفروش ایلان ماسک شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ehsan

      به فرض که وارد هم بشه، چه فایده که کسی نمیتونه بخره (وارد بشه یهو ۱۰ میلیارد قیمت میخوره!) لعنت بهشون

      پاسخ ها

      • ممد

        چی چیو وارد بشه! با کدوم برق ؟ ما اینجا توی جنوب برق نداریم گرما
        میخوان ماشین برقی وارد کنن

    • ناشناس

      خوذروي بجز ماشين چيني هست كه مردم انتخاب كنن نگيد محبوب ايرانيها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج