۱۰۰۶۲۶۴
۱۰ نظر
۵۰۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
پ

حمیداوی: لابد فتحی نامه‌اش را با کبوتر فرستاده بود!

مالک شهر خودرو در خصوص نامه اعتراض آمیز ۶ باشگاه لیگ برتری به برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: این کار به صورت خودجوش توسط بازیکنان تیم‌ها صورت گرفته است و مدیران تیم‌ها دخل تصرفی در این تصمیم گیری نداشته‌اند.

ایلنا: روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر آنکه ۶ تیم لیگ برتری با ارسال نامه‌ای خطاب به حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال اعتراض خود را نسبت به برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کردند. یکی از این باشگاه شهرخودرو مشهد است که روز گذشته در بازی دوستانه‌ای به مصاف پیکان رفت.

فرهاد حمیدوای مالک شهر خودرو در خصوص این نامه گفت: این کار به صورت خودجوش توسط بازیکنان تیم‌ها صورت گرفته است و مدیران تیم‌ها دخل تصرفی در این تصمیم گیری نداشته‌اند و همه بازیکنانی که در تمرینات تیم ما حضور داشتند این تصمیم را به صورت جمعی گرفتند.

وی در ادامه در خصوص صحبتهای زنوزی مالک تراکتور که گفته بود در صورت لزوم اعتراض خود را در فیفا مطرح خواهند کرد گفت: در این خصوص حتما با آقای زنوزی صحبت خواهم کرد، اما وقتی این مشکل در داخل حل نمی‌شود و کسی پیگیر این مسئله نیست ایشان باید چه کار کند؟ من با کسی کار ندارم من حمیداوی گفتم مسابقات در شهری برگزار شود که وضعیت آن سفید است یا ادامه لیگ نوزدهم را از اول شهریور پیگیری کنند. من از آقای بهاروند خواستم که کتبا بنویسند که اگر بازیکنی به کرونا مبتلا شد و خانواده وی خواست از من شکایت کند من مدرک داشته باشم. اما فدارسیون فوتبال از من خواست مسابقات برگزار شود در حالی که من مخالف برگزاری مسابقات بودم.

حمیداوی در خصوص حواشی بازی با پیکان و روبوسی با بازیکنان در شرایط نگرانی از کرونا گفت: برخورد من همیشه همین گونه بوده من اگر کسی را ببینم و او را بشناسم قطعا با او رو بوسی خواهم کرد.

مالک شهر خودرو در خصوص اینکه تا چه زمانی منتظر جواب فدراسیون در مورد نامه خود خواهند ماند گفت: طی صحبت‌هایی که داشتیم قرار شد امروز جواب ما را بدهند، اگر فدارسیون با درخواست ما مبنی بر لغو مسابقات لیگ برتر موافق نکند من از سمت خود در باشگاه شهر خودرو استعفا خواهم داد چرا که اگر بازیکنی به ویروس کرونا مبتلا شود من به هیچ وجه نمی‌توانم پاسخگوی خانواده آنها باشم.

حمیداوی در مورد اینکه اگر مخالف برگزاری مسابقات هستند چرا تمرینات شهر خودرو برگزار می‌شود و مسابقه دوستانه برگزار می‌کنند گفت: اگر چند روز دیگر مدیران تیم‌ها را جمع کردند و از آنها خواستند مثلا در شیراز که وضعیت سفید است مسابقات را برگزار کنید تیم ما باید آماده باشد یا نه؟

وی در پایان درباره صحبت‌های امیرحسین فتحی مدیرعامل سابق استقلال درباره تمایل او برای حفظ مهدی رحمتی در استقلال و اینکه درخواست کتبی دادند تا او به این تیم بازگردد، گفت: آقای فتحی قرار بود نامه‌ای به ما بدهند که هنوز کفتر نامه‌بر او به ما نرسیده، ایشان صحبت‌های با من داشتند اما هرگز در مورد بازگشت مهدی رحمتی به استقلال با من حرفی نزدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حمیداوی در خصوص حواشی بازی با پیکان و روبوسی با بازیکنان در شرایط نگرانی از کرونا گفت: برخورد من همیشه همین گونه بوده من اگر کسی را ببینم و او را بشناسم قطعا با او رو بوسی خواهم کرد.(واقعا مشخصه که دغدغش بازیکنان و خانواده هاشون هستن این فکر کرده همه مثل خودش. . .هستن) بگو ترسیدیم با اوناختلاصگر مافیایی و تمام

    • محمد

      اگه بازیکن تیم شما در حین مسابقه رباط صلیبی پاره کنه یا استخونش بشکنه یا دچار هر مصدومیت و معلولیتی بشه آیا خانواده اش میان از شما شکایت میکنن که الان اگه کرونا بگیره بیان از شما شکایت کنن

    • بدون نام

      آقای حمیداوی شما ابتدایی ترین مسائل ایمنی در ارتباط با پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا را رعایت نمی کنید و با همه روبوسی می کنی آن وقت نگران ابتلا به کرونا هستید. خدا شفا دهد. کمی رو راست بودن هم بد نیست. لطفا بچه بازی را کنار بگذارید.

    • ایران وطنم.،پاره تنم

      اگر مردی استعفا بده. تو وزنوزی احمق باید به ملت جواب دهید که این همه پول از کجا آورده اید. دیر وزود داره ولی سوخت وسوز نداره. هر دوی شما به امید خدای بزرگ رسوا میشوید.

      پاسخ ها

      • یاشاسین تراکتور

        زنوزی چیکارت کرده ازش دلخوری، پولتو نداده؟

    • شاهین

      به خدا قسم همه تیم ها از قدرت پرسپولیس میترسن اینکه زورشون میاد یه تیم چهار بار قهرمان میشه

    • بدون نام

      چقدر اینها زیر و رو می‌کشن، مگر بازیکنان مجانی بازی می کنن که خانواده اش بخواد ادعا کنه

    • بدون نام

      فتحی از دروغ گفتن خسته نمیشه،این بیشرف اکه دروغ نگه روزش شب نمیشه،هر حرفی میزنه بعد ی روز معلوم میشه دروغ گفته

    • رمضی

      این بنده خدا گویا ورشکست شده بود آقای زنوزی سیبیلش را چرب کرد و از ورشکستی نجاتش داد.به این علت هستش که این تازه به دوران رسیده به فکر تعطیلی لیگ افتاده تا ارباب حلقه ها تنها نماند

    • جوادحیدری

      کمتردورغ بگو بی حیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج