اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۷۸۸۸
۱ نظر
۸۷۸
۱ نظر
۸۷۸
پ

انتقاد تند و تیز نماینده زنجان از دولت رئیسی

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت ضعف‌هایش را انکار نکند، گفت: مهمترین ضعف دولت این است که نتوانست از افراد خیلی قوی استفاده کند درحالی که برای حل مشکل نیاز است به سراغ افراد توانمند برویم.

شفقنا: عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت ضعف‌هایش را انکار نکند، گفت: مهمترین ضعف دولت این است که نتوانست از افراد خیلی قوی استفاده کند درحالی که برای حل مشکل نیاز است به سراغ افراد توانمند برویم.

انتقاد تند و تیز نماینده زنجان از دولت رئیسی

حجت الاسلام والمسلمین مهدی باقری در گفت و گو با خبرنگار شفقنا در رابطه با عملکرد دولت در مهار تورم، اظهار داشت: ما نمی گوییم عملکرد دولت صد در صد رضایت بخش بود اما ارزیابی بنده از عملکرد اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲، این است که پای کار آمد و عزم جدی داشت اما در همین حد که می بینیم، موفق بود.

وی با اشاره به موانع تحقق اهداف دولت، گفت: دولت باید عزم جدی برای تحقق اهدافش داشته باشد لذا باید به سراغ تقویت کابینه اش برود اما این به معنای تغییر نیست؛ ما لزوما به دنبال مچ گیری و تغییر وزرا نیستیم بلکه دولت باید بُعد مسوولین اجرایی را به هر طریقی تقویت کند.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت خودش باید ضعف هایش را بازگو کند و آنها را انکار نکند؛ مهمترین ضعف دولت این است که نتوانست از افراد خیلی قوی استفاده کند درحالی که برای حل مشکل نیاز است به سراغ افراد توانمند رفت. نماینده ها با مداخلات در انتسابات، اثرهای منفی گذاشتند اما خود دولت هم جدی نبود و به نظر من آقای رییسی جدیت لازم در یافتن و آوردن افراد قوی به عرصه اجرایی کشور را، نداشت.

آقای باقری بیان کرد: در حوزه اقتصادی کشور، انتظار داشتیم که دولت پهلوان ها را روی کار بیاورد اما این اتفاق رخ نداد این انتقاد هم لزوما در سطح وزرا نیست؛ بلکه از رأس قوه مجریه تا سطوح پایین‌تر در شهرستان ها هم، اولویت این نبوده که تیم های اقتصادی تقویت شود و حضور افراد قوی را شاهد نیستیم.

وی اظهار داشت: پیش بینی من از آینده این است که قطعا روزهای بهتر اما چالش های بیشتری هم خواهیم داشت؛ کشور ما به لحاظ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و … در بَعد بین المللی و حتی داخلی، با مشکلاتی مواجه است؛ درواقع رقابت سیاسی و اجتماعی خوب است اما بعضا رویکرد منفی پیدا کرده و به ضرر مردم تمام می شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      چه عجب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج