۱۰۰۸۰۴۴
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

عصبانیت زیدان از صحبت درباره داوری

سرمربی رئال مادرید دوست ندارد از داوری صحبت کنند و مهم این است تیمش پیروز شده است.

ایسنا: به نقل از آس، رئال مادرید بامداد دوشنبه در یک بازی پرحاشیه توانست رئال سوسیداد را ۲ بر یک شکست دهد و به صدر جدول بازگردد. زین الدین زیدان پس از این بازی گفت: پیروزی از همه چیز مهم تر بود. برابر یک حریف سرسخت به دست آمد. تا پایان تحت فشار بودیم. رئال سوسیداد خیلی خوب پرس می کند. بازی سختی داشتیم اما در لالیگا همه دیدار ها سخت هستند.

خامس رودریگس پس از مدت ها در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار گرفت. سرمربی فرانسوی در این رابطه اظهار کرد: او بازیکن ما است. اکنون ۲۳ بازیکن داریم و خامس یکی از آن هاست.

سرمربی رئال مادرید در ادامه به وینیسیوس جونیور اشاره کرد و گفت: همه خوب بودند و تنها او نمایش خوبی برجای نگذاشت. ما اینجا هستیم تا با هم برای قهرمانی تلاش کنیم. این امتیاز مثبت ماست. وینیسیو خوب بود اما همه این چنین بودند.

زیدان درباره صدرنشینی تیمش اظهار کرد: چیزی تغییر نکرده است. هشت فینال باقی مانده است و هفته آینده به پایان نخواهد رسید. باید ادامه داد.

سرمربی رئال مادرید در مورد داوری گفت: آنها مانند همیشه کار خود را انجام می‌دهند. قضاوت کار سختی است و ما نمی توانیم درباره‌اش صحبت کنیم زمانی که شرایط بد یا خوب پیش می روند. برای آنها خیلی سخت است. چنین اتفاق هایی در بازی ها عادی هستند. من سه صحنه جنجالی بازی را ندیدم اما داور قاطعانه اعلام کرد که پنالتی است و توپ به کتف بنزما در هنگام گلزنی خورده است. این مسائل به داوری مربوط هستند و مانند همیشه در این رابطه دخالتی نمی کنم. باید به تصمیماتشان احترام گذاشت. ناراحت می شوم که در پایان همه از داوری صحبت می کنند، ما پیروز شدیم.

زیدان در رابطه با آسیب دیدگی سرخیو راموس گفت: فکر کنم تنها یک ضربه است. اگر یک ضربه باشد چیز خاصی نیست. فعلا درد زیادی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باش شما همیشه فقط با زحمت خودتون موفق میشید.داور بی داور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج