۱۰۰۸۶۵۵
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

دعوای وارنر و تلگرام، بلای جان سینمادوستان ایرانی!

همانطور که می‌دانید این اواخر یکی از راه‌های ساده دسترسی به فیلم و سریال‌های جدید، دانلود آنها از کانال‌های تلگرام بود. راهی ساده و سریع که بسیار هم مورد توجه و استفاده کاربران ایرانی قرار گرفت و کانال‌هایی با این شکل فعالیت کاربران فراوانی پیدا کردند. اما چند روزی است که فعالیت این کانال‌ها به شدت کم شده.

برترین‌ها: همانطور که می‌دانید این اواخر یکی از راه‌های ساده دسترسی به فیلم و سریال‌های جدید، دانلود آنها از کانال‌های تلگرام بود. راهی ساده و سریع که بسیار هم مورد توجه و استفاده کاربران ایرانی قرار گرفت و کانال‌هایی با این شکل فعالیت کاربران فراوانی پیدا کردند. اما چند روزی است که فعالیت این کانال‌ها به شدت کم شده.

گویا تلگرام اخطاریه‌ای برای این کانال‌های ایرانی ارسال کرده و در آن متذکر شده کمپانی برادران_وارنر از پیامرسان تلگرام به خاطر رعایت نکردن قانون کپی رایت و حق نشر آثارش شکایت کرده است!

دلیل غیر فعال شدن اغلب این کانال‌ها هم همین است و ظاهرا این کانال‌ها منتظرند ببینند دعوای حقوقی بین تلگرام و برادران وارنر به کجا می‌رسد. ظاهرا تا اینجای کار تلگرام کوتاه آمده و بلاک کردن کانال‌های فیلم و سریا ل را آغاز کرده است.

یکی از این کانال‌ها که ممبر بالایی هم دارد، در توضیح کاهش فعالیت‌هایش با عذخواهی از کاربران نوشته:«ما مجبوریم تا اطلاع بعدی فعالیت کانال رو ببریم به سمت انتشار اخبار و حواشی سینمایی و تریلرها تا بگیرو ببندهای تلگرام کم بشه و کم کم به روال سابق برگردیم. اما فعلا امکان قرار دادن فیلم و سریال چه به صورت فایل و چه لینک امکان پذیر نیست چون بهمون اخطار داده شده و در صورت نادیده گرفتن اخطارهای تلگرام، کانال به صورت کامل بلاک خواهد شد!»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج